---Ďalšia napínavá a srdcervúca kapitola. Tobias sa postaví k životu ako chlap, pomôže Rosemarie a Harley újsť. Túto nezištnosť bude ľutovať? Nespraví im Adrián niečo? Ako dlho bude trvať, než sa dostanú domov? ---
Príjemné čítanie ♥
Ten kokot ma úplne vyšťavil. Po zistení že ma zaviedol do kúpeľne sa mi uľavilo čiastočne. Posadil ma na pračku, no ja som si oprela hlavu o stenu. Tobias napustil vaňu plnú vody, dal mi tam z poličky sprcháč a šampón. Mňa postavil následne na vlastné nohy, no ja som sa neudržala. Musela som sa o niečo oprieť, momentálne to bol Tobias, o koho som sa oprela.
Tobias: Vidím, čo ti urobil. Okúp sa, donesiem ti nejaké veci, čo má Tris.
Ja: Prečo mi pomáhaš?
Tobias: Lebo sa to už nemôžem pozerať, koľko žien už takto psychicky a fyzicky zničil. Už ma to nebaví, sa ďalej len prizerať. On potrebuje nejakú, čo by mu poriadne okorenila život. No taká sa ťažko hľadá pre takého idiota.
Ja: Hehe. Ďakujem.
Tobias: Zvládneš sa vyzliecť a nepadnúť tu?
Ja: Pokúsim sa o to.
Tobias: Idem po to oblečenie, zatiahni si záves, pred vstupom ti zaklopem.
Ja: Dobre, ďakujem.
Tobias odišiel, čo som nerozumela, bola náhla zmena chovania. Koľko žien ja už som bola medzi nimi. Znova som sa rozplakala, s týmže som sa začala vyzliekať. Prvé išla tričko a podprsenka, horná časť bola celkom v pohode na rozdiel od tej spodnej. Prišlo mi to, ako by ma šiel roztrhnúť pri sexe, len aby mal on to potešenie. Zhnusil sa mi sa mi sex. Teraz som sa bála akýchkoľvek intímnych dotykov. Dimitri, láska moja, kde ťa mám. Chýbaš mi, príď si po mňa, potrebujem ťa objať. Cítiť tvoje vlasy, krásnu vôňu, silné telo, hebké pery a láskavé srdce. Tak veľmi mi chýbaš. V myšlienkach som bola vytrhnutá klopaním. Rýchlo som vkročila do vane a zatiahla tmavomodrý záves. Tobias vkročil za mnou.
Tobias: Doniesol som ti iné spodné prádlo, tričko s kraťasmi, snáď ti to bude dobré. Tvoje veci idem spáliť, nech ti to nepripomína, čo sa stalo.
Ja: Dobre.
Rýchlo som zo seba zmyla pach toho kokota, nech nezostane ani stopa po ňom na mojom tele. Okúpaná som vyliezla z vane a zababušila sa do osušky. Stála a pozerala som sa na seba do zrkadla. Bála som sa to povedať Dimitrimu, Harley možno Joker by to pochopil. Spomenula som si, že Harley má u seba mobil. Mohli by sme im zavolať, ale bojím sa, že by nás chytili. Znova ma Tobias vytrhol z myšlienok, uvidiac ho stáť hneď vedľa mňa. Trocha zneistel a poškriabal sa na hlave. Trápna situácia. Tobias to vyriešil, vypustil vaňu, čo som nechala ešte z vodou. Otočiac sa chrbtom, že sa trocha osuším, mi dal na hlavu uterák a sušil mi vlasy. Pevne som si držala osušku, lebo som nevedela, či to myslí vážne toto neutrálne chovanie. Prišlo mi to divné, že sa o mňa Tobias stará. Napadlo mi, že Harley je sama a Adrián tam môže kedykoľvek vtrhnúť.
Ja: Tobias, nemohol by si ísť pozrieť Harley? Nechcem, aby skončila ako ja.
Tobias: Pôjdem, zatiaľ sa obleč. Tu más kľúč, budem klopať.
Radšej som za ním zamkla, náhoda je sviňa, prišiel by Adrián a chcel by druhé kolo. To nie. Ako sa mám obliecť, ty trkvas, keď nie som usušená? Vtrhol si mi sem, keď som sa išla usušiť, premýšľajúc som sa usušila a obliekla. S podprsenkou som chvíľu zápasila, lebo mi doniesol väčšiu, ako mávam. Jediné čo mi nespálil boli tenisky. Oblečená som si sadla na kraj vane a čakala, kým zaklope. Pravda mohla som ujsť, no stratila by som sa skôr, ako našla východ. Dúfam, že Harley bude v poriadku. O nedlho zaklopal Tobias a spolu s Harley vošli za mnou. Tobias zamkol a vydýchol si. Všimla som si, že Harley má roztrhnuté tričko. Hneď som ju zobrala do objatia.
Tobias: To bolo tak-tak.
Ja: Harley, čo sa stalo?
Tobias: To sa teraz nepýtaj, počkáme nech sa Adrián zabaví inak. Tris by ho mala zabaviť. (Pípla mu sms, ktorú si hneď prečítal.) Fajn, ideme k autu, pokúsim sa vás zaviesť, čo najbližšie.
Ja: Tobias, nemáš nejaké tričko pre Harley?
Tobias si vyzliekol to svoje a otočil sa. Harley si prehodila svoje roztrhnuté tričko za Tobiasove a vyrazili sme za Tobiasom. Chytili sme sa za ruku kráčajúc sme sa dostali k autu. Tobias naštartoval a my s Harley sme sa schovali na zadné sedačky. Vyrazili sme preč. Harley mi medzičasom cesty zaspala v náručí. Tobias nás vyhodil na začiatku mesta a odišiel. Nechcel riskovať, že sa prezradí. Videli sme len vzďaľujúce sa auto, preto som vtiahla mobil a zavolala Jokerovi. Neveril mi, kde sme. Tak sme s Harley čakali, než po nás prídu. Videla som dve autá a dodávku. Z prvého auta a dodávky vystúpili chlapci a preskúmajúc okolie, že tu sme len my dve, že to nie je past, vystúpil aj Dimitri. Zatvoril za sebou dvere vodiča a prešiel k zadným dverám za sebou. Otvoril a pomohol Jokerovi vystúpiť. Podpierajúc Jokera kráčal ku mne s Harley. Harley keď uvidela Jokera, bola šťastná. Keď sa uškrnul bola ešte šťastnejšia, lebo vedela, že to je pravý Joker. Rozutekala sa k nim, zatiaľ čo ja som v pokoji kráčala. Ešteže Dimitri Jokera podpieral, lebo by ho Harley zhodila na zem. Harley sa od Jokera odtiahla a pomohla Dimitrimu podopierať Jokera. Kráčajúc za nimi k autu, si Harley nastúpila dozadu prvá a pomohla tak Jokerovi. Dimitri zatvoril dvere a objali sme sa spolu. To dlhé odlúčenie bolo hrozné. Potom sme si nastúpili a Dimitri naštartoval. Chlapci išli ako ochranka, jedny pred nami a druhý za nami. Počas jazdy ma Dimitri chytil za stehno, ako má o zvyku, no teraz som nebola v pohode. Preto som sa mykla. Dúfala som, že to už neskúsi. Otočila som sa dozadu a pozrela sa na Harley a Jokera. Obidvaja mali zavreté oči, no držali sa za ruky, kde majú obrúčky. Všimnúc si, že je tu s nimi Stewee, dopĺňalo ideu dokonalej rodinky. Otočila som sa naspäť, no Dimitrimu to zrejme nedalo a chytil ma znova. Teraz som ale vykríkla a to prebudilo malého. Hneď som sa otočila na Steweeho a upokojovala ho. Joker k nemu natiahol ruku a pohladil ho po hlávke a bol pokojný. Harley spala ďalej. Pozerajúc na Dimitriho udivený pohlaď, že to my vysvetlíš, no ja som nechcela. Pozerajúc na cestu, som si všimla, že za chvíľu budeme doma. Pred domom sme zastavili, chlapci ešte niečo skontrolovali a odišli. Osameli sme. Dimitri vystúpil a pomohol Jokerovi z auta. Vystúpila som tiež a zoberajúc Steweeho do náručia som zobudila Harley. Harley vystúpila z auta, kráčajúc vedľa mňa sme išli poza chlapcov. Keby sa náhodou podarilo Jokerovi spadnúť, že ho Dimitri nezachytil dobre, ho chytí jedna z nás, no ja mám Steweeho. Tak by musela Harley chytať. Dimitri pomohol Jokera doviesť k posteli. Ja som podala malého Harley a Dimitri zatvoril, aby mali súkromie. Chytiac ma za ruku sme kráčali do našej izby. Sadnúc si na posteľ som si chytila tvár, nevedela ako to mám Dimitrimu povedať. On to tušil, že niečo ma ťaží na srdci.
Dimitri: Roza, čo sa stalo?
Ja: Dimko, ja...
Dimitri: Nehovor, že ťa znásilnil? Roza je to pravda?
Chytila som jeho ruku a pritiahla ho k sebe. Posadil sa vedľa mňa a objal. Silno som sa k nemu tisla. Plakala a objímala svoju lásku, no sebe som sa hnusila. Síce to nebola moja vina, ale ten kokot ma pošpinil, chcela som umrieť.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(1220 slov)---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomantizmHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...