Jokerov pohľad
Dimitri mi vysvetľoval svoje posledné slová, čo sa týkali Rozy. Týkali sa ich vzťahu, lebo je niekedy výbušná, keď sa jej niečo nepáči. Rozosmial ma v tom zmysle, že mi to pripomenulo Harley. Tú výbušnosť, čo mala v sebe som dlho nevidel. Tie jej nezbedné plamienky v očiach. Keďže budeme mať dieťa, sme sa dlho neoddávali milostným hrám. Rád by som si užil, ale nedokážem s inou. Mám len Harley a iná nemá miesto. Keď Roza nie je tehotná, tak s Dimitrim vyvádzajú, to mi je jasné. Len dúfam, že budú potichu, lebo ak ich budem počuť, tak mi to len pripomenie, že a Harley nemôžeme. Postavil som sa a šiel som si po Harley. Dnes som prišiel z klubu skôr, aby som bol pri nej, kšefty chvíľu počkajú. Predsa Andler, Jack a Henry sa o to chvíľu postarajú. Klárk im trocha vypomôže, síce je zlatník, ale s bazukou a katanou zaobchádza na vysokej úrovni. Chytil som Harley za ruku a viedol na chvíľu preč od nich. Zatvoril som dvere od kuchyne a viedol si Harley do našej izby. Zatvoril som za ňou dvere a pritiahol si ju do náručia.
Harley: Čo tak zrazu cukrík?
Ja: Nemôžem ťa snáď objať?
Harley: Tak som to nemyslela cukrík. Ja len máš vždy veľa práce, som rada, že si prišiel skôr, aj napriek tomu, že som porušila zákaz vychádzania. Hneváš sa na to?
Ja: Nie, len Dimitri mi niečo objasňoval. Chýbaš mi Honey. Tak veľmi mi to chýba.
Harley: Puso, nie si sám. Tiež mi chýbaš po telesnej stránke, milostné hry sa museli dať do úzadia kvôli dieťatku. Keď sa narodí, ti to vynahradím. Budeme znova skotačiť vo víre vášne. Milujem ťa cukrík, už to dlho nepotrvá.
Ja: Viem to, ale napriek tomu trpím. A inú nechcem, nemá tvoje hodnoty.
Harley: Cukrík...
Musel som ju pobozkať, cítiť jej pery, bola aspoň čiastočná úľava. Pevne som ju objal a Harley mi obmotala ruky okolo krku. Zrazu ma dačo koplo. Odtiahol som sa a chytil Harley bruško. Koplo znova. Bolo to pre mňa nové a vzácne. Pomohol som Harley k posteli, kde sme si obaja ľahli. Ale ja som mal hlavu na jej brušku, počúval som to malé. Ako skotačí v jej brušku. Dobre kope, tak som z toho usúdil, že bude mať nástupcu. Pomaly ma to uvádzalo do spánku, tak som si nechal ruku na jej brušku. Zaspal som ako mŕtvy. Zobudil som sa pri šiestej večer, započul som sprchu. Počkal som, než príde do izby, ale miesto toho som uvidel Rozu v osuške. Toto mi schádzalo. Rýchlo som zatvoril oči, no to mi už nepomohlo, vrylo sa mi to na pamäti. Počul som hlas mojej Harley, ako jej dáva nejaké oblečenie, že si ho má odskúšať. Posteľ sa prehla a dotyčná mi dala pusu na tvár. Chytil som jej tvár a oplatil jej bozk. Otvoril som oči a zbadal Harley.
Harley: Nešpehuješ, že nie. (Pokýval som hlavou v zápornom geste.) Lebo by som žiarlila.
Ja: Nemáš na koho, jedine na to rozkošné dievčatko, ktoré ti bude hovoriť mama.
Harley: Cukrík, aby som nežiarlila ja na juniora, keď ho budeš všetko učiť. Bude ťa mať pre seba, ja budem odstrčená.
Posadil som sa a zobral si Harley bližšie k sebe. Vášnivo som ju pobozkal. Harley zostala sedieť pri mne. Do izby vkročila Roza v čiernom korzetovom tričku bez ramienok, čiernych legínach a teniskách. Ešte že som bol prikrytí paplónom, inak neviem, ako by som si maskoval trenky. Možno ma ten pohľad vzrušil, ale nie tak ako to dokáže Harley. Chvíľu, čo som sa na Rozu pozeral, som si predstavil Harley. To som si ale nepomohol. Vzrušil som sa viacej. Do riti.
Roza: Myslíš, že mi to bude pasovať?
Harley: Sekne ti to, ale bež sa ukázať Dimitrimu, potvrdí moje slová.
Nič som nevravel, iba sa pozeral. Roza odišla z našej izby. Musel som si ľahnúť. Prikryl som si oči rukou, trocha som sa vydychoval. Harley sa na mňa otočila. Pozrel som sa na ňu. Niečo sa jej nezdalo. Ruku mi položila na hrudník, posúvala ju vyššie ku krku, za ktorý si ma pritiahla pre bozk. Zabraní do bozku s mojou kráľovnou, som nevnímal jej ruku v mojom rozkroku. Až keď som pocítil zimu na intímnych častiach tela, som otvoril oči. Harley sa odtiahla.
Ja: Honey.
Harley: Tak veľmi chcem, ale nemôžem. Cukrík, to sú hrozné muky.
Odokryl som sa a pritiahol si Harley do náručia. Hladil som ju vo vlasoch.
---Menšie pokračovanie, aby sme nadobudli trochu pointu a šajn, o čom tento príbeh bude. Pretože sa zoznamujeme s pokračovaním, bude okrem tejto kapitoly ešte jedna ale tá bude až na dobrú noc. Ďalšia bude až v pondelok večer, kvôli potrebným nákupom darčekov a povinnosťami mi nezostáva veľa času byť pri pc a pripravovať ďalšiu časť.---
---Ste naozaj úžasní a dúfam, že sa vám bude páčiť aj pokračovanie o našej bláznivej a nebezpečnej dvojici Harley and Joker ♥---Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(802 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...