Zbrane bez nábojov

27 5 18
                                    

Po výdatnom spánku, čo boli 4 hodiny XD, vám pridávam ďalšiu časť na pokračovanie dobrého rána XD... Prečo naša dvojka nemá pokoj? Prečo sú v neustálom zhone? Kto volal Adriánovi, keď začal koktať? Kto Steweeho ohrozí?

♥ Príjemné čítanie ♥

Pocítiac jeho pery som sa pokúsila otvoriť oči. Nadýchla som sa. Jeho pery sa vzdialili a ja som otvorila oči. Uvidiac Jokera sa skláňať nado mnou som sa pokúsila usmiať. Vydýchol si a lakťami sa oprel pri mojej hlave. Pozerajúc si do očí som to nevydržala a pokúsila so zdvihnúť hlavu. Nešlo to. Joker sa zmiloval a sklonil sa. Bozkávali sme sa dlho. Pohla som rukou, ale ostrá bolesť mi vystrelila do tela a ja som mykla hlavou. Uhla som sa tak bozku. Joker mi zviazal košeľu na ruke, nech mi netečie ďalšia krv. Postavil sa, zobral si kľučky, schoval nôž, mobil všetko do káps v nohaviciach. Kľakol si naspäť ku mne a pomohol mi posadiť sa. Podprsenku odhodil preč, aj tak sa už nedá zapnúť. Zapol mi triko, obliekol mi opatrne bundu a zapol. Vydvihnúc ma do náručia ma niesol preč. Koľko som vládala, som skúsila mu otvoriť aspoň dvere, no nie každé som mohla schytiť poriadnou silou a zatlačiť. Joker nechcel, aby som otvárala dvere. Tak som sa aspoň s ľavou rukou držala okolo jeho krku. Vždy pri dverách si ma lepšie oprel o seba a otvoril. Niesol ma do auta. Pri aute ma postavil, držiac ma jednou rukou okolo pásu zatiaľ čo druhou otvoril auto. Pomohol mi posadiť sa a sám si šiel sadnúť.

Joker: Tie nože máš v kufri, ani som ich nevidel. Nebudem ti ich brať.

Ja: Môžeme sa rozdeliť, koho ktorý zaujme. Je ich tam dosť, možno ich nemáš ani v zbierke.

Joker: Neunavuj sa. Stále si to vyčítam, čo som ti spravil. O koho by som prišiel. Honey... Milujem ťa, odpusť to.

Ja: Cukrík. Milujem ťa, odpúšťam ti. Si môj Joker.

Usmial sa. Naštartoval, zaradil a vyrazili sme domov. Joker pridal plyn, nech sme skôr doma, i keď nerozumiem prečo. Ak Steweeho stráži Roza s Dimitrim, sa nebojím. Možno sa Adrián chcel pomstiť, poslal by niekoho? To mi vŕtalo hlavou. Zastavili sme pred domom, Joker vypol motor a vystúpil. Obehol auto a otvoril moje dvere. Pomohol mi vstať, zavrel dvere a zamkol. Mňa si vydvihol do náručia a niesol ma dnu do domu. Vo vnútri sme sa zarazili. Pred schodmi na stoličkách sedeli pripútaný s páskou na ústach Dimitri a Roza. Stewee! Kde je? Nemusela som sa ani pýtať, Adrián vyšiel z kuchyne. Tobias a Tris stáli pri Roze s Dimitrim. Joker bol nasraný, nemusela som sa mu pozrieť do očí. Zrýchlil sa mu dych a mne taktiež. Rovnako nasraná. Pošepkala som, len pre Jokerove uši, že nech ma položí a rozviaže košeľu. Bola som si v jednom istá. Môjho syna nebude nik iný mať pri sebe ako obyvatelia tohto domu. V jedno som v tomto momente vďačná. Okrem oblečenia mi cukrík natiahol naspäť aj pásky zo zbraňami. Koncentrovala som všetku silu, čo som mala a sústredila sa. Kráčajúc k Adriánovi ma Joker chytil za lakeť a namieril na Adriána zbraň. No to Roze a Dimitrimu bola priložená hlaveň na spánok. Roza začala plakať. Dimitri sa na ňu súcitne pozeral. Ak je nejaká na záchranu tých dvoch, tak si idem po svojho syna. Vytrhnúc sa zo zovretia som z posledných síl utekala pre svojho syna. Vychytila som Adriánovi Steweeho, napriek bolesti v ruke som čiahla po devine a namierila na Adriána. Joker pokojne prišiel ku mne a pohladil ma po ramene. Prikývla som, no nevedela som na čo. Bola to neverbálne položená otázka a ja som súhlasila.

Ja: Poruč im, nech zložia zbrane.

Adrián: Prečo by mali?

Ja: Než oni stihnú namieriť na mňa alebo Jokera, tak budeš mŕtvy. Tak rob, čo ti vravím!

Adrián: Fajn. Zložte to. 

Adrián spravil grimasu, ktorú som si zapamätala z minulosti, je možné, že by to bol on? Moje myšlienky som musela zahnať do kúta. Zložili zbrane a odkopli pred moje nohy. Joker prešiel k Roze a rozlepil jej ústa. Nožíkom z kapse jej rozviazal lano, ktorým bola zviazaná. Joker jej dal nôž a sama išla rozviazať Dimitrimu ruky. Pásku si odlepil sám. Obaja prešli na našu stranu. Adrián sa začal smiať. Tobias a Tris si vytiahli záložnú devinu. Roza s Dimitrim popadli tie ich, no zistili s údivom, že nemajú zásobník. Joker, ktorý mieril raz na jedného raz na druhého, štrachal v saku zásobník. Našiel aspoň jeden, čo dal Dimitrimu a z môjho pásku si zobral druhý, čo dal Roze. Štyria ozbrojený. Ja s dieťaťom v ruke sme mierili proti tým trom. Zrazu zazvonil mobil. Všetci sme stočili pohlaď na Adriána. Vyzeral otrávene, no keď spozornel asi na číslo, jeho tvár nebola čitateľná. Skusmo to zodvihol, no zrejme to nemal robiť. Aspoň nie teraz, keď zostal roztrasený. Hlas sa mu zadrhával, nemohol sa dobre vyjadrovať. 

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(816 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora