Letta the Gypsy Doll

52 6 1
                                    

Úgy gondolják, hogy egy román cigány kézzel készítette ezt a babát Letta nevű fiának. Ez a fiú gyakran mondta apjának, hogy a baba „beszélt vele".

Sajnos ez a fiú megfulladt, miközben ezzel a babával játszott. Utána úgy hitték, hogy lelke csapdába esett ebben a játékban. 

Az utóbbi években a babát ennek a meggyőződésnek köszönhetően „Letta Me Out" névre keresztelték.

Az emberek kijelentették, hogy miközben ezt a babát a kezükben tartották, vagy csak ha a közelében álltak, az irracionális gyászt okozott nekik. Más beszámolások szerint nyilvánvaló ok nélkül kezdtek sírni. 

Ennek a babának furcsa, torz arca van. Fából készült, haja emberi haj, szemei pedig üvegszemek. A cipő körmei több mint 200 évre nyúlnak vissza.

Kerry Walton, egy ausztrál immár negyven éve birtokolja Lettát. Amikor először hozta haza a babát, gyermekei egy este hisztérikusan sírva ébredtek fel. Mondták apjuknak, hogy a baba beszélt velük, és megmozdította a fejét.

Sok olyan dokumentált eset van, amikor az emberek látják, hogy ez a hátborzongató baba mozog. 

Még a kutyák is érzik, hogy valami nagyon nincs rendben Letta babával. Az embereknek vissza kellett fogniuk háziállataikat, amikor megpróbálták megtámadni és megharapni ezt a babát. 

Walton, aki gyakran utazik együtt a babával Ausztráliában - hogy kiállítsa azt - azt állítja, hogy minden alkalommal, amikor kiviszi „Lettát", esik az eső. 


Elátkozott Tárgyak/Helyek [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin