on dokuz: gelecek kaygıları daha da yükseliyor

1.5K 173 112
                                    

Gerginlik.

Roseanne yine yanında Jungkook ile bir devlet kurumuna gelmişken düşünebildiği tek şey buydu, fazlasıyla gergin olduğu.

Sosyal Hizmetlerden aldıkları randevu saatinin gelmesini bekliyorlardı. Roseanne geleceğe karşı büyük kaygıları olduğundan dolayı fazla gergindi işte. Kadının onlara söyleyeceklerinden korkuyordu.

"İçeri girince Jisoo'nun ve babamın da evde olduğunu söyle tamam mı?" dedi Jungkook kısa sesle genç kıza "Nerede ve kiminle yaşadığımızı soracaklar.".

Roseanne kafasını olumlu anlamda salladığında Jungkook sanki daha önce de buraya gelmiş gibiydi. "Ne soracaklarını nereden biliyorsun?" diye soran Roseanne anlık olarak acaba başka bir çocuk daha mı yaptı diye düşündü. Belki de gerizekalı Taehyung böyle bir şey yaşamıştı ve oradan biliyordu.

"Nerden biliyorsun?" derken kendine hakim olamamıştı. Jungkook güldü "Annem bizi terkettiğinden beri," dedi "Buraya sürekli geliriz. İçerideki kadını tanıyorum, Minseo, çok tatlı biridir.".

Genç kız kendini bu yüzden kötü hissetmişti. Mahçup bir şekilde Jungkook'a baktığında içerideki kadın onlara seslendi.

"Rahat ol Roseanne." dedi yanındaki çocuk cesaret vermek istercesine kızın omzuna elini koyduğunda. Roseanne derin bir nefes verip ahşap kapıya doğru ilerledim.

Jungkook koyu ahşap kapıyı çalıp içeriye girerken açılan kapıyla hafifçe dudaklarımı yaladı Roseanne. Balyajlı saçları olan kadın büyük, dikdörtgen bir masanın arkasında oturuyordu. Kemik çerçeveli gözlüklerini ittirdiğinde Jungkook'u görünce kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.

"Jungkook," dediğinde bir Roseanne'e, bir de Jungkook'a bakmıştı "Aile planlaması için sen mi randevu aldın?".

Kadının şaşkın tavrı Roseanne'in iyice gerilmesini sağladığında Jungkook kafasını olumlu anlamda salladı. O an kadın tüm tavrını değiştirirek profesyonel bir hale bürünmüş, suratındaki şaşkınlığı gizlemeye çalışarak gençlere gülümsemişti "Pekala, şöyle oturun.".

Rose kadının gösterdiği deri koltuğa yanında Jungkook ile otururken gergindi. Jungkook bunu farketmiş olacak ki Rose ona göz kırptığında sakinleşmesini istiyormuş gibi göz kırptı.

Kadın bir dosya kağıdı çıkartıp iki gence gördüğünde "Evet," dedi "Jeon Jungkook ve," kağıda bir şeyler yazıyordu "İsmin neydi tatlım?".

Roseanne kadın ona gülümsediği için karşılıklı gülümserken "Park Chaeyoung," diye yanıtladı soruyu. Kadın kafasını olumlu anlamda salladığında "Kaç yaşındaydın?" diye sordu bu sefer.

"On altı.".

Kadın kağıda bunları yazarken "Nerede yaşıyorsun Roseanne?" diye sordu bu sefer. Roseanne "Jungkookların evinde yaşıyorum." diye yanıtladığında kadın tekrardan kafasını sallayıp yazmaya devam etti "Peki neden kendi evinde yaşamıyorsun?".

"Ailem hamile olduğum için beni evden kovdu.".

Roseanne garip bir şekilde bu gerçeğe artık alışmıştı. Evden kovulmuştu, ailesi onu geri istemiyordu, gerçek buydu işte, ne yazık ki...

"Kaç aylık hamilesin Chaeyoung?".

"Dört.".

Kadın kafasını tekrar salladı ve kağıda bir şeyler daha yazdı. Tükenmez kalemin kapağını kapatıp kenara koyarken genç kız pür dikkat kadını seyrediyordu.

"Bebek doğunca ne yapmayı düşünüyorsunuz?".

İşte buna karşı bir cevabı yoktu. Soran gözlerle Jungkook'a baktığında Jungkook'un da ondan pek farkı olmadığı belliydi. "B-bilmiyoruz." dediğinde kekelemesine engel olamamıştı. Bu konuya gelince fazla özgüvensiz ve sıkıntıda hissediyordu kendini.

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin