arkadaşlar yorumlarınız beni çok mutlu ediyor bu yüzden lütfenn yorum yapın (dilenci)
"Jisoo gerçekten hamile misin?".
Ryujin ablasına sorduğu bu soru ile tüm ailesinin kıkırdamasını sağlamıştı. Baekhyun taburcu olurken Seokjin'le karşılaşmışlar, Seokjin de Jisoo'ya bebeği hakkında bazı sorular sormuştu.
Evlerine girmeye çalışırken Jisoo bıkkın bir nefes verdi. "Hayır dedim ya Ryu,". Taehyung gülmesini bastıramıyor gibiydi "Sence hamile olan biri o kadar sigara içer mi? Buharlı trenden bir farkı yok.".
Jisoo erkek kardeşinin omzuna vurduğunda Taehyung abartılı bir ses çıkarttı "Sana benim hakkımda yorum yapma hakkını aldığını söylememiş miydim?".
Taehyung tam ablasına cevap verecekti ki içeriye çoktan gitmiş Yeonjun'un "Siktir." diyen sesi hepsinin dikkatini çekti. Çocuk bunu o kadar içten söylemişti ki Jisoo endişeyle salona doğru koştu. Roseanne kafasını kaldırıp yanındaki Jungkook'a sorgularcasına baksa da onun da bir şey bildiği yok gibiydi.
Herkesle birlikte salona ilerleyen Roseanne, beklemediği bir şeyle karşılaşmıştı. Salondaki televizyonun karşısında konumlanmış koltukta yaşlı bir adam oturuyordu. Hafif grileşmeye başlamış saçları karışık, cildi az da olsa kırışıktı. Kalın lacivert bir montun altına kot pantolon giymişti ve Jeon ailesinin her ferdi şaşkınca ona bakıyordu.
"Daha gelmene iki ay var sanıyordum.". Baekhyun kalkık kaşlarıyla konuştuğunda Roseanne nedense Jungkook'un arkasına doğru sinmişti. Bu adam her kimse ev ahalisi ondan pek mutlu değil gibi duruyordu. Yaşlı adam gözlerini televizyondan çekmeden omuz silkti "Temiz olduğuma karar verdiler.".
Taehyung oflayarak "Neyden bahsediyorsun sen?" diye homurdandı "Onları kim bilir nasıl kandırdın?".
Ryujin hiçbir şey demeden dikkatle adama bakıyordu. Bu adam da kimdi? Rahatsız olmayan tek kişi o gibiydi. Daha doğrusu umursamıyor gibi bir tavrı vardı.
Mutfak tarafına geçip dolaptan çıkarttığı portakal suyunu bardağa koyarken diğer kardeşler aksine öylece dikilmeyi bırakmıştı. Yaşlı adam Roseanne'e "Sen de kimsin?" diye sorduğunda "O senin torununu taşıyor." yanıtını veren de Yeonjun'du.
Roseanne kendisine bir zırh yaptığı Jisoo ve Jungkook'un arkasında geriledi. Bu adam Jungkook'un babası mıydı yani? Öyle içki kokuyordu ki Roseanne buradan bile kokuyu alabilirdi.
Adam şaşkınca Taehyung'a döndüğünde "Taehyung, önlem alman gerektiğini biliyorsun sanıyordum." demişti. Roseanne bebeğinin Taehyung'tan olma fikriyle yüzünü buruşturdu. Gerçekten o çocuktan hiç hazmetmiyordu. Taehyung'un yüzünde de aynı Roseanne'inki gibi bir ifade oluştuğunda "Ben değilim." dedi hemen. Adamın yüzündeki şaşkınlık daha da büyüdüğünde "Baekhyun," dedi "Eşcinsel olduğunu sanıyordum.".
Baekhyun "Eşcinselim zaten." diye yanıtladı adamı. Adam bir Jungkook'a, bir de Yeonjun'a bakarken Yeonjun saldırı altındaymış gibi "Ben değilim." demişti.
Bunun üzerine Jungkook'un babası içten büyük bir kahkaha attı. Roseanne ne olduğunu anlayamamıştı. "Bay Jeon -benim hayatım sizinkinin aksine gayet normal olacak- Jungkook. Demek düşündüğün kadar da altın çocuk değilmişsin.".
Jungkook'un gerildiğini Roseanne rahatça hissetmişti. "Saçma hatalar yapmayacağından emindin oysa ki...". Babasının çocuğa neden böyle yaklaştığını anlamamıştı Roseanne. Adam ayaklandığında Jungkook "Kapa çeneni." dese de konuşmaya devam etti "Otuz beş yaşında hamburgercide çalışırken çocuğunun kolej masraflarıyla uğraşmakta sana iyi şanslar.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
out of order || rosekook. ✔️
FanfictionRoseanne Park Chaeyoung on altı yaşında hamile, evsiz ve beş parasızdı.