karakterlerle röportaj

1.5K 137 153
                                    

Roseanne

-Merhaba Rose, ben Grace. Röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim. Sana birkaç sorum var ve ilkiyle başlıyorum. Öhöm. Neden Jungkook'u sevdiğin halde pas vermedin?

+Merhaba Grace, öncelikle sana rica ediyorum ve soruna geçiyorum. Jungkook'a pas vermedim değil, vermiyorum. Geçmişte Jungkook'a fazlasıyla pas verdim. Hatta o bana pas vermezdi, ben hep peşinden koşan kişiydim. Jungkook'a pas vermem sonucu on altı yaşında karnında bebekle oturan biri olduğumdan dolayı aramıza biraz mesafe koymanın daha iyi olduğuna karar verdim açıkçası. Gerçi zaten olan oldu ama neyse işte, işlerin daha da karmaşıklaşmasını istemiyorum.

-Jungkook ile evlenecek misin?

+Hayır, on altı yaşındayım ve evlenmeyi düşünmüyorum.

-Liseyi bırakıp model ve şarkıcı olman hakkında öneriler var, ne düşünüyorsun?

+Hamile kalmasaydım düşünebilirdim. Biraz üzüldüm...

-Saçını boyayacak mısın? 4. Aydan sonra organik boyayla boyarsan sıkıntı olmazmış.

+Bunu bilmiyordum. Dördüncü ayıma girmeme az kaldı kesinlikle boyayacağım çünkü aynada saçlarımı gördükçe sinir krizleri geçiriyorum.

-Bir çılgınlık yapıp Jungkook'la saçlarınızı pembe boyatmaya ne dersiniz?

+Bebek doğduktan sonra Jungkook'la hala görüşürsem olabilir. Yeni şeyler denemeyi severim ve Jungkook'u ikna etmek bebek işi bu yüzden evet derim sanırım.

-Rose baban izin verse evine döner misin?

+Evet. Jeon ailesi bana gerçekten çok iyi davranıyor ama sonuçta orası benim her ne kadar kötü şeyler yaşamış olsam da evim. Ayrıca zaten zar zor yaşıyorlar ve onlara artı bir boğaz olduğum için içim kesinlikle rahat etmiyor.

-Jungkook'la sevgili olmayı ne zaman düşünüyorsun?

+Eee, şey... Düşünmüyorum.

-Rose on altı yaşında nasıl bu kadar azmış olabilirsin?

+Pekala şu konuya bir açıklık getirelim. On altı yaşında ergenlikte bir insan olarak sizin yanınızda da Jeon Jungkook otursaydı ve her gün o geniş omuzlara, kemikli yüze bakıp karşıdan da ilgi görseydiniz benimle aynı konumda olabilirdiniz. Beni suçlamayın...

-Rose Jungkook konusunda ne istediğini biliyor musun?

+Neden herkes Jungkook konusunda bir şey istemem gerektiğini düşünüyor anlamıyorum. Bir şey istemiyorum. Olamaz mı?

-Rose teen mom olmak hakkındaki düşüncelerin hamile kalmadan önce nasıldı?

+Tamamen aptal işi olduğunu düşünüyordum. Bilirsiniz, korunmak için bir sürü yöntem varken yine de hamile kalıyorsanız gerizekalı falan olmalıydınız. Eh, öğrendim ki kazalar olabiliyormuş ve ben gerizekalıymışım.

-Çocuğun kız mı olsun erkek mi?

+Hala bir çocuğum olacağı düşüncesine tam olarak alışamadım. Okuduğum bloglarda kadınlar anne olacağını hemen hisseder falan gibi bir sürü saçmalık yazıyor ama ben hala bu fikre alışamadım. Bu yüzden kız mı erkek mi olması çok da farketmiyor. Tabii genel olarak kızım olsun isterdim.

Jisoo

Merhaba Jisoo, öncelikle röportajı kabul ettiğin için teşekkür ederim. Genelin merak ettiği bir soruyla başlayacak olursak, nasıl bu kadar dimdik ve güçlü kalıyorsun?

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin