yirmi beş: park ailesi yine bir arada

1.4K 153 76
                                    

Roseanne hayatında bu denli şaşırdığı ve anlamsız bulduğu başka bir an hatırlayamıyordu.

Şöyleydi ki kendinin tüm dünyadan soyutlandığını düşünmeden edemedi. Karşısındaki manzaraya bakıyor, bakıyor ve bakıyor, hiçbir mantıklı açıklama bulamıyordu.

Baekhyun ve Chanyeol'ün kavga etmeden aynı ortamda bulunmasını bir kenara atmış, neden abisinin duştan yeni çıktığını ya da Baekhyun'la neye gülüşüyor olduğunu merak etmeye başlamıştı. Gerçekten hiçbir mantıklı açıklama bulamadığı o anlardan birini yaşıyordu ve "Ne?" diye sordu sadece.

Bu ortamın sağlanması için hiçbir şey aklına gelmiyordu. Abisi oturduğu yerden kalkarken yüz ifadesi biraz endişeliydi. Karşısındaki kumral çocuğa bir bakış atmış, bir şey demeden Roseanne'e doğru birkaç adım atmıştı. Ayrıca Rose şimdi görüyordu ki Chanyeol'ün yüzünde oluşmuş bir takım morluklar onun dayak yediğini gösteriyordu. Kızkardeşinin yüzü endişeye bürünürken "Burada ne yapıyorsun?" diye sordu abisine. "Ve neden böylesin? Yüzüne ne oldu?".

Rose şu an durumu garipsemeyi bırakmış, abisinin yüzündeki morluklara odaklanmıştı. Sesi telaşlıydı ve elini kibarca yanına gelen abisinin yüzüne dokundurdu.

"Bunu sana kim yaptı?".

Park Chanyeol o an gerçekten küçük kız kardeşine ne söyleyeceğini hiç bilmiyordu. Sadece arkasındaki minyon ve kumral çocuğa dönmüş, devamında kardeşinin elini aşağıya indirirken "Ben..." diye mırıldanmıştı. "Babamla kavga ettim ve beni evden attı.".

Roseanne'in kaşları havaya kalktı. Bunu tahmin ediyordu. Gerçekten iki gündür herkes sürekli ona Chanyeol hakkında bir şeyler sorup duruyordu ve bu kızı endişelendirmişti ama anlamadığı şey abisinin niye burada olduğuydu.

"Niye buradasın?".

Anlamıyordu. Kaşları hala havada duruyorken rüya gördüğünü bile düşünüyordu.

Chanyeol hafifçe arkasına dönüp Baekhyun'a baktıktan sonra dudaklarını birbirine bastırdı ve derin bir nefes aldı.

Rose hala soran gözlerle bir abisine, bir de eski ev arkadaşına bakarken "Rosie!" diye şakıdı bir ses.

Taehyung seke seke merdivenleri çıkmış, odasına girdikten sonra kolunu Rose'nin omzuna atmış ve neşeyle "Duydun mu Rosie, kardeşlerimiz sevişiyor!" demişti yapmacık bir tavırla.

"Ne?"

Rose şaşkınca omzuna kolu atmış çocuğa döndüğünde abisi yerinde kıpırdandı. Ne olduğunu anlamıyordu ve Taehyung'ın onunla dalga geçtiğini düşünmüştü.

Omzundaki kolu ittirirken "Dalga geçme benimle Taehyung." diye söylendi Rose. "Şarj aletini de bulamadım.".

Taehyung gülme krizine girdiğinde Rose gerçekten ne olduğunu asla anlamıyordu. Chanyeol ve Baekhyun gerçekten garip davranıyordu ve Rose sorgulamayı bırakmıştı.

"Her neyse," dedi üç çocuğun kafayı yediğini düşünerek "Ben aşağıya iniyorum.".

xxx

"Ne?".

Genç kız rüyada olup olmadığını düşünüyordu. Gerçekten uyuyorsa da uyanmak istiyordu çünkü abisinin Baekhyun'la arasında gerçekten bir şeyler olması aptal bir filmdeymiş gibi hissettiriyordu.

Chanyeol'ün bastırılmış bir eşcinsel olduğunu gerçekten hiç düşünmezdi.

Dalga geçtiklerini düşünmüşlerdi. Sonuçta Baekhyun ve Chanyeol dünyanın en alakasız iki insanıydı ve Rose gerçekten buna inanamıyordu.

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin