on sekiz: roseanne artık sarışın ve mutlu değil

1.7K 187 122
                                    

Rose ilk kez bebek için kontrole giderken bu kadar heyecanlıydı. Dördüncü ayını doldurduğu için bebek cinsiyeti belli olabilirdi. Fasulye yüzünden karnı da biraz şişmeye başladığından artık hamile gibi hissediyordu da.

Jisoo olmadığından sadece Jungkook ve ikisi gelmişti hastaneye. Kadın doğum doktorunun kapısının önünde beklerken Rose heyecanla ayağını yere vuruyordu.

"Sence kız mı erkek mi?".

Yanında oturan Jungkook'a bu soruyu sorduğunda çocuk yavaşça yanındaki kıza döndü. "Bence kız." dedi Jungkook "Niye bilmiyorum ama çok kızmış gibi hissediyorum.".

Rose kafasını salladı. Bir kızı mı olsun oğlu mu olsun istiyor bilmiyordu. Hala fasulye konusunda kafası karışıktı ama nedense ona da erkek gibi geliyordu. "Bence erkek." dedi çocuğun aksine.

Jungkook sırıttı "Hiçbir şeyde hemfikir olamıyoruz.". Rose onu onayladı, gerçekten her şeyde zıt fikirliydiler. "İddiaya girelim mi?" dedi parmağını uzatan Jungkook. Böylece Roseanne kabul etti. "Tamam, kaybeden kazananın bir istediğini yapar." dediğinde Jungkook kabul etti.

Roseanne bu iddiaya giriyordu çünkü Fasulye'nin onu yanıltmayacağına emin gibiydi. Kapının önündeki ekranda kendi Korece adını okuduğunda heyecanla kalktı.

İçeriye geçerken doktorun saçlarını kısa kestirdiğini ve yakıştığını farketmişti. Şimdi biraz gergindi, ne zaman buraya gelse sudan çıkmış balığa dönüyordu. "Hoşgeldin Chaeyoung," dedi kadın neşeli bir sesle "Nasıl gidiyor bakalım?".

Rose gülümsedi "İyi," dedi kadının gösterdiği yere geçerken "Hiç sıkıntı yaşamıyorum.".

"Genç annelerde genelde hamilelik kolaydır." dedi bu sefer doktor kadın "Bulantıların geçti mi?".

Rose kafasını salladı. Giydiği beyaz kazağı yukarı doğru sıyırırken heyecanlıydı. "Sizce cinsiyeti belli olur mu?".

Kadın bu hevesli tavrına karşı gülümsedi. Eline eldivenleri takıp her zaman oturduğu dönen tabureye geçerken "Yüksek ihtimalle." dedi. Rose'nin suratındaki gülümseme büyürken kadın "Biliyorsun, biraz üşüyebilirsin." diyerek karnına jeli sıktı.

Rose soğuk jelle ürperirken kadın elindeki zımbırtıyı Rose'nin karnına doğru bastırmış, gezdirmeye başlamıştı. Ekranda ilk başta bir şey görememiş olsa da sonra gözüne çarptı. Kadın gülümserken "Kızın gayet sağlıklı Chaeyoung." demişti.

Rose bir kızı olacağını öğrendiğinden dolayı gülümserken Jungkook "Ben sana demiştim." dedi. Rose hafifçe çocuğa dil çıkarttı ve ekrandaki biraz daha büyümüş Fasulye'ye baktı. Çok garip hissediyordu hakkaten.

"Sana bazı vitaminler yazacağım." dedi kadın kızın karnını mendille silerken "Bebeğinin ya da senin bir problemin yok ama onları alırsan daha sağlıklı olacaksın. Ayrıca organikler, bu yüzden için rahat olsun.".

Rose kadına gülümserken reçetesinin yazılmasını bekliyor, aynı zamanda gülümsüyordu. Çok garip hissediyordu şu an. Ne yapacağına dair en ufak bir fikri olmamasını bile unutmuştu.

"Bu arada Chaeyoung," dedi doktor kadın Roseanne'e reçeteyi uzatırken "Sosyal Hizmetler'den randevu almalısın. Bebek konusunda sana anlatacakları var, ne yapmak istediğine dair mesela. Sana bir danışman atarlar ve ikiniz gidip konuşursunuz.".

Kafasını olumlu anlamda salladı. Biriyle, daha doğrusu işi bilen biriyle bu konuyu konuşmak ona da iyi gelirdi. "Teşekkür ederim." dedi kız gülümseyerek ve yanındaki çocukla beraber odadan çıktılar.

xxx

Rose, Jungkook işe gittikten sonra dükkanın tekinden kendine organik saç boyası almış, alt komşularına gelmişti.

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin