yorumlarınız beni çok mutlu ediyor tşk (burada lütfen yorum yapın demek istiyorum .d)
Jungkook tüm dikkatiyle Jaehyun ve Rose'yi izlerken neredeyse kafayı yiyecekti. Öğle tatilinde yemekhanede çıktıklarından beri sıralarında oturup bir şeyler konuşuyorlardı. Jungkook, sıra arkadaşı Yugyeom ve sınıflarına gelmiş Taehyung da onları seyrediyordu.
"Neye bu kadar gülüyor olabilirler ki?". Jungkook zaten arkaları dönük olan ikiliye bakarken. Taehyung omuz silkti "Bilmem çocuk yakışıklı, her şeye gülüyor olabilir.". Hafifçe yerinde doğrularken karşıdaki camdan yansımasına baktı "Mesela ben ne desem kızlar gülüyor.".
Jungkook gözlerini devirdi. Ne aptal bir çocuktu bu Jaehyun, gerçekten aralarında olan şeyleri duymamıştı mıydı da böyle davranıyordu?
"Hamile olduğunu bilmiyor mu acaba?" diye bir soru ortaya attı Yugyeom "Sizin aranızda bir şeyler olduğunu düşünüp vazgeçebilirdi.".
Jungkook "Ne bileyim..." diye homurdandı Taehyung ise kendini izlemeyi bırakıp kardeşine döndü "Belki de biliyordur ve senin bebeğini de alıp mutlu bir hayat yaşarlar.".
"Kapa çeneni.". Jungkook abisinin sözlerini duymamazlıktan gelmeye çalışsa da pek başarılı olamıyordu. Jungkook ona susmasını söyledikten tam olarak bir saniye sonra Taehyung'un yüksek sesi duyuldu "Rosie!" demişti şarkı söylüyor gibi. Rose dönüp arkasındaki çocuklara baktığında Taehyung kocaman sırıttı "Rica etsem birazcık gelebilir misin?".
Rose arkasını dönüp üç çocuğa baktığında Jungkook panikledi. Abisi aptal bir orospu çocuğu olmak zorunda mıydı?
Rose Taehyung'u sevmediğini her zamanki gibi belli ederek gözlerini devirdi. Jaehyun onun çekilmesi için yer açtığında birkaç hızlı adımda yanlarına gelip sıranın başında dikilmeye başladı. Ne acelesi var diye düşündü Jungkook, otursa ölür müydü?
"Otursana." diyen Jungkook, Roseanne'in bıkkın bakışlarını kendine çekmeyi başardı. Yugyeom'u iyice kenara sıkıştırdığında kıza oturması için bir yer açtı. Zaten hamile olmasına rağmen hala minicik bir şeydi bu yüzden her yere sığabiliyordu.
Roseanne Jungkook'un yanına oturduğunda tekrardan Taehyung'a döndü. "Ne oldu?" diye sorduğunda Taehyung bir şey düşünmemiş olacak ki "Şey," dedi önce "Babam sana Jungkook'un nasıl büyük bir orospu çocuğu olduğunu anlatıyor mu?".
Jungkook gözlerini devirdi. Aptal Taehyung bilerek yapıyordu, resmen tüm ailenin rezil olmasından büyük bir keyif alıyordu. Roseanne kafasını iki yana salladı "Onu o günden sonra hiç görmedim ki," dedi önce "Sanırım biz uyuduktan sonra eve geliyor.".
Doğruydu. Jisoo babasını evden atmadan önce sabahlara kadar içer, diğerlerinin uyanmasına yakın eve gelirdi. Şaşırtıcıydı ki neredeyse bir haftadır evde olmasına rağmen hiçbir sorun çıkartmıyordu.
Taehyung kafasını olumlu anlamda salladı. Etrafına bakınırken hafifçe gerindi "Siz de sıkılmadınız mı?" diye sorduğunda Jungkook kafasını hayır anlamında iki yana salladı. "Sıkılmışsınızdır. Hadi herkesi toplayıp eve gidelim.".
Jungkook o an Roseanne'in ona soran gözlerle baktığını farketti. Neden bilmiyordu ama bu minicik cüsseli kız ne derse yapası geliyordu Jungkook'un, sanki ona bağlama büyüsü yapmıştı ve tek düşünebildiği şey Roseanne'di.
Açıkçası geçen yıl ve bu yıl partner olmadan önce onu pek sevmezdi. Jeon ailesinin fertleri olarak Park ailesinin tüm fertlerinden nefret etme sözleri vardı. ve bu yüzden Jungkook ilk yan yana oturduklarında Roseanne'le konuşmazdı bile. Gerçi bu konuşmama süresi çok fazla sürmedi. Roseanne o kadar çok konuşuyordu ki tanıştıkları ikinci haftada ona cevap vermeden edemedi Jungkook. Normalde çok konuşan insanları sevmezdi ama Rose'nin söylediği her bir kelime mantıklı geliyordu. O sarı saçların kıza ne kadar çok yakıştığını düşünmeden edemiyordu ya da soğukta burnu kızarınca ne hoş göründüğünü. Dışarıdan tam bir melek gibi görünmesini ama uğraşılması fazla zor bir insan olmasını seviyordu. İnatçı kişiliğini ya da kimsenin altında kalmamasını da seviyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
out of order || rosekook. ✔️
FanfictionRoseanne Park Chaeyoung on altı yaşında hamile, evsiz ve beş parasızdı.