yirmi bir: geçmiş günler gelecek

1.6K 188 89
                                    

beş ay önce

Roseanne Park on altı yaşına kadar ne bir güzel surata, ne iyi bir fiziğe ne de tatlı bir gülüşe kapılıp gitmişti.

Zaten çok büyük değildi ve bunun farkındaydı. Hayatında kapılıp gideceği çok insan olmaması normaldi. Liseye ilk başladığında da diğer kızların aksine birini fazla yakışıklı bulup flört etmek için çabalamamıştı. Genelde herkese arkadaşça yaklaşırdı Roseanne. Şimdiye kadar bir sevgilisi olmuş, o da hüsranla sonuçlanmıştı.

Yine de lisenin ikinci senesinde geçen sene nasıl farkedemediğini bir türlü anlayamadığı çocuk Roseanne'in aklının beş karış havada gezmesine neden oluyordu şimdi.

Jeon Jungkook.

İnce dudakları ve iki büyük dişiyle gülümsediğinde Rose'nin gülümsemek istemesine neden olan Jeon Jungkook.

Koyu renk saçları her daim yumuşacık ve dokunulası duran Jeon Jungkook.

Geniş omuzları ve sıkı kalçaları sayesinde ister istemez fiziğini süzmeye başladığınız Jeon Jungkook.

Harika bir ses tonu olan Jeon Jungkook, yaptığı her espriyle Rose'yi güldüren Jeon Jungkook, koca gözleriyle çok güzel bakan Jeon Jungkook...

Roseanne yaz tatilinden döndüklerinde sınıfa girdiği an ona gözünün takıldığını hissetmiş, ardından da devamını getirmişti. Çok yakışıklıydı, gerçekten çok yakışıklıydı ve Rose onu geçen sene nasıl farketmediğini bir türlü anlayamıyordu. Ezik büzü, geri planda kalan bir çocuk da değildi. İlgisini çekmediği için tam bir aptal gibi hissediyordu Roseanne.

Bir sürü kardeşi olduğunu biliyordu çocuğun. Okulun basketbol takımında olduğunu, iyi notlar aldığını, sınıfın geri kalanından bir yaş büyük olduğunu ve en kötüsü Roseanne'den nefret ettiğini.

Jungkook Roseanne'den nefret ediyordu, yani en azından genç kız böyle düşünüyordu ve düşünceleri doğruysa çocuğun haklı bir nedeni de vardı.

Roseanne'in aptal büyük abisi Chanyeol, Jungkook'un ikiz abilerinden biriyle didişip didişip duruyordu. Kavgalar büyüyor, ister istemez aile üyelerine de sarkıyordu. Jungkook'un abisine sürekli fiziksel şiddet uygulayan birinin kız kardeşinden pek haz etmemesi gayet normaldi sonuçta, genç kız onu suçlamıyordu.

Tek bir kişiyi suçluyordu. Aptal Chanyeol, gerçekten Rose onun bir iyiliğini görememişti on altı yıldır.

Rose gerçekten Jungkook'la yakınlaşmak için çaba gösteriyordu. Bazen sınıfta onun esprilerine karşılık veriyor, sürekli ödevleri soruyor ya da soru atıyordu. Jungkook ona karşı hep mesafeliydi. Bazen kibarlık olsun diye gülüyor, sorduğu sorulara basit cevaplar veriyordu.

Roseanne çıldırtacaktı.

Gerçekten çıldıracaktı.

O gün de biyoloji dersini dinlemek yerine Jungkook'u izliyordu son zamanlarda yaptığı gibi.

Önündeki soruya bakıyor, eğer yapamazsa hafifçe pembe alt dudağını dişliyor daha sonra da kalemini o güzel parmaklarında çeviriyordu.

Roseanne bitmişti. Gerçekten Jungkook onu bitiriyordu. On altı yaşında olmanın verdiği ergenlikle iyice bir çukura gömülüyordu.

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin