yorum yaparsanız sevinirim ^^
Jungkook'un doğum gününden üç gün sonra Jeon ailesinin evi anca toplanabilmişti. Sanki evi bir kasırga almış götürmüş gibi büyük bir karmaşa hakimdi eve.
Okuldan sonra saat sekize gelirken herkes salondaydı. Roseanne'in kendi evinde normal şartlar altında herkes odasına çekilir birbiriyle muhattap olmazdı, burada ise işler fazlasıyla farklıydı. Baekhyun ve Taehyung Just Dance oynamaya çalışırken Ryujin ve Rose onlara gülüyordu. Jungkook daha antrenmandan gelmemişti. Yeonjun ise...
Roseanne bu ailedeki en normal ve sakin insanın Yeonjun olduğunu düşünüyordu fakat fazlasıyla yanılmış, onu bugün iyice anlamıştı.
Üçüncü derste falan olmalıydılar. Birden koridordan büyük gümbürtü sesleri gelmeye başladı, sanki biri bir şeyleri parçalıyor gibiydi aynı. Birden herkes koridora doğru koştuğunda Rose gördüğü manzarayla fazla şaşırmıştı. Yeonjun sanki delirmiş gibi elindeki sopayla -galiba Baekhyun'un sopasıydı- okul dolaplarına vuruyordu. Rose hayretler içerisinde olayı izlerken Jungkook derin bir nefes verip kafasını iki yana sallamıştı. Sanki buna alışık gibiydi. Öğretmenleri öğrencileri sınıftan çıkmaması için uyarırken bu sefer Yeonjun ödül dolabına bir tane geçirdi ve cam, ödüller... Hepsi paramparça oldu.
Çocuk neye sinirlenmişti bilmiyordu Rose ama büyük bir şey olmalıydı. Yoksa bu denli delirmezdi herhalde. Jungkook onları tutan öğretmeni umursamadan giden Yeonjun'a doğru ilerlemişti. Onu zar zor tutup sakinleştiğinde herkes şok içerisinde kalmış gibi olayı izliyordu. Yeonjun'u müdüre yollamışlar, sonra da kocaman bir uzaklaştırma ile uğurlamışlardı.
"Sopamı nereden bulmuş ki?" diye soran Baekhyun dikkatle Superbass dansını yapmaya çalışıyordu. Olayı bu oda içerisinde canlı gören tek kişi Rose olduğundan ona sorular sorup duruyorlardı. "Dolabım içine göçmüş." dedi Taehyung bu sefer "O kadar sopa sallasam kolum acırdı.".
Roseanne bu ekstrem duruma neden bu kadar sakin yaklaşıyorlardı anlayamıyordu. "Neye sinirlenmiş ki?" dediğinde Baekhyun omuz silkti "Her şeye olabilir. Yeonjun bu, patlamamak için çabalar ama her seferinde daha kötü patlar.".
Ryujin hafifçe gerindiğinde "Müdür ona takmıştı, durup duruken derse geldi ve sınıftan attı. Klasik işte, çok önemli bir şey değil.".
"Ne kadar uzaklaştırma aldı?". Taehyung suratındaki sırıtmayla dansa odaklıyken sormuştu bu soruyu. Ryujin eliyle 3 işareti yaptığında çocuk bu sefer şaşırdı "Rekorunu kırmış, keşke daha birinci sınıfta yapmasaydı.".
"Hah, geçtim seni!" Baekhyun dansın bitiminde birinci olmasıyla sevinç nidaları atarken Rose hala neden umursamadıklarını anlamıyordu. Bir keresinde Chanyeol bir hafta uzaklaştırma almıştı ve tüm ev halkı sanki dedeleri ölmüş gibi bir hale bürünmüştü. Ryujin birinci olanla kapışmak için ayağa kalkarken açılan kapıyla herkes kimin geldiğine baktı. Ev halkı Jisoo'nun tepkisi için heyecanlıydı.
Jungkook'u görünce bıkkınca oflayan Taehyung kendini tekli koltuğa bıraktı. Roseanne hala çocuğa bakıyordu. Sırtındaki sporcu çantasını tutuyorken saçlarını bu soğuk havaya rağmen kurutmadan gelmişti. Gerizekalı.
Jungkook içeri doğru geldiğinde "Yeonjun nerede?" diye sordu merakla. Soğuktan olmalı ki burnu kıpkırmızı durmuştu ve bu çok sevimli duruyordu. Yani en azından Roseanne'de burnunu sıkma isteği doğurmuştu. Hamilelik hormonları yüzündendi herhalde.
Taehyung gülerek "Yukarıda," dedi "Celladını bekliyor.".
Jungkook güldüğünde Rose'ye elinde tuttuğu poşeti uzattı "Makaron istemişsin, getirdim.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
out of order || rosekook. ✔️
FanfictionRoseanne Park Chaeyoung on altı yaşında hamile, evsiz ve beş parasızdı.