~Seni kaybettim sandım!~
Kitabı yazmaya başladığımda bu kadar severek okuyabileceğinizi düşünmemiştim.Yorumlarınızı okurken fazlasıyla mutlu oluyorum ve dikkate almaya çalışıyorum.
~Ayaz'ın anlatımıyla~
Bahçede Gece'yi sağsalim görünce içime su serpilmişti ama bir o kadarda bize haber vermediği için sinirliydim.Emir rahatlamış bir tavırla" Kızım aklımızı çıkardın ya!".
O an nolduğuna anlam verememiştim.Hepsi korkmuş şekilde yüzüme bakıyorlardı."Noldu ki?"
"Bide soruyor musun?İnsan bir haber verir Ayaz ben bahçeye çıkıyorum diye demi!"
"Hepiniz uyuyordunuz havada güneş açınca bende bahçeye kahvaltı hazırlayayım di-" derken Ayaz öfkeyle sözümü kesti.
"Hazırlama Gece seni aradığımda bulamayacaksam hazırlama Gece!!"Ayaz olduğundan daha fazla tepki veriyordu.Bense sadece Ayaz'a bakıyordum ki Cihan"Ayaz tamam kızın üstüne gitme".
Ayaz sinirliydi hala,ellerini başına götürdü"tamam,tamam"dedi ve öfkesini bastırmaya çalışarak.Emir'in gözleri ise kahvaltıdaydı"Herkes sağlam olduğuna göre kahvaltı edebiliriz"diyip masaya oturdu."Emir haklı hadi Ayaz,Gece kahvaltımızı edelim". İkimizde kârşı karşıya oturduk.Ayaz'ın gözleri hala benim üstümdeydi.Neden bu kadar tepki vermişti anlam veremiyordum.Emir neşe ile"Gece bundan sonra bütün evin yemeklerini sen yapıyorsun".Yalandan gülümseyerek"nedenmiş o Emir bey"?
"Neden olucak bunlar harika olmuş."Peki Emir bey emrinize amadeyim".Cihan daha fazla dayanamayıp"yavaş Emir çiğneyerek ye onları boğulucaksın".Emir ağzı dolu bir şekilde"Sanane olum lokmalarımı mı sayıyorsun sen?Cihan kahkalarla "Çok isterim ama atomu bölmek lokmalarını saymaktan daha imkansız Emir".Kendimi tutamayarak gülmeye başladım.Emir sinirle"aman ne kadar komiksiniz siz sana'da aşk olsun Gece seni dostum bildim gidip bu Cihanla benim hakkımda makara yap"! Kendimi affetirmeye çalışarak"ya Emir"."Tek kelime etme Gece ben anladım anlayacağımı".Cihan gülmekten ölmek üzereydi.Biz bu kadar eğlenirken Ayaz tek kelime etmiyordu.Hala bana bakıyordu ne zaman ona baksam gözlerini kaçırıyordu benden.
Emir dalga geçerek "ee çifte kumrular nasıl gidiyor sevgililik"?Cihan şaşırmış şekilde"Siz sevgili misiniz"?Ayaz beklenmedik şekilde, öfke ile cihan'a döndü"OLAMAZ MIYIZ"?O anlık şaşkınlıkla "olabilir miyiz"?Emir kahkalarla gülüyordu"Aşk-ı Memnu reklamlardan sonra sizinle sayın seyirciler".
Ben hala Ayaz'ın söylediklerinde takılı kalmıştım.Ne demekti bu?Ayaz'ın sevgilisi olmak....Kulağa çok garip geliyordu.Belkide sadece o anlık bir söylemişti.
Ayaz hızlıca masadan ayağa kalktı "afiyet olsun size".diyip içeriye girdi.Emir ile Cihan hala gülüşüyorlardı.Emir keyifle"Behlül fazla sinirlendi gene"
Cihan'da gülmekten ölmek üzereydi ama bişey olmuştu hemde büyük bişey....Bu olan neyse Ayaz'ı fazla sinirlendirmişti.Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım"ben odama çıkıyorum"diyip hızlıca Ayaz'ın odasının kapısına geldim.Yavaşça kapıyı çaldım.Sert bir sesle"gel"dedi.Ağır adımlarla içeri girdim.Merakla bana doğru baktı.Üstünü değiştirmişti büyük ihtimalle dışarı çıkıcaktı ama nereye?O an dengesizce"nereye gidiyorsun"diyiverdim.Masanın üstünden telefonuna uzandı ve rahat bir tavırla"ne zamandan beri sana hesap veriyorum"?
"NEYİN VAR SENİN"?
Hala fazlasıyla sakindi"bişeyim yok".
"O YÜZDEN Mİ SÜREKLİ TERSLİYORSUN BENİ"?Ne bekliyorsun Ayaz bu,Ayaz Açar bu".Çok güzel heran çıldırabilirdim."Hayır benim tanıdığım Ayaz bu değil,bişey olmuş Ayaz".Beklemediğim bir şekilde"EVET OLDU SANA BİŞEY OLDU SANDIM, SENİ KAYBETTİM SANDIM OLDU MU,YETER Mİ"?diyip sinirle odadan çıktı.Ben ise hala şoktayım Ayaz beni kaybetmekten korkuyordu ama niye ben sadece onun gözünde kaçırdığı,tutsak ettiği biriydim.Peki,peki ama neydi bu şimdi? Belkide ben fazla ince düşünüyordum sadece burdan kaçarsam onları şikayet edeceğimden korkuyordu .Fakat kendimi kandırıyordum çünkü Ayaz'ın benim ufak bir ifademle korkmayacağını adım gibi biliyordum.
Hızlıca aşağıya indim.Mıtfakta Emir'i gördüm, hemen yanına gidip"Emir,Ayaz nerde"?dedim.Emir bana döndü"bende anlamadım sinirliydi,kapıyı çarpıp çıktı".Al işte bana kızgındı.Acaba nereye gitmişti?Şuan onun yanında olmayı o kadar çok isterdim ki....
"Kahve ister misin Gece?". Yalandan gülümseyerek"sağol Emir siz için".Bahçeye çıkıp köşedeki salıncağa oturdum.İçim içimi yiyordu napıyordu ne haldeydi?Bazen bazı şeylere fazla tepki veriyordu,belki de olayları ben çok basite alıyordum!Kafam çok karışıktı ama olanların sorumlusuydum farkında olmasamda suçlu olan kişi bendim.
.....
Nerdeyse saat gecenin biri oldu ama Ayaz hala gelmedi.Emir ve Cihan çoktan uyudu.Ben ise koltukta oturmuş Ayaz'ı bekliyordum....
Uyuyakalmamak için içtidiğim 4. kahvemdi sanırım.Elimde kahve ile gözlerim kapıdaydı.Tam kahvemden bir yudum aldım ki kapı açıldı yada açılmaya çalışıldı.Şaşkınlıkla kapıya bakakaldım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU AŞK
Teen Fiction"Bütün suçların bir cezası her cezanın bir sonucu vardır.Söylesene şimdi bana aşk herşeyi affeder mi?" ❌ ~Bu suçların içinde doğup,suçlar ile büyüyen bir aşk~ ... "İLK KEZ YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME BİR KİTAP" BU HİKA...