31.Bölüm

3.4K 217 72
                                    

Yeni yazmaya başladığım'Nazendem"adlı kitaba göz atıp,bana destek olursanız çok sevinirim<3

~Mimar,Ayaz Açar~

Telefonu elime aldığımda arayan abimdi ama açamazdım çünkü net sesimden bişeyler olduğunu anlardı.
Telefonu masaya koyup,kapanmasını bekledim.Kısa süre sonra şükür ki telefon kapandı ama aniden bir mesaj geldi.

Abim: telefonumu neden
açmıyorsun, bilmiyorum. 
ama sabrım taşıyor Gece!"

-İşlerim var abi önemliyse
sen burdan yaz ben,seni
sonra ararım.

Abim:İki gün sonra ordayım.

                             ❌

Aa iki gün mü bildiğimiz şu bir,iki diye ilerleyen sayılar arasında olan iki mi? Kurşun öldürmedi ama kesin abim öldürürdü.

Ya geldi ben bu kolumu nasıl açıklayacağım hadi bunu açıkladım evin tekrar taranmayacağı,kurşuna dizilmeyeceği ne malum!

"Ayaz,Ayaz yetiş!"diyerek mutfağa daldım.

Elindeki kupayı tezgaha bırakıp hızlıca bana döndü."Noldu?Yaran,yaran mı açıldı?"gibi soruları art arda dizmeye başladı.Birde bana diyor çok konuşuyorsun diye!

"Ya bırak şimdi yarayı,marayı.Abim daha büyüğünü açmaya geliyor!"dedim telaşla.

Boş boş yüzüme baktığında anlamadığı belliydi.

"Abim diyorum, geliyor diyorum."

"Gece sanki bişey yapıyoruz evde!Gelsin, hoş gelmiş ne diyeyim?"dedi sakin sakin.

"Ay anlatamıyorum sanırım kolum sarılı bunu nasıl anlatacaz mesela ya da eve baskın olsa ne diyecez?Ya abi sen takılma böyle arada sıkıp sıkıp gidiyorlar mı?"diyiverdim.

Kupasını tekradan alıp makineden kahveyi doldurmaya başladı."Abartıyorsun!Bir sakin ol."

"Olamıyorum ben senin gibi böyle vurdum duymaz olamıyorum!"dedim.

Oflayarak mutfaktan çıktı.Tabiki bende arkasından.

"İki gün sonra burda olucak ve sen oturup kahve mi içeceksin?"

"İki gün mü?Nasıl iki gün,iki gün sonra olmaz!"dedi biranda.

Bu seferde boş boş ben onun yüzüne baktığımda,"Yani üç gün sonra falan gelsin neden iki gün sonrası?"diyiverdi.

"Ya ne fark eder iki,üç!Sonuç olarak geliyor Ayaz!"dedim.

"Eder çok fark eder.Ara abini üç gün sonra gelsin!"dedi emrederek.

"Oldu başka emrin?"

Oflayarak ayağa kalkıp ceketini giydi.

"Nereye?"dedim hemen bende kalkıp."İşim var sen kal."demesi ile hemen ceketimi üstüme geçirdim.

"Gece ne yapıyorsun?"dedi bana dönüp.

"Bende gelicem."

"Hayır kalıcaksın!"

"Hayır gelicem!"

"Kalıcaksın!"

"Ge-li-cem!"

Bir kaç küfür savurarak arabaya doğru ilerleyip,bindi.Tabiki onun ardından hemen bende yan koltuğu geçip,oturdum.

SUÇLU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin