~Kayboldu~
Bugün bu kitabın en çok okuma artışı aldığı gün.Hepinize tek tek teşekkür ederim 🖤.
Birazcık çekinmiştim yavaşça kapıyı açıp içeri girdim.Fakat hiç beklediğim bir manzara değildi....
"Hıhh Ayaz!"Ellerimle hemen gözlerimi kapattım.Sesinden şuan sırıttığı apaçık belliydi."Gece?"
"Ya sen manyak mısın kapıyı çaldım madem müsait değilsin, söylesene!"
"Ne bileyim kızım,Emir falan sandım ve ayrıca sadece tişörtüm yok.Ne telaş yaptın!"Birde kendini savunuyor hala,şaka gibi.
"Ben çıkayım o zaman."diyip ellerim hala gözlerimde bir şekilde ilerlerken, klasik bir Gece hareketi olarak bir adım daha attım ki kafamı sert bir yere çarpmıştım ve anlık acı ile.
"Ahh!"
Ayaz hızlıca yanıma geldi ve elimden tutup beni yatağa oturdurdu.Önümde eğildi.Yüzünde korkmuş bir ifade vardı."Çok acıyor mu?"
Yavaşça elimi başımı götürdüm."Çok az ama sorun değil alışığım."
"Nasıl?"dedi garip garip bakarak.
"Yani şey geneli sakar biriyim geneli böyle şeyler başıma çok gelir."
Kahkaha ile gülmeye başladı biranda.
"Dolap,kapı gibi şeyler mi?"dedi.
Sinirle yüzüne baktım."Ya Ayaz burda canım acıyor sen dalga geçiyorsun ya!"
"Tamam,pardon sen uzan buraya ben buz getireyim."
Yavaşça ayağa kalkmaya çalıştım."Ben kendi odama gideyim biraz uzansam geçer zaten."dedim.Yavaşça bileğimden kavrayıp beni geri oturttu.
"Gece uğraştırma beni bişey olur falan uzan şuraya dedim!"
Biraz çekinsemde hafifçe uzandım.Şuan bulunduğum durum o kadar utanç vericiydi ki.Ve çok geçmeden aniden kapı açıldı.
"LAN NOLUYOR BEN AMCA OLMAK İÇİN ÇOK GENCİM!"diyerek içeri Emir girdi.
Şok olmuş şekilde hızlıca yatakta doğruldum.
"Olum ne saçmalıyorsun sen?dedi Ayaz ayağa kalkıp."Ne demek ne saçmalıyorsun olum gece senin yatağında yatıyor,senin üstünde tişört yok daha sayayım mı?"
"Ya Emir yanlış anlıyorsun."
Gülerek bize bakıyordu."Sorry Gececim ben size değil gördüklerime inanırım ."
"Emir olum sen salak mısın yürü git!"
"Tamam tamam ben anladım çıkıyom ben.diyip odadan çıktı.Sinirle başımı Ayaz'a çevirdim."Ya sana dedim kendi odama gideyim diye!"
"Kızım,ben mi dedim Emir'e odaya dal diye!"
Oflayarak geriye doğru yaslandım.
"Ben buz getireyim bekle burda."
"Önce bir tişört giy üstüne bence."
Önce bana sonra üstüne doğru baktı.
"Ha tamam sen uzan oraya."diyip üstüne tişörtünü geçirip, odadan çıktı.Gerçekten daha fazla utanabileceğimi hiç düşünemiyorum.O yetmez gibi başım felaket şekilde sızlıyordu.Geçen bacağım şimdi kafam biraz burda kalırsam sakat kalıcaktım heralde.
Kısa süre sonra kapı açıldı ve içeriye elinde buzla Ayaz girdi.
"Bunu başında tutalım biraz, bir iki saat de uyumaman gerek."Yavaşça yatağa doğru uzandım.O ise yatağın kenarına oturup yavaşça saçlarımı arkaya attı ve buzu başıma doğru tuttu."Çok uykum var ama benim."dedim mızmızlanarak.
"Olmaz dedim en azından 1 saat uyumaman gerek!""Niye?En fazla ölürüm onada alışık birisin zaten hem benden kolayca kurtulmuş olursun."Hızlıca ayağa kalkıp başında dikilmeye başladı.
"Emin ol senden kurtulmak için bu yol fazlaca basit.O sebeple şimdi saçmalamayı kes,ve düzgünce dur!"
Hemenyatakta doğruldum."Tamam yeter bu kadar aşağıya inicem ben."diyip tekrar ayağa kalkmaya çalıştım.Gene aynı şekilde yavaşça beni geri ittirdi.
"Gece şurda uslu uslu dur deli etme insanı!"dedi öfkeyle.
"YA senin amacın ne beni olaya tanıklık ettim diye beni kaçırdın.Ne beni bırakıyorsun nede öldürüyorsun!!Ne yapmaya çalışıyorsun sen?"
Buzu alıp komidinin üstüne bıraktı ve hafiften sırıtarak bana bakmaya başladı."Tam 4 gündür bizimlesin kafanı dolaba çarpınca mı aklına geldi bunlar?"
Hala beni sinir edecek derece şekilde gülüyordu.
"Evet yeni geldi açıkla hadi amacın ne?""Herşeyi bir amaca bağlama Gece Sever."
Sinirle güldüm."Amaçsız bir döngü olmaz Ayaz Açar."
Gene beni şaşırtmadı ve sanki hoşuna gitmişcesine gülümsedi.
"Peki bayan çok bilmiş yeter bu kadar hadi uyumaman için kahve içirelim sana."Sinirle yataktan kalktım
"Kendim alırım."diyip hızla odadan çıktım.Merdivenlere doğru ilerdiğimde oda arkamdan gelmeye başladı."Ben yaparım kahveleri sonra bide yanarsın falan bütün geceyi senin başında geçiremem.""Ay yalvarırım geçir manyak mısın ya?
Gülerek mutfağa doğru ilerledi.Bende hızlıca bahçe kapısını açtım ve tam çıkacakken gene o.
"Nereye?"Sinirle arkamı dönüp küçümseyerek baktım."Bahçeye,hava almakta mı yasak?"
"Bu soğukta mı?*
"Evet bu soğukta!"Kendimden emin halde bahçeye çıktım yağmur hafif hafif yağıyordu.
Ve dışarı buz gibiydi sırf Ayaz'ı haklı çıkarmamak için içeri gitmeyecektim ama bu gidişle kesin hasta olucaktım.
Bahçe kapısı ağır ağır açıldı ve elinde kahvelerle Ayaz geldi.Birisini bana doğru uzattı.
"Teşekkür ederim."dedim soğuk bir şekilde.Biraz olsun içimi ısıtmıştı.Ayaz ise kahveyi verip içeri girdi büyük ihtimalle uyuyacaktı.Ben bunu düşünürken omuzlarımda bişey hissettim.Ayazdı ve üstüme şal örtüyordu.Yanıma doğru geçip, kahvesinden bir yudum aldı."Çok inatçısın."
"Fazla sinir bozucusun sende."Sırıtarak suratıma bakıyordu.
"Benimle inatlaştığın için olabilir mi?"
"Dedikleri mi kabul etmediğinden olabilir mi acaba?"
"Al işte şuan bile benimle inatlaşıyorsun."
Öfkeyle kahvemi yudumladım."Hiçte bile!"Ve tekrar gülümsedi.
"Hem inatçı hem inkarcısın işte."diyip içeriye girdi.Evet resmen bana kafayı yedirmeye çalışıyordu.Ama hala neden beni burda tutuyordu, neden?Amacı beni öldürmek ise neden şimdii yapmıyordu bunu?Kafamda bunlar dolaşırken daha fazla soğuğa dayanamayıp içeri girdim.Şalı köşeye fırlatıp kendi odama çıktım daha doğrusu esir olduğum odaya.Belki de olanları bir telefon bulup abime anlatmaktı.Bu durumu bilse beni burdan kurtarırdı ama beni kolumdan tuttuğu gibi Antalya'ya geri götürürdü ve daha kötüsü Emir'e,Cihan'a ve Ayaz'a zarar verebilirdi.Bana bu kadar iyi davranırken onlara bunu yapamazdım.
Gözlerim daha fazla dayanamayıp ağır ağır kapandı.~Ayaz'ın anlatımıyla~
Gece'nin odasına gittim garip bir şekilde odada değildi*
"Gecee,nerde bu kız ya?"Banyoya baktım ama yoktu ardından belki biliyordur ümidiyle Emir'in odasına girdim.
"Emir,Emir kalk oğlum!"
"Ya Ayaz sal beni ya Yeter rüyamda bari sal."
Sinirle daha hızlı kolunu dürttüm."Bana bak kalkmassan kabusa dönücek o rüya kalk!"
Emir hafifçe yatakta doğruldu."Noldu Ayaz niye güzellik uykumdan kaldırıyorsun beni?"dedi sırıtarak."Gece yok odasında!"
Yavaşça elini gözlerine götürdü ve esnemeye başladı.
"Banyoda falandır abi ne telaş yaptın."
"Baktım olum yok,yok?"
Hızlıca yataktan kalktı."Aşağıya falan baktın mı ?""Abi o kadar seslendim aşağıda olsa duyardı beni heralde."
"Nerde olucak olum başka?
Bunu düşünmesi bile çok kötüydü boğuk bir sesle."K-kaçdı mı yoksa?dedim.-"Bilmiyorum Cihan nerde gel evin çevresine falan bakarız."diyip hızlıca odadan çıktık.Tam o sırada odasından Cihan çıkıyordu.
"Cihan, Gece'yi gördün mü?"
"Yo daha yeni kalktım ben.Noldu ki Gece'ye?"KAHRETSİN KAÇTI İŞTE,KİTLEMEDİM GECE BAHÇE KAPISINI !"sinirle elimi enseme götürdüm.
"Ayaz bir sakin ol ormanın içinde nereye kaçıcak anayol burdan tam 1 saat mümkün değil."
"İNATÇINI TEKİ O BELKİ DE KAYBOLDU,HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN!"
Emir sakince merdivenlere doğru yöneldi.
-Hadin inelim etrafa bakalım bir."Hızlıca aşağıya indik ve bahçeye çıktık ama hiç beklediğim gibi değildi.Hepimiz şaşırmış şekilde dışarıya bakıyorduk.
...................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU AŞK
Teen Fiction"Bütün suçların bir cezası her cezanın bir sonucu vardır.Söylesene şimdi bana aşk herşeyi affeder mi?" ❌ ~Bu suçların içinde doğup,suçlar ile büyüyen bir aşk~ ... "İLK KEZ YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME BİR KİTAP" BU HİKA...