"Savaş meydanı"
Kaybolanlar hep aranırdı ama kaybolmuşlar hep daha önceden var olanlardı...
Ordaydı,tam karşımda...
Koltuğun üstünde ayakları yere sarkmış şekilde yatıyordu.
Hızlı adımlarla yanına çömeldim, ellerimi saçlarına götürdüm.Gözleri kapalıydı ya uyuyakalmıştı ya da baygın...
(Tekrardan Gece'nin anlatımıyla)
"Gece."diyordu bir ses başımda ısrarla.Fakat gözlerimin açılmaya niyet yok gibiydi.Vücudum birinin kolları ile sımsıkı sarıldığını hissediyordum.Hafif hafif göz kapaklarımı araladığımda hayal gördüğümü düşünüyordum.
Korkulu ve bir o kadar da sevimli bakışlarıyla Ayaz vardı tam üstümde.Kollarını vücuduma sarmış şekilde kucağındaydım.Öncesine dair hiç bişey hatırlamamam daha da tedirgin ediyordu beni.
Gözlerimi açtığımı fark etmesi ile,"İyi misin?"dedi tok çıkan sesiyle.
Başımı çok ağırda olsa ileri geri salladım.Biraz olsun kendime gelmem ile hızla kucağından,ayağa kalktım.Dizimde garip bir sızı vardı fakat bunu umursamadan sesimi arttırabildiğim kadar"Nerdeyim ben ve ne işim var burda?"diyiverdim.
Benimle birlikte ayağa kalkıp,"Hatırlamıyor musun?"dedi.
Neyi hatırlamam gerekiyordu şuan?Bir şey mi olmuştu.
Yüzüne öylece bakmaya devam ederken,"Evden kaçmışsın.Herkes seni arıyor."Ardından kızgın tonuyla,"Hem ne işin var senin dağ başında bu evde?"diyiverdi.
Yavaşça elimi başıma götürdüğümde hafiften başımın döndüğünü hissedebiliyordum.En son ne olmuştu sahi?Evden kaçmak...
Zihnim bulanıktı.Ben buraya gerçekten bir başıma mı gelmiştim?Kafamı zorluyordum, olanları hatrıma getirmeye çalışıyordum.En son camdan atlayışım,bir ağacın altında sendeleyerek dizlerimin üstüne düşmem peki ya sonra? Sonrası boşlukta zihnimde...
Şuan tek hissettiğim baş dönmemin daha da hızlanmasıyla.Etrafımın neredeyse kararması ile kendimi bıraktığımda Ayaz hızla belimden kavramıştı.Gözlerim kapalı başımı omzuna koyduğumda,gözlerimi açmak istemiyordum.
Fısıltılı çıkan sesimle boynuna doğru,"Her şey dönüyor ve kararıyor.Sadece uyumak istiyorum."dedim acizlenerek.
Elinin birini belime sabitleyip diğerini saçlarıma götürdü."Düzelicek."dedi kısa cevabıyla ve hemen belindeki eli sertleşip,kucağına alındığımı hissediyordum.
Ve en son başımın yumuşak bir yere konduğunu ve üstümün örtüldüğünü hatırlıyorum...
Büyük bir odanın içindeyiz tam karşımda abim ve Ayaz.İkiside simsiyah giyinmiş,abimin elinde bir silah,namlusu Ayaz'a dönük.İkisinin de yüzlerinde ufak bir mimik bile yok.
Yanlarına koşmak istiyordum.Ayaz'ı korumak,ona bir şey olmasın istiyordum.Fakat orda değil gibiydim sanki olanları sadece izleyebiliyordum.
Tam o sırada savaş meydanında küçük bir kız çocuğu belirdi...
Üstünde bembeyaz elbisesi ve minicik elleri ile onların yanına doğru koşuyordu.Abimin eli silahı daha sıkı kavrayıp tetiği çekmesi yakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU AŞK
Teen Fiction"Bütün suçların bir cezası her cezanın bir sonucu vardır.Söylesene şimdi bana aşk herşeyi affeder mi?" ❌ ~Bu suçların içinde doğup,suçlar ile büyüyen bir aşk~ ... "İLK KEZ YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME BİR KİTAP" BU HİKA...