28.Bölüm

3.4K 242 118
                                    

(ÖNEMLİ🚫)
Evet yeni ve çok hoş bir kurgu var aklımda onuda yazmaya başlamak istiyorum ama Suçlu Aşk kadar okunup,sevilecek mi emin olamıyorum.

28.Bölüm
~

Hayatımdan çıkıcaksın~

Omzumda hissettiğim o acı...Bir anda vücumdan resmen terler boşalıyor gibiydi.Yavaşça kendimi bıraktığımda sandalyenin devrilmesi ile yere doğru yan bir şekilde düşmüştüm.

O an hissettiğim sızı ile tek farkında olduğum şey hepsinin korkuyla yanıma toplanması,Cihan'nın dışardan bağırarak içeriye koşturması...

"Bişey yapın!"diyordu tekrar tekrar içinlerinden birisi.

Ayaz hızlıca boynumdan ve dizlerimden kavrayarak beni kucağına aldı.Sanırım arabaya taşınıyordum.

Algılarım yavaş yavaş kapanıyor gibiydi sanki saniyeler geçtikçe çoğu şeyi duyamıyor,anlayamıyor hatta hissedemiyor gibiydim.

Son kez duyduğum şey Ayaz'ın,"Sakın korkma güzelim."diye tekrar tekrar bana fısıldamasıydı.

Ve sonrası yok sadece kocaman bir boşluk.

(1 Saat sonra)
*Cihan'nın anlatımıyla*

"Abi nasıl olur aklım almıyor!Gözümüzün önünde kızı vurdular."

"Emir tamam elli kere söyledin şunu bir sakin olun artık!"dedim

"Nasıl sakin olayım Cihan gözümüzün önünde kızı vurdular,bizde mal gibi oturup izledik sadece."

Gözlerimle geldiğimizden beri hastane kolidorlarını tavaf etmiş Ayaz'ı işaret ettim.

Emir oflayaraktan sandalyenin birine oturdu.

"Emir haklı kız gözümüzün önünde vuruldu.Kim bilir ne kadar canı yanmıştır!"dedi öfkeyle.

"Ayaz abi anlatamıyor muyum?İlk baştan beri bunların olacağını biliyorduk zaten. "

"Hata bende salak gibi suçsuz günahsız kızı yanımıza soktum.O kadar ısrarına rağmen gitmesine bile izin vermedim.Allah benim b*lamı versin!"dedi bağırarak.

"Yeter artık kesin şunu!Asıl şimdi ne yapıcaz? Evi boşaltıyor muyuz?"dedim ortamı sakinleştirmek için

"Hayır!"dedi tok sesiyle.

"Ne demek hayır Ayaz o evde tespit edildi artık yerimizi biliyorlar.Bu çok tehlikeli."dedim.

Sinirle ellerini ensesine götürdü."Tehlikeli olan o ev değil benim!Ben nereye gidersem gideyim peşimde götürüyorum o tehlikeyi!"

"Peki peki o zaman arayayım evi hallettsinler.Geldiğimizde hazır olsun."

Ağır ağır başını salladı onaylayarak."Neden yaptılar bunu gözümüzü korkutmak isteseler evi ilk gün olduğu gibi tararlardı anlayamıyorum.Ama bu farklıydı tek bir kurşun..."

"Eğer amaç korkutmak olsaydı bile beni vururlardı çünkü ben dışarıdaydım ıskasız tek atışta ve tehlikesiz şekilde hallederlerdi.Fakat aksine namlu tam olarak Gece'yi hedef aldı.dedim.

SUÇLU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin