Yeni Nazendem adlı kitabımı yazmaya başladım.Okuyabilirsiniz asklar<33
~Açar sözü~
Ağır adımlarla yataktan kalkıp yanıma oturdu.İyice bana doğru yaklaşıp,"Tam olarak nasıl açıklamamı istersin?"dedi.
Koltuğun köşesine kayıp,"Biraz uzakta açıklarsan güzel olur."diyiverdim.
İyice keyiflendiği herhalinden belliydi.Gülerek kolunu,koltuğun başına koyup arkasına doğru yaslandı."Yalnız koltuk baya rahatmış acaba gece burada mı uyusam?"dedi başını kaldırıp.
"Oldu istersen ben direk odadan çıkıyım sen kal burda!"diyiverdim.
Hala sırıtmaya devam ederek"Çıkmana çokta gerek yok aslında."dedi.
Gözlerimi kocaman açmış bir şekilde yüzüne baktığımda gülerek tekrar arkasına yaslandı.
Yalnız ne yapmaya çalıştığını biliyordum.Aklımı karıştırıp,açıklama yapmaktan kaçıyordu.
"Bana bak Ayaz ne yapmaya çalıştığını biliyorum beni delirtme,sadece iki dakikan var konuş!"dedim elimdeki yastığını koluna vurup.
Gülerek olduğu yerden doğrulup,"Ne duymak istiyorsun?"dedi.
"Olanları..."diyiverdim.
Yanıma iyice yaklaşıp elimi tuttu,"Bak sana Açar sözü veriyorum zamanı geldiğinde hepsini sana tek tek açıklıcam ama o an,şuan değil."dedi.
Açar sözü...Nedensizce kulağa fazla güvenilir geliyordu.Fakat neden şuan değildi?
"Ne zaman gelir bu zaman?"dedim.
"Doğru zamanda."
"Peki doğru zaman ne zaman?"diyerek ekledim.
Gülümseyerek,"Az sus da kafa dinleyelim be Sever!"dedi.
"Peki kafanıda alıp kendi odanda dinle o zaman çünkü ben susmam."
Ayağa kalkıp yatağıma uzandı."Kafamı alıp gidemiyorum hep sende kalıyor."dedi arkası dönük bir şekilde.
"Ya sen baya baya yatağımı işgal ediyorsun!"dedim ayağa kalkıp.
Uykulu sesiyle,"Tam olarak değil yan tarafım boş."dedi.
Sinirle tekrardan koltuğa oturdum."Oraya yatmamı bekliyorsan bu mümkün değil!"diyiverdim.
Ama tabiki geri cevap alamadım.Acaba bende inat olsun diye gidip onun yatağına mı yatsaydım?Ay yok artık git gide saçmalıyorum.
Ciddi ciddi uyuyakalmıştı.Yavaşça kalkıp,parmak uçlarımda yanına geldim.Yatağın ucundaki çarşafı alıp,onu uyandırmadan üzerine örttüm ve yatağın yanına oturdum.
Uyurken o kadar masum duruyordu ki.Sanki aşağıda nefret saçan gözler onun değildi ya da öldürün emri veren dudaklar...
Normalde insanlar gözlerinden okunurdu.Fakat Ayaz'ın gözleri çok derindi sanki uzun süre baksan içinde boğulcakdın.
Peki en önemlisi bu soğuk Ayaz'a kaç gece dayanırdı ki?
❌
Gözümü açtığımda tamamen üstüm örtülmüş bir şekilde yatakta uyuyordum pardon pardon! Doğrusu Ayazla, tam yan tarafımdada hala uyuyordu.
Üstüme attığı kolunu yavaşça üzerimden çektim ve doğruldum.Kalkıp, camın önüne geldiğimde kapının önünde ve girişte hiç tanımadığım beş altı adam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU AŞK
Jugendliteratur"Bütün suçların bir cezası her cezanın bir sonucu vardır.Söylesene şimdi bana aşk herşeyi affeder mi?" ❌ ~Bu suçların içinde doğup,suçlar ile büyüyen bir aşk~ ... "İLK KEZ YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME BİR KİTAP" BU HİKA...