18.Bölüm

8.1K 463 595
                                    

Hadi bana,benim hakkımda merak ettiklerinizi sorun,bende cevaplıyayım.
........

~Şefim~

📞"Napıyorsunuz Gece hanım?"

📞"Ya Berke sabahın köründe halımı hatırımı sormak için aradığını söyleme bana!"

📞"Hadi ya,bana bak Gece buldun orda iki arkadaş beni sattın hemen!"

📞"Ya Berke olur mu öyle şey?Neyse  sen ne için aradın?"

📞"Abin tutturdu Gece'yi kontrol edicem diye,bende atladım ben giderim dedim.İki gün sonra İstanbul'dayım.Kırmızı halımı hazırla".dedi gülerek.

Hızlıca yatakta doğruldum;
📞"Berke sen varya gerçekten iyiki varsın."

📞"Sende canım,neyse kapatmam gerek şirkete geçicez biz.Dikkat et kendine."

Telefonu kapatıp,komidinin üstüne koyduğumda,derin bir nefes aldım.Abim buraya gelseydi kesin bir sorun çıkarırdı.

Hızlıca kalkıp beyaz tulumumu giydim.Üstüne ise ince siyah bir kemer taktım.Hemen valizimden bir pudra ve pastel tonlarda bir ruj alıp hızlıca sürdüm.Son olarakta montumu alıp odadan çıktım.

Ayazla odalarımız karşılıklıydı,ben tam çıktığım sırada oda elinde telefonu ve ceketi ile çıkıyordu. Hiçbir şey söylemeden merdivene yöneldiğim sırada, arkamdan gülerek seslenip;
"Hayırdır selamı sabahı da mı kestik?"

Sinirle arkamı dönüp,ona baktım.
"Günaydın!"diyip hızlıca aşağıya indim.

Aşağıya indiğimde garip bir şekilde Emir üstünü değiştirmemiş, pijamaları ile koltukta uzanıyordu.Hemen montumu köşeye bırakıp yanına geçtim.
"Emir neyin var? Üstünüde değiştirmemişsin."

"Hastayım biraz."

"Neyin var?"

"Bilmiyorum kendimi çok iyi hissetmiyorum,yorgun gibiyim."

O sırada Ayaz ve Cihan'da merdivenlerden inip, yanımıza geldi.

"İyi o zaman bende seninle kalırım."diyiverdim.

Ayaz bize doğru sorgulayarak bakıp;
"Bir sorun mu var,noldu?"

"Emir kendini iyi hissetmiyormuş da bende onunla evde kalıcam."

Ayaz montunu, köşeye fırlatıp, koltuğu oturdu;
"İyi bari bizde kalalım o zaman."

Cihan'da onaylayarak;
"Aynen"diyip koltuğa geçti.

Emir ise hafifçe doğrulup, yorgun sesiyle;
"Olum çok duygulandım lan!Bu kadar çok mu seviyorsunuz beni?"

Hepimiz güldüğümüz sırada,Cihan gülerek Emir'e bakıp;
"Salaksın falan ama itiraf ediyorum sen olmasan bütün gün nasıl geçer bilmiyorum."

Emir'de bize katılıp kahkalarla güldüğü sırada;
"Tabi olum,ben sizin neşe kaynağınızım."

Ayaz gülümseyerek Emir'e bakıp;
"Sen iyi olda gerisi çok önemli değil."

Emir gözlerini kocaman açtı.
"Lan olum ben rüyada mıyım yoksa bunun ateşi mi var?Ayaz bizim bildiğimiz Ayaz,bana ilk defa bana sakince bir cevap verdi,bugünü tarihe altın harflerle geçirin hemen!"

Cihanla ikimizde kendimizi tutamayıp kahkalarla güldüğümüz sırada,Ayaz ters ters Emir'e bakıp;
"Olum varya sana iyilik yaramıyor!"

O sırada mutfaktan elinde tabaklarla Ayşe abla çıktı.
"Aa çocuklar hadi daha geçmemişsiniz bile masaya,geç kalıcaksınız derse ama!"

SUÇLU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin