"Bizim farklılığımız diğerlerinden farklı"Yavaşça arabanın kapısını açıp,indim.Biraz soğuk olmasına rağmen hava gayet güzeldi.Ayaz hariç hepimiz çoktan araçtan inmiştik.
Kapının sertçe açılması ile Ayaz'ın indiği belliydi.Kafamı ona doğru çevirdiğimde,deri kot ceketini üstüne geçiriyordu.Üstündeki kot ceket ve rüzgardan birbirine karışmış dağınık saçları çok tatlı duruyordu...Ne diyordum ben ya? Olaylarından iyice kafam allak bullak oldu ne dediğimi bilmiyorum.
Hepbirlikte boğazın kıyısında yürümeye başlamıştık.Berke yanıma gelip elini sıkıca omzuma attı.En arkamızdan ise yavaş adımlarla elleri cebinde Ayaz geliyordu.İstemsizce birkaç kez arkama dönüp ona baktığımda göz göze gelmiştik.Onun haricinde bir daha ona bakamamıştım.
"Birgün sizde Antalya'ya gelin.Tatil yaparız beraber."
"Mükemmel olur Berke.Kesinlikle yapalım bunu."Uzun süredir kıyıda yürüdükten hepberaber çimenlere oturmuştuk.Berke,Emir ve Cihan kendi aralarında konuşuyorlardı.Sadece Ayaz ve benden ses çıkmıyordu.Şuan yalnız kalıp onunla konuşmayı o kadar isterdim ki.Ama yalnız kalmamız imkansız gibi duruyor diye düşünürken imdadıma Berke yetişmişti.
"Şu ilerde süpermarket var sanırım.Ben bir sigara alıp geleyim."
"Bende geleyim abur cubur falan alırım acıktım ya."
Cihan şok olmuş şekilde Emir'e bakıyordu."Acıktın mı?Daha biraz önce kahvaltı ettik!"
"Gencim ben abi bünyem hızlı eritiyor.Ne yapabilirim?"
"Haklısın biz zaten hepimiz senin amcalarınız."Berke kahkalarla gülüyordu bu duruma.
"Yoo Gece teyzem oluyor bir kere."dedi sırıtarak.Ona bakıp yalandan gülümseyiverdim.Ayaz ise sırtını ağaca yaslanmış telefonu ile ilgileniyordu.Allah bilir gene hangi kızla mesajlaşıyordu.Şeytan diyor al elinden telefonunu çarp yere.O zaman görsün kızlarla konuşmayı.
"Hadi Cihan sende gel bizimle."dedi Berke bana bakarak."İyi geleyim."diyip hepbirlikte çoktan gitmişlerdi.
Ayaz hala telefonuyla ilgileniyordu.Aklı sıra beni görmezden gelmeye çalışıyordu.Daha fazla dayanamayıp hızlı bir hamle ile Ayaz'ın elinden telefonunu aldım.Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.
"Napıyorsun Gece?"
Telefonu arkama alıp ayağa kalktım."Konuşucaz!"dedim sinirle.
Hemen ayağa kalktı bana doğru yaklaştı.
"Gece oyun oynama benimle,ver şu telefonumu!"
"Hayır vermiycem!Önce konuşucaz dedim."
Sinirle elini ensesine götürdü."Peki konuş, dinliyorum."
"Ben değil sen konuşucaksın!Neden trip atıyorsun bana?"Sinirle gülmeye başladı eli ensesinde.
"Trip,çocuk muyum ben Gece?Sana trip atıcam."
"Ne bu yaptığın o zaman?Bildiğin bana tavır yapıyorsun."
"Asıl sen ne yapıyorsun? Bildiğin benden kaçıyorsun!"Ona doğru iyice yaklaştım.İlk defa gözlerine bu kadar derin bakabiliyordum,ilk defa kendimi geri çekmiyordum.
"Şimdi burdayım,karşındayım ve kaçmıyorum Ayaz!"
"Gene aynısı olacak Gece ben gene anlatıcam ama sen anlamamak için elinden geleni yapacaksın.Sonra biranda köşe bucuk benden kaçacaksın!"
Haklıydı aslında ama korkuyordum işte neden olduğunu bilmediğim bişeyi bir tarafım deli gibi istiyordu diğer tarafım ise korkuyla kendimi bana geri çekdiriyordu.Karanlık bir lunapark gibiydi;yolları engebeli ve korkutucu ama sonunun iyi biteceğini bildiğim bir yoldu.
O an bir hamle ile iyice bana yaklaşıp telefonunu arkamdan çekip aldı.Durumun şaşkınlığı ile ise elim kolum bağlandı ve hiçbir şey yapamadım.Sinirle kollarımı önüme bağlamdığımda Ayaz'ın telefonuna gelen bildirim sesiyle tekrar telefonu ile ilgilenmeye başladı.
"Cihan yazdı şimdi, bizimkiler ilerdeki bilerdo salonuna gitmişler.Hadi bizde gidiyoruz."dedi emir vererek.
Ayaz'ın dediklerini iyice dinlemeyip arkama bile bakmadan yürümeye başladım.Deli gibi kızgındım ona ve tabikide inat edip onu dediklerini herzamanki gibi dinlemeyecektim.Onun ise arkamdan hızlı adımlarla geldiğini hissedebiliyordum."Gece nereye gidiyorsun ya?Bir dursana,Gece!"Ona aldırış etmemekte kararlıydım.Arkama bile bakmadan yürümeye devam ettiğim sırada kolumu sımsıkı tutması ile kendine doğru çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU AŞK
Novela Juvenil"Bütün suçların bir cezası her cezanın bir sonucu vardır.Söylesene şimdi bana aşk herşeyi affeder mi?" ❌ ~Bu suçların içinde doğup,suçlar ile büyüyen bir aşk~ ... "İLK KEZ YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME BİR KİTAP" BU HİKA...