44.Bölüm

2.4K 170 27
                                    


         "Eskiye dayalı bir sıcaklık"
Sana ait,olan hep seni bulur.

Su yatağına,ateş külüne kavuşur.Ve aşk...

Çarpan her kalp diğer eşini illa bulur.Çünkü doğduğumuz ilk an alnımıza yazılırdı onun ismi.Nerede ve nasıl olursa olsun bir gün mutlaka karşılaşmak üzere.

Kimisi sonumuz olmak için,kimisi de sonsuza dek aklımıza kazınmak için...

Dışarda,her zaman ki masamızda oturuyordum.Artık saatlerin kaç olduğu umrumda değildi ama ortalık fazlasıyla aydınlıktı.

Ellerimi çenemin altına dayayıp öylece oturuyordum.

Arkamdan gelen,"Oo burdaymış prenses!"diyen sesle arkamı döndüm.

Her zaman ki neşesiyle Emir'di.Tebbesüm edip, fısıldar gibi,"Bahtsız prenses."dedim alayla.

Elini masaya dayayıp gülümseyerek bakıyordu.Başımı çevirip gülümsediğini görünce nedensizce kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başlamıştım.Benimle beraber oda buna eşlik ediyordu.Delirmiş gibi attığımız kahkaha sesleri etrafta yankılanıyordu.

"Tabi o arada Emir ve sen, Suzan teyzede birlikte büyüdünüz."

Zihnimde abimin dedikleri dolanırken kısa süre durup baktım.İçimi saran kardeş sıcaklığı ile dayanamayıp hemen ayağa kalkıp, sıkıca ona sımsıkı sarıldım.

Sorgulamadan hemen sarılıp,koluyla sırtımı sıvazladı.

Ağzımı tutamayarak,"Beraber büyüdüğümüzü biliyor muydun?"diyiverdim.

Yavaşça geri çekilip,"Sen nerden öğrendin?"

Kaşlarımı kaldırarak,"Biliyordun yani?"dedim.

Sıcak bir gülümseme ile saçlarımı karıştırıp,"Hemde en başından beri minik kardeşim."diyiverdi.

En başından beri mi?

Hep bugünü beklemiş gibi heyecanla,"Of Gece o kadar çok sana anlatmam gereken şey ,göstermem gereken fotoğraf var ki!Bu zamana kadar kendimi nasıl tuttum bilmiyorum."

Gülümseyerek tekrardan sarıldım.

Masaya oturduğumuzda kısa sessiz kaldık.Ardından ellerimi masaya koyup,"Yarından sonra evleniyorum."dedim mutsuzluğumu belli etmeye çalışarak.

Sıkıntıyla bir of çekerek,"Hadi seni götüreyim burdan.Kaçalım ben sana bakarım hem."Ufak bir gülümseme ile,"Öz olmasada abin olarak gibi düşün."diyiverdi.

Acının tatlı tebbessümü gibi bir gülümseme attım."İnan çok isterdim ama olmaz.Eğer bunu yaparsam abimle,Ayaz tamamen birbirlerine düşerler."diyerek açıkladım.

Bildiği şeyleri dinler gibi kollarını önünde bağlayıp,arkasına yaslandı."Haklısın ama o şarlatanla, minik kardeşimin evlenmesi sinirlerimi bozuyor!"dedi.

Gülerek bende arkama yasladım.Uzun süre sonra ilk defa bu denli içten güldüğümü hatırlıyordum.

Konuşmasını sürdürerek,"Ne hayallerim vardı oysa.Ayazla,sizin olmanızı çok istemiştim."

İç çekerek bir nefes verdim.

O arada gelen ayak sesi ile abim tepemizde dikilmişti."Ne ara geldin sen?"dedi Emir'e imalı imalı bakarak.

Emir duruşunu hiç bozmadan, gülümseme ile,"Geçen sene,kazık çaktım hatta.Fark etmedin mi?"diyiverdi alayla.

Abim bundan zevk alır gibi güldüğünde anladım ki böyle atışmayı çok seviyorlardı.Belki de hep böyleydiler.

SUÇLU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin