💜Ģø Ąňñą💜

76 8 7
                                    

○Heran○

Gözlerimi aşağıdan gelen kahkaha sesleriyle aralamışdım. Jin ve Hoseok kahkaha atmıyor resmen anırıyorlardı. Bu kadar komik ne ola bilir ki? Tamam eğlrnceli ekipler, her zaman bizi güldürüyorlar fakat dün bayağı ciddi durum atlatmıştık. Temiz kiyafetler alarak duşa girdim.

^^^

Banyodan çıktıkdan sonra hala aşağıdan kahkaha sesi geliyordu. Resmen sinirlerim bozulmuştu.! Saçlarımı kurulamadan öylece açık bırakıp aşağı; mutfağa gittim. Fakat gördüklerimle başımdan aşağı kaynar sular dökülüvermişti.

Go Anna?!! Eunji'nin ablası...

Sehun dün gelecek demişti ama bu kadar erken ve burada; Bizimklerle kahkaha atmasını beklemiyordum.!

Hoseok: Oh Heran.! Gelsene..

Sinirlenme Heran sakın eskiden yaptığın hatayı yapma..

Chanyeol: A-a kardeşim hadi gidip biz dışarıda edelim kahvaltımızı..

Heran: Neden abi? Burası benim evim sonuçta değil mi? Gitmesi gereken ben değilim.

Tamam ilk ben sataşmıştım ama onu en son gördüğümde demediğim cümleleri demek istyordum. Defolup gitsin.

Anna: Eunji, hala böyle dili uzun insanlarla mı takılıyorsun?

Heran: Eunji, hala bu kıza abla diye biliyor musun? Malum kendisi zamanında sana az kötülük yapmadı.

Eunji: Ben ne alaka amk?

Eunji'nin saçma tepkisine gülmemek için kendimi zor tutsam da başarmışdım.

Jungkook: Ne oluyor lan?

Taehyung: Mısır var mı Hyung?

Namjoon: Pekala, aranızda ne sorun var bilmiyorum ama sakin olur musunuz?

Anna: Ah Namjoonshi o sataştı ilk..

Sehun: Ne tarafa kusalım?

Jimin: Benden uzağa kus amk. Yemek yiyorum.

Heran: Sen ne yüzle buradasın?

Ortalık yeterince karışmıştı sakin olmak istemiyordum yaptıkları aklıma geldikce delirecek gibi oluyordum..

Anna: Sana ne?

Diyerek yüzünü çevirmişti.

Heran: Sehun gel buraya..

Diyerek salona geçmiştim.

Sehun: Ne soracağını tahmin ediyorum. Fakat bende bilmiyordum bu saba geleceğini.

Heran: Az önce neden kahkaha atıyordunuz siz?

Sehun: Ş-şey...

Heran: Geveleme sikerim belanı.

Sehun: Oh my God.! Küfür ettin tamam anladım ciddisin. Öhm. Ben değildim tabii kahkaha atan fakat Hoseok ve Jin bayağı Anna ile birlikte konuşup güldüler.

Sinirim daha da artarken gözlerimi kapatmıştım.

Sehun: Heran bak ben bil-

Heran: Kahvaltı yapmayacağım bahçedeyim.

Bir şey demesine izin vermeden bahçeye çıkmıştım. Derin derin nefes alıp verdikten sonra Jungkook'un kum torbasını gördüm. Sinirimi atmak için idealdı.

Eldivenleri elime geçirdikten sonra torbayı yavaş yavaş yumruklamaya başladım.

Gözlerimin önüne gelen lise anılarım daha hızlı yumruklamaya itiyordu beni..

Go Anna... Kendisi ayran gönüllü biriydi. Evet önüne gelenle yatağa girmiyordu ama para için çıktığı erkekler vardı. Bunu yanı sıra kızlarla da arkadaşlık edip para için kullanırdi.

Yani her kesi kendisine kukla ederdi. Bende dahil...

Benimle aylarca arkadaşmış gibi davranmıştı inanmıştım kendisine... daha sonra ihanetine uğramıştım. Ona toz konduramasam da, inanmasam da zamanla beni kullanmıştı.

Üstelik hoşlandığım kişiyi bildiği halde bana inat olarak onunla çıkmıştı. Yaptıklarından utanmak yerine pişkindi her zaman...

Canımı çok yakmıştı bunlar bir kısmı, Eunji, kendi kardeşine yaptıkları yüzündende nefretim daha da artmıştı.

Elim acısa da vurmaya devam ediyordum.

Jin: Heran.!!

Kolumdan tutup kendisine çeken Jin'in göğsüne yapışmıştım resmen.

Jin: Ne yapıyorsun sen?! Delirdin mi.?!

Bağırmasıyla ufak çarplı bir şok yaşasam da kendime gelerek onun göğsünden uzaklaşmıştım.

Anna: Bana olan sinirini öyle mı atıyorsun Heran.?

Sesini duyduğumda bile midem.kalkıyordu.

Heran: Defol bu evden.

Anna: Hadi ama Heran, geçmişi unut. Arkadaş olalım.

Söylediği şeyle üzerine yürürken konuşmuştum.

Heran: Ölmek mi istiyorsun?! Siktir git hem-

Jin: Heran yeter.!

Önümde durduğunda inanmaz gözlerle ona bakıyordum.

Jin: Anna seninle bütün iyi niyetiyle arkadaş olmak istiyor ama sen hep tersliyorsun.! Bak aranızda ne geçti bilmiyorum ama-

Heran: Bilmiyorsan o sesini keseceksin o zaman.!

Her kes bize bakarken gözlerimi kapattım. Evet ağırdı sözylediğim ama haklıydım.

Heran: Bu işe karışmayın ve onu buradan gönderin. Bildiğim var ki konuşuyorum.

Gidecekken kolumdan tuttu.

Jin: Burası benim evim Heran. Gelen kişilerde benim misafirim. Eunji ve Sehun'a karışmadıysam sende Annaya karışmayacaksın.

Dolu gözlerle ona bakmıştım.

Heran: Ciddi misin?

Sinirden gülüyordum.

Heran: Sehun ve Eunji onunla aynı mı? Onları aynı seviyede mi görüyorsun?!

Jin: Her neyse.

Chanyeol: Jin.! Abartma istersen. Onu üzme ebeni sikerim kardeşim.

Jin: O zaman onu odasına götür ve anlat.

Arkama dönerek Annaya bakmıştım. Sinsice gülüyordu. Amacı buydu ve gerçekleştirmişti işte.

Ama bendr Heran isem sana eskiden yaptığını yapmana izin vermeyeceğim Go Anna...

Ama bendr Heran isem sana eskiden yaptığını yapmana izin vermeyeceğim Go Anna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(1938484 sene sonra bölüm)


Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin