[Heran]
Son 1 aydır ki, Ji Won'un adamları her yerde karşımıza çıkıyordu. Nasıl oluyordu anlamayorduk. Kaça bilmiştik fakat yine de bu şekilde her tarafdan yolumuzu kapatmaları savaşa adım adım yakınlaştığımızın kanıtıydı.
Güçlerimi tamamen kullana biliyordum savaşa da hazırdım ama ben kendimi degil abim Chanyeol, her zaman bana destek olan BTS, Sehun ve Eunji için endişeleniyordum. Asla beni yalnız bırakmıyorlar. Bizim gibi güçleri olmasa da Sehun ve Eunji her daima beni korumak için uğraşıyordu.Anna ile aram daha iyidi. Eskisi gibi olamasakta yol katedebilmiştik hiç değilse.
Salonda Jungkook ve Jin ps oynarken bende Jin'i destekliyordum. Jungkook mızmızlansa da kalbim Jin diyordu malesef.
Jin de onu desteklediğim için şirin davranıyordu. Alttan alttan flörtleşiyorduk sanki yani bence öyleydi sadece onunla bu şekildeydik.
Yanıma oturan Anna ile dikkatımı Jinden çekebilmiştim.
Anna: Ya Heran alışverişe gidelim mi lütfenn~
Jin bunu duyunca bize dönmüştü.
Heran: Şimdi mi?
Anna: Evet, hadi tıkılıp kaldık eve sürekli değişiyoruz ben çok sıkıldım lütfen..
Jin: Bende geleceğim.
Anna: Üf ya Jin biz kız kıza takılacağız neden hep gelmek istiyorsun? Anladım Heranla vakit geçirmek istiyorsun ama bunu başka zamana ayarla.
Jin: Anna saçma sapan konuşma gelmem gerekli.
Heran: Jin biz 1 saate döneriz demek ki kızlara özel alanlara gidecek..
Jin her ne kadar istemese de razı oldu. Benim için endişeleniyordu..
Jin: Bir dakika gelir misin Heran?
Elini uzattığında tutarak ayağa kalkmış ve arkasından mutfağa girmiştim.
Heran: Evet?
Hâlâ elimizi tutuyor olması kalbimi hızlandırıyordu...
Jin: Sana güveniyorum. Eğer onlardan biriyle karşılaşırsan yeneceğine eminim bu yüzden gelmemeye razıyım.
Kocaman gülümsediğimde o da bana gülümsemişti. Birden yanağıma kondurduğu öpücük ile kaskatı kesilmiştim.
Jin: H-Heran iyi misin?
Kafamı sallayıp koşarak odama çıkmıştım. Kalbim göğüş kafesinden çıkacaktı sanki.
Kim Seok Jin bana ne yapıyorsun böyle..
🌈🌈🌈
Anna ile alışverişi yapıp eve dönüyorduk. Eunji kac kere "bensiz nasıl gidersin" mesajını atsa da, onunla da gideceğime dair söz vermiştim. Annanın ısrarı için gelmeye razı olmuştum bu kadar. Ji Won belasından kurtulunca rahat rahat geze bileceğim günü iple çekiyorum.
Annayla ikimizde aynı kiyafetten almıştık. Arkadlar içinmiâ ve Anna bunu fazla beğendi almak için yalvardı resmen. Yeniden arkadaş olmamızın sembolu olmasını istiyormuş.
Bir kaç dakika yürüyünce burasının bizim sokağa benzemediğini gördüm.
Heran: Ama burası değil ki Anna yanlış yoldayız..
Anna: Aa ne? Cidden mi? Karıştırmışım ya. O zaman bir dakika beni burada belke hemen ilerdeki marketten su alıp geleceğım.
Heran: Yok benim bir kaç şey almam gerekti zaten belke hemen geleceğim.