💜Ģēřiđę Ķaĺàñ Gűņłëŕ💜

38 5 6
                                    

Heran: Jacob?

Arkasını bana dönüp sinirle gözlerini devirdi. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Jin: Bana bir daha "Jacob" dersen asla hastaneye gitmeyeceğim demedim mi Heran?

Heran: Eğer şu an buraya hastaneden kaçarak duvardan atlamasaydın sana asla öyle seslenmeyecektim Jin! Hem ne olmuş Jacopa senin gibi kurtadam işte!

Jin: Sorun zaten onun da kurtadam olması ya Heran.. Fakat o sadece filmde olur peki ya ben? Gerçek bir kurdum ve senin kahramanınım.

Ona sarıldığımda biraz da olsa gönlünü almıştım sanırım.

Heran: Öylesin.. ama niye hastaneden kaçıyorsun ki Jin? Daha tedavin bitmedi ki.. ölümden döndün. Seni bir daha kaybetme korkusu yaşamak istemiyorum. Hem evdekiler bile bilmiyor buraya böyle geldiğini..görseler var-

Taehyung: Daha öncede demiştim! Kim Taehyung asla yanılmaz!

Jin: Hay sikeyim Kim Taehyungu!

Jimin: Hyung ne yapıyorsun Tanrı aşkına? Hastanede olmalısın!

Jin: Biliyorum ama Heranı özledim!

Jungkook: Abartma Hyung zaten bu sabah yanındaydı. Orada bile Drama Queenliğini sergilediģin için 2 saat fazla kalmıştı yanında.

Chanyeol: Küçük hanım sen neden bize haber vermiyorsun? Sanki sen aradan sıyrılınca biz farketmeyeceğiz?

Taehyung: Etmediniz ki amk ben söyledim!

Chanyeol: Sülaleni sikeyim az sessiz dursana!

Taehyung: Sülalemi katma hyung! Ben senin sülaleni sövüyor muyum? Söve bilirdim ama Heran var diye sövmedim.

Jin: Aferin yoksa sana girerdim ama çıkar mıydım bilmiyorum.

Hoseok: Neyse millet içeri geçelim aşıklar konuşsun biraz.

Namjoon: Ama lütfen sonra ön kapıdan çıkarak dikkatlice hastaneye git hyung.

Jin: Pekàlà merak etmeyin bu sondu. Bir daha sizi endişelendirmeyeceğim.

Hepsi içeri gittiğinde bahçedeki koltuklara oturduk.

Heran: Daha iyisin değil mi? Sabah kötüyüm diyordun.

Hafif kıkırdamıştı.

Jin: Sen yanımda daha fazla kal diyeydi o. Cidden iyiyim. Ayrıca hastaneden kaçmadım izin istedim.

Heran: Doktordan izin istemek mi? Yoongi ve ya Jungkook olsa tehdit etmiştir diye düşünürdüm. Ama konu sensin..

Bu sefer ikimizde sesli gülmüştük.

Jin: Hastaneden olduğumdan beri seninle Harrynin mezarına gelemiyorum. Lütfen kendini yalnız hissetme.

Heran: Merak etme. Asla yalnız hissetmiyorum. Sen varsın, Chanyeol abim var. Diğerleri var.. istesem bile yalnız olmamam... sadece Harrynin bu saçma şey yüzünden öldüğünü kabullenemiyorum.

Jin: Seninle bir psikoloğa gidelim diyorum. Gelirsin değil mi?

Heran: Bu sanırim iyi olur. Suçluluk duygusunu yenemiyorum.

Jin: Lütfen kendini üzme. Harrynin de benim de intikamımı aldın Heran. Sen güçlüsün, hepimizden güçlü. Ne olursa olsun yaninda olacağım. Olacaģız..

Tekrar ona sarıldığımda içeriden abimin sesi duyulmuştu.

Chanyeol: YEMIN EDERIM TAŞINACAĞIM BURADAN! TIMARHANE YA BURASI! KENDI EVIMDE ISTEDIĞIMI YAPAMIYORUM!

Yoongi: CHANYEOL SESINI SIKEYIM! UYUYORUZ BURADA!

Chanyeol: BEN DE SENIN GÖTÜNÜ SIKEYIM YOONGI! GIT KENDI EVINDE UYU AMINA KOYAYIM! 5 YILDIZLI OTEL MI BURASI?!

Jimin/Taehyung/Jungkook: OTEL MI? TRIVAGO!

Jinle anlamaz bakışlarla bir birimize baktık ardında kahkaha patlattık.

Jin: Cidden hadi ben neyse de sen nasıl onca ay bu oragutanlarla beraber yaşadın hàlà anlamıyorum.

Heran: Belki zordu ama sevmiştim. Şu an bile normal geliyor. Sen 3 aydır bizimle yaşamadığın için sessizliğe alıştın galiba.

Jin: Sessizliğe evet ama sensizliğe asla alışamıyorum.

Heran: Buna düşmeli miydim?

Jin: Evet? Hastanedeki arkadaşım öğretmişti. Tüh ya! Gerizekalı her kız düşer demişti. Heran farklı dedim ama onda bile işe yarar demişti.

Heran: Böyle özlü sözlü laflara gerek yok ki. Kendin olsana, ben daha çok öyle seviyorum..

Jin: Hmmm demek beni öyle seviyorsun.. bak bunu bilmem iyi oldu..

Heran: Taburcu ne zaman olacaksın?

Jin: 1 ya da 2 haftaya.

Heran: Şükürler olsun.. artık geride kalacak o günler..

Jin: Öyle güzelim.. artık bizim aşkımızı yaşama vakti..

(Jinin öldüğünü ďüşünüp bana sövenler zort HSJSJAHHWHSHWJXHHX)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin