▪︎Heran▪︎
Harry'nin ölümü beni çok etkilemişti. Çocukluğumuz birlikte geçmişti, kardeşimi kaybetmiştim. Ama çok düşündüm. Ne kadar üzülsem de, onu geri getiremeyecektim maalesef. O iyi insandı eminim ki cennette mutludur. Fakat bu olayı unutucağım anlamına gelmiyordu. Ji Won şerefsize ne istediğini verecektim, ne de sevdiklerimin öldürmesine müsade etmeyecektim. O benim güçlerimi istiyor, demek ki ben ondan daha güçlüyüm sadece bu güçleri kullanmayı öğrenmem gerekti. Yoongi bana bu konuda hep yardım etti onun sayesinde bayağı yol kat etmiştim. İntikam almak istiyordum ama bu intikam hissini bütün benliğimi ele geçirmesine izin vermeyecektim. Anne ve babama her şeyi anlatmıştık ve yurt dışına göndermiştik, her ne kadar zor olsa da..
Jin ve Chanyeol ise sürekli olarak numaralarımızı ve evleri değiştiriyordu. Tam olarak güçlenmeden bizi bulmaları iyi olmazdı. Harry'nin ardından Lisa, Kai, Sehun ve Eun ji'nin bizimle kalmasını istemiştim. Aslında Soobin de gelsin demiştim ama Jin karşı çıkmıştı. Her halde bildiği vardır diye bir şey dememiştim ama onun bizim gruptan ayrı kalması beni üzüyordu eminim kendisini de üzmüştü.Güçlerimi daha iyi kullanmaya başladığımdan beri kendimi çok güçlü hissetmeye başlamıştım. Bu beni motive ediyordu. Hedefime ulaşmak için her şeyi yapmam gerekti.
Jin ile aramız daha iyidi. Chanyeol bazen gıcıklık yapsa da eskisi kadar karışmıyordu bize. Bu sayede Jin'in ne kadar güzel dost olduğunu görmüştüm. Sadece Jin değil tabii, Diğerleri de öyleydi. Ne olursa olsun beni koruyorlardı. Ailem olmuşlardı artık.
💟💟💟
•Jin•
Chanyeol ile Soobin hakkında konuşmuştum. Bana tam olarak hak vermese de aklında şüpheler olmuştu. Evet bu kadar sene birlikte oldukları insandan şüphe etmesi zordu ama yine de dediklerimde haklı olduğuma emindim.
Hoseok: OH MY GOD.!!
Hoseok'un her zaman ki deyimini duyduğumuzda koşarak bahçeye geçmiştik. Heran gülerek bize bakarken Yoongi yerdeydi.
Taehyung: Alfa Kurt Min Yoongi Yaşlanıyor muuu??? Acabaa???
Jungkook: Yaşlanmakta laf mı hyung.? Heran resmen silkti.
Yoongi: Ne diyon oğlum.!
Yoongi Jungkook'a vurmaya kalktığında aslında bütün öfkesini ona kusuyordu. Heran sanırım onu yenmişti ve bunu kaldıramamıştı.
Jungkook: Hyung silkti diyorum sikti demedim ki.!
Yoongi: Bende seni silkeceğim göreceksin, pezevenk!
Heran: Aslında ben Yoongi'yi yendiğime seviniyorum sonuçta bayağı güçlü biri. Demek ki senin öğrencin olmak böyle yetenekli yapıyor insanı.
Heran Yoongi'yi övdüğüne göre Yoongi bayağı sakinleşmişti.
Namjoon: Millet.!
Namjoon bize doğru hızla koşarken biz tedirgin olmuştuk
Chanyeol: Ne oldu?
Namjoon: Jimin... yaralanmış.
Jin: Ne?! Nerde şimdi?!
Namjoon: Buraya gelmek istemiş ama takip ediliyormuş. Şimdi adres gönderdi saklanmış gelmemizi bekliyormuş. Gidelim.
Hoseok: Tamam, hadi.
Heran: Bende geleceğim.
Jin/Chanyeol: Hayır.!
Heran: Lütfen, güclerimi artık doğru insanlara karşı kullanmam gerek.