💜Śąvåşıň Băşłąñgıčı💜

91 8 6
                                    

▪︎Yazar▪︎

Ji Won'un adamlarının bazılar kurda dönüşünce Heran daha da korkmuştu. Şu an kendine olan bütün inancı yok olmuştu. Bunu beklemiyordu. Yoongi ve diğerlerini hayal kırıklığına uğratmak istemiyordu ama elleri titriyordu. Chanyeol hızlı olduğu için kurtları oyalamakla meşguldu diğer 3'lü ise kurda dönüşüp resmen savaşıyorlardı.

Chanyeol: Heran.! Kendini koru.!

Chanyeol'un sesini duyuyordu ama algılamak zor gelmişti. Ona dokunmuyorlardı ama abisi ve arkadaşları buradan sağ çıkamazdı. Harry'den sonra bunu kaldıramazdı özellikle gözlerinin önünde ölmelerine izin veremezdi.

Karşı taraf fazlaydı. 3 Kurt ve Chanyeol baş edemiyorlardı.

Heran: Yapmalıyım, bunu yapabilirim.!

Diye sayıklasa da elinden bir şey gelmiyordu.

Yoongi'ye saldıran 3 kurt vardı ve Yoongi zorlanıyordu. Bir anda onu Heran'ın önüne attiklarında Heran şok olmuştu.

Yoongi... onu öldüreceklerdi...

Ji Won: Öldürün şu piçi..!

Ji Won yerde baygın olan Yoongi'yi öldürmesini istemişti. Tam Heran'in önünde olması ona zevk veriyordu. Üstelik Yoongi en güçlü kurtlardandı. Bu kadar çabuk bayılması anlamsız gelmişti Ji Won'a fakat sevinmişti. Demek ki düşündüğü kadar zor olmayacaktı işi...

Kurtlar hırlayarak Yoongi'ye taraf geldiklerinde Chanyeol, Namjoon ve Jin car güçleriyle onlara saldıran kurtları itmişti. Şu an tek dertleri Yoongi'yi kurtarmaktı.

Heran bir anda Yoongi'nin önüne geçerek kurtların karşısında durdu..
Ne olursa olsun Arkadaşını koruyacaktı..

Chanyeol: Heran.! Yapabilirsin inan.!

Abisi doğru söylüyordu.. Heran güçlüydü, o Min Yoongi'nin ögrencisiydi...

Heran: Uzak durun.!

Diyerek kurtlara seslenmişti...

Ji Won ise merakla Heran'ın ne yapacağını izliyordu...

Ji Won: Durmayın, bir şey yapamaz. Saldırın.!

Heran gözlerini kapatarak elini havaya kaldırdı. İnanıyordu. Şu an her şey onun kontrolü altındaydı. Heran özel gücleri sayesinde havaya kalkan kurtları uzağa fırlatmıştı.

Buna şaşıran Ji Won olacakları anladığı için hemen oradan ayrılmıştı.

Heran Jin,Namjoon ve Chanyeol'e saldıran kurtları da etkisiz hale getirmişti.

Her kes şaşkındı.. Heran başarmıştı. Güçlerini kullanabiliyordu...

Yoongi: Yapacağına inanmıştım.

Gelen sesle her kes yerde oturan Yoongi'ye bakakalmıştı.

Namjoon: Hyung iyi misin?

Yoongi: Gayet iyiyim. Bilerek numara yapmıştım. Yoksa Heran'ın adam olması zordu..

Heran şok olmuştu. Demek bilerek yapmıştı. Onu kurtarmak isteyeceğini biliyordu..

Jin: Yoongi sen cidden..

Chanyeol: Neyse gidelim artık.

♤Jin♤

Depodan çıkarak arabaya doğru giderken bize koşarak gelen Taehyung'ları görmüştük. Jimin'de onlarla birlikteydi..

Chanyeol: Jimin?

Heran: Tanrım.. Jimin iyi misin?

Jimin: Ben iyiyim millet... siz nasılsınız?

Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin