■Sehun■
Eunji: Duralım artık grlen giden yok.
Nefes nefese kaldığımızda durmuştuk artık. Soluklanınca ilk konuşan Eunji olmuştu.
Eunji: Sehun neler oluyor? Neden or kurtlar şehrin ortasındaydı? Ve... ve Heran nasıl yaptı? Bütün bunlar çok saçma.
Sehun: Bende bilmiyorum inan. Evet bir şeylerin döndüğünü biliyordum ama Tanrı aşkına Heran bizi resmen sihirle oradan uzaklaştırdı. Ne halde şimdi bilmiyoruz.
Telefonumun sesi kulaklarıma vardığında bir gsrip olmuştum.
Çünki arayan Jin idi..Tereddütle de olsa açtım.
Jin: Alo Sehun nasılsınız?
Sehun: Şey biz..
Jin: Bir sorun var. Kesin bir şey oldu hissettim işte.! Hemen söyle ne oldu ve neredesiniz?
Sehun: Kurtlar saldırdı yine ve Heran bizi oradan uzaklaştırıp kendisi savaşıyor. "Orange" kafenin oradaki larkta oldu her şey. Hala oraga yakınız. Acele edin! Gerçi siz de bir şey yapamazsınız Heran sihirle halleder.
Cevap vermeden kapattığında ağlayan Eunji'ye baktım.
Sehun: Aģlama Heran onları alt edecektir.
Eunji: Umarım...
¤¤¤
♧Jin♧
Ben ve Tae Sehun'ların yanına vardıģımızda Heran hala orada değildi.
Jin: Heran nerede?!
Sehun: Benimle gelin..
Eunji: Heran?!!
Eunji arkaya bakarak bağırdığında biz de o tarafa bakmıştık. Fakat asla kanlar içinde bir Heran beklemiyordum.
Jin: Heran?!
Bağırarak yanına vardığımda kucağıma düşmüştü.
Sehun: Heran noldu sana?!
Heran: O-onları... yendim...
Jin: Tamam yorma kendini heme hastahaneye gideceğiz. Korkma..
Taehyung: Aman Tanrım kolu...
Koluna baktığımda kurt pencesi ve diş izleri vardı. Derindi yaraları..
Jin: Kurtaracağım seni...
Gözümden akan yaşları ardırmadan geldiğimiz arabaya koşmaya başladım.
Jin: Tae sen kullan!
Arabaya bindiğimde Heranı da kucağıma almıştım. Eunji eve gitmişti Sehun ise bizimle gelmişti.
Sehun: Sikeceğim lan onları.! Kurt olarak gelmesinler o zaman nasıl domaltıyorum önümde.!
Jin: Hızlan Tae.!
Taehyung: Tamam.!
Tanrım hayır hayır onu benden alma..
^^^
◇Chanyeol◇
Hoseok ve Jimin ile eve döndüğümüzde evde sadece Yoongi, Jungkook ve Namjoon vardı fakat gergindiler..
Jimin: Ne bu surat oğlum,?
İçimdeki sıkıntı büyürken Jungkook konuştu.
Jungkook: Şey,, az önce Sehun hyungla Jin hyung bir şey konuştu. Sonra Tae hyung ile apar topar çıktılar..