《Jin》
Heran uyansa da hala yanına girmemiştim. Açıkcası suçluluk duygusunu yaşıyordum. Onu böyle yalnız bırakmak beni kendimi boğma isteğiyle dolduruyordu. Sanırım kliseye gidip dua etmem gerekti, onu benden almadığı için..
Yanımıza doğru gelen Soobine bakmış ardından gözlerimi devirmiştim. Nereden duydu ki bu?
Soobin: Heran nasıl?
Namjoon: İyi şimdi..
Hoseok: Sen nereden duydun?
Soobin gözlerini kaçırdıktan somra bir anda bağırmaya başladı..
Soobin: Siz kimsiniz ya?! Güya Heranı koruyorsunuz ama sizin yüzunüzden kız kaç kere yaralandı, ölümden döndü. Neyin peşindesiniz siz lan?!
Yoongi: Kes sesiniz, artislik yapma.
Soobin: Hep böyle argo kelimeler söyleyerek beni korkutacağınızı mı sanıyorsunuz?! Siz hayatımıza girdikten sonra hiç bir şey yolunda devam etmiyor. Harry öldü, şimdi de Heranın peşindediniz yoksa?!
Taehyung: Pişt.! Senin sorunun ne?
Jungkook: Ne o? Kahramanlık mı yapmaya çalışıyorsun?
Jimin: Senden hiç hazzetmiyorum bilesin.. bi bokluk peşindesin..
Soobin gözlerini devirerek "hah" diye ses çıkardı.
Soobin: Bence dikkatli olun. Sizin yüzünüzden Herana zarar gelirse, ölmek için yalvarırsınız.
Yoongi: Neyine güveniyorsun oğlum sen?!
Namjoon: Yoongi lütfen burada olmaz..
Soobin: Ne yapacaksın?!
Heran: Soobin?!
Heranın sesiyle sola bakmıştık.
Soobin: Heran?! Nasılsın? Yaran nasıl? Kim yaptı bunu?
Heran: Yeter Soobin, onlar yüzünden olmadı bunlar. Lütfen bir daha bu şekilde davranma.
Soobin: Ne? Onları bana mı savunuyorsun?!
Chanyeol: Bağırma lan.
Soobin: Siz hepiniz delirmişsiniz. Neler dönüyor bilmiyorum ama bu 7 kişinin anormal olduğunu, hayatımıza girdiğiklerinden beridir sen değişdin Heran.. benden uzaklaşıyorsun. Ama Eunji ve Sehunla aran iyi..
Sehun: Bence bunu Herana değil, kendine sormalısın Soobin.
Soobin bir şey demeden uzaklaşmaya başladı.
Heran: Anna hala evde mi?
Eunji: Evet, ama gondereceğim. Onunla bir bağım kalmasın istiyorum.
Arabaya doğru yol alırken Heran bana göz ucuyla bakıp tekrar gözlerini kaçırıyordu. Bu tatlı haline gülümsedim. Eve gidince rahat bir şekilde konuşmalıydık.
💅🏼💅🏼💅🏼
Hepimiz oturmuş bir birimize bakıyorduk. Anna evde değildi, bu bizim açımızdan iyi olmuştu çünki Sehun ve Eunji gerçekleri duymak istiyorlardı.
Eunji: Cidden hala anlayamıyorum Heran sen sihirlisin!
Heran: Biliyorum, biliyorum. İlk başta bende senin gibi tepki vermiştim ama görüyorsunuz ki, alıştım.
Sehun: Olayları baştan anlatın lütfen..
Her şeyi anlattıktan sonra tepkilerini merak etmiştim.
Sehun: Waow bu... bu çok havalı!
Hoseok: Evet havalı fakat sorunlu bir şey.
Eunji: Peki siz diğer kurtlar neden düşman.? Sadece iyi tarafta olan sizler misiniz?
Jimin: Çok.isabetli bir soru. Namjoon hyung konuş lütfen.
Namjoon: Aish siz çocuklar neden hep ben konuşmalıyım.. neyse..
Namjoon boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
Namjoon: Aslında bizler de onların elindeydik. Ji Won'un babası da kendisi gibi zalimdi. Bizim gibi farklı olan çocukları bulup kendisi için yetiştirmek için eziyyet eder ve birer sadık köpek yapardı. Bizim gibi olan her kurtla aslında soylarımız aynıdır. Atalarımızın yazdıģı kitaplardan okumuştum bunu.
Sehun: Pekala, siz nasıl onlardan ayrıldınız? Sizin gibi ayrılan başka kurtlar var mı?
Bu sefer ben anlatmaya başladım.
Jin: Bize yapılan eziyyetten bıktığımız için kaçmak istedik. 7miz dışında 4,5 kişiye daha söyledik fakat korktukları için bizimle gelmek istemediler. Haklılardı ölebilirdiler. Ama biz- 7miz ya burada kalıp eziyyete maruz kalarak birer köpek gibi emir verilerek yaşayacaktık. Ya da bir ihtimal da olsa kaçıp kurtulacaktık.
Yoongi: Öyle de oldu kurtulduk. Bize yaşlı bir amca sahip çıktı. Daha somra da o şehirden ayrılarak buraya geldik. O zamanda Chanyeol ve Heranın ailesiyle komşuyduk. O zamanlar daha çocuk olduğumuz için hemen kaynaşıp arkadaş olduk. Bu arkadaşlığımız uzun süre devam etti. Daha sonra ise bozuldu.
Taehyung: Çocuk olduğumuz için her seyi kolayca bir birimize söylerdik. Chan bize kendisinin ve Heranın özel güçleri olduğunu söyledi, bizler de onlara kurt olduğumuzu.
Eunji: Peki neden Heran bize sizden hiç bahsetmedi.
Heran: Bi ara ben kaza geçirmiş ve geçmişimi unutmuştum. Silinen anılarım içinde onlarda vardı.
Sehun: Ve şu an Ji Won babasının yolundan giderek sizi ama daha çok Heranın güçlerini istiyor öyle mi?
Jungkook: Aynen öyle hyung. Biz de bunu öyrendiğimizde Heran ve sizler kampa gitmiştiniz. Sizleri bulup korumak adına bizde orada kaldık. Tahminimiz doğru çıktı ve o kurtlar size saldırdı.
Eunji: Bundan sonra daha dikkatli olacağız. Heran için..
Sehun: O kurtlara karşı pek gücüm yok ama yine de seni her ne olursa olsun korumak için elimden ne gelirse yapacağım.
Heran: Ahh canlarım..
Heranın gülüşüne baktığimda bende gülmüştüm..
💨💨💨
'Soobin'
Hastaneden ayrılmadan önce söyledikerini duymuştum. Anna... gelmişti... Ve Heran Annayla asla uzlaşmazdı. Annayı kullanabilirdim.
Beni aralarına almıyorlarsa, aralarından olan birini kullanırım o zaman.Annayı arayıp buluşmak istediğimi ve adresi söylemiştim.
Arabama oturduktan sonra hemen söze başladım.Soobin: Görüşmeyeli nasılsın?
Anna: İyi sen?
Soobin: Çok iyi.
Anna: Beni neden buraya çağırdın, ne konuşmak istiyordun benimle?
Soobin: Redd edemeyeceğin bir teklifle geldim..
Gülüşüme karşılık verdiğinde sevindim. Annanın para için yapmayacağı şey yoktur.. bu iş birliği beni Herana kavuşturacak, SeokJini de cehenneme..
(Yazım hataları için kusura bakmayın ^^)