|Soo Bin'den|
Arabamı park edip eve doğru yürümeye başladım. Zaten 2 gündür Chanyeoldan da haber alamıyorduk üstelik Sehunla hala konuşmuyorduk. Sehun sinirlerimle fazla oynuyordu fakat birşey söylemiyordum. Herana aşık olmam benim suçum değildi. Ona ormanda itiraf edecektim zaten ama kurtlar tarafından saldırıya uğramasaydık. Telefonumun çalmasıyla düşümcelerimden kurtuldum. Arayan ise Kai idi.
"Alo"
"Soo Bin nasılsın.?"
Görmesede göz devirdim.
"Nasıl ola bilirim acaba Kai.?"
"Bence iyi olmalısın."
"N'oldu ki hem sesin neden bu kadar neşeli.? Unutma bizim arkadaşımız öldü."
"Hayır ölmedi."
"Ne saçmalıyorsun sen.?!"
"Evet Soo Bin o yaşıyor. Bay Park aradı az önce Chanyeol ile konuşmuş. Ve iyiler merak etme gelecekler yakında."
"T-tamam Kai sağol."
Telefonu kapatıb kapıya yaslandım. Yaşıyordu fakat nerdeydi.? Chan onu nerde bulmuş ola bilirki.? Bu işte bir iş var. Yaslandığım kapıyı açıp içeri girdim. Ama karşımda bana bakan 2 adam beklemiyordum.
"Siz kimsiniz benim evimde ne işiniz var.?"
Adamlar bana yaklaşıp konuştular.
"Patron sizinle konuşmak istiyor."
"Patron kim.?"
"Lütfen bizimle gelin bay Soo Bin. Kendisi size kim olduğunu ve sizinle neden görüştüğünü söyleyecek."
Kafamı sallayıp onlarla gittim.
000000000000000000000000
"Siz ne söylediğinizin farkındamısınız.?!"
Karşımdaki adam yüzde 100 şizofren yoksa böyle saçmalamazdı.
"Bağırma lütfen Herana aşık olduğunu biliyorum ve ben Heranın güçlerini alıp bırakıcam ve sende onunla birlikte olacaksın. Ama önce önümüzdeki engelleri kaldırmamız lazım."
"Ne engeli.? Chanyeol mu.? Hah onu kolayca yene bilirsin bana ihtiyacın yok."
"Hayır Soo Bin Chanyeol düşündüğün kadar zayıf değil o güçlü. İlk engelimiz o. Diğer engelse BTS."
Duyduğum isim bana yabancıydı fakat Chanyeoldan bir kaç defa duymuştum.
"BTS mi onlar kim.?"
"Onlarda bizim gibi kurt adamlar fakat daha güçlüler. Özellikle Kim Seok Jin. Toplam 7 kişiler ve Jin aralarındaki en büyükleri. Ve Heranı çok seviyor."
"Ne diyorsun sen.?!"
"Evet duydun Soo Bin Herana aşık kendisi çocukluktan beri. Chanyeolda bunu öğrendiğinde arkadaşlığını bozmuştu ama şimdi birlikteler. Heranda onlarla kalıyor. Ee şimdi bizimle misin değil misin.?
Derin nefes aldım.
"Sizinleyim. Bu savaşın sonunda kim ölürse ölsün umrumda bile değil. Sadece Heran benimle olsun yeter."
"Elbette. Sana bir yüzük vericem. Olduğundan daha güçlü olacaksın. Fiziki olarak."
"Pekala."
Kim Seok Jin demek benim olana göz dikmek ha.? Sonun benim elimden olacak..