^Heran^
Odamın kapısı tıklandıgında "gel" diyerek içeri giren kişiye odaklanmıştım.
Jin: Heran, rahatsız etmedim ya?
Heran: Hayır gel lütfen.
Jin: Ben biraz konuşmak istiyordum..
Heran: Dinliyorum..
Yatağımın en son kısmında oturup konuşmaya başladı.
Jin: B-ben özür dilerim.. Anna konusunda üstüne çok geldim.. Eminim bana çok kızmışsındır..
Heran: Hayır Jin sana kızgınlığım geçti fakat kırgınım hala.. biraz zaman tanımalısın...
Jin: Tekrar özür dilerim.. beni affetmen için ne yapabilirim?
Heran: Hmm, belki yarın sabah çok güzel kahvaltı.?
Güldüğünde bende karşılık vermiştim..
Jin: O iş bende.. Ben gideyim artık iyi geceler..
Heran: İyi geceler.
Odadan çıktığında yatağıma uzandım. Salak gibi hala gülümsediğimi anladığımda kendime küfür etmişti.. O sırada odamın kapısı tekrar tıklandığında Jin bir şey demeyi unuttu sanmıştım fakat içeri adımlayan Anna idi..
Heran: Ne işin var bu-
Anna: Terslemeden önce dinlesen?
Bir şey demeden, konuşmasını bekledim.
Anna: Aslında umrumda olmadığını sanıyordum, fakat yaralandığını ve ölümle yüzyüze olduğunu duyunca çok endişelendim. Eunji hastaneye gitmemi istememişdi bu yüzden sadece 1 kere gelebildim.
Ne demek bu şimdi? Benim için korkmuş muydu?
Anna: Bak Heran, güzel bir geçmişimiz yok biliyorum ama artık ergen değiliz yetişkin bireyleriz. Bana güvenmediğini de biliyorum ama bir şans versen her şeyi düzelteceğim inan. Ben.. ben seni kaybetmek istemiyorum. Sen çok özledim Heran lütfen...
Hayır Heran, buna 1 kere izin verdin yine seni üzmesine izin veremezsin..
Heran: Ben.. ben bilmiyorum. Sana güvenmek istiyorum ama..
Anna: Seni zorlayamam ama lütfen iyi düşün. Iyi geceler...
Diyerek odadan ayrıldı.. Aklım karışmışdı.
Bir tarafım onu affetmek isterken, diğer tarafım ondan nefret ediyordu.. Ne yapacaktım..?
🤖🤖🤖
☆SeokJin☆
Heranın istediği gibi bir kahvaltı masası hazırlamıştım.
Jimin: Hyung ayıp olmasın ama ne sırıtıyorsun?
Jin: Aish.! Velede bak.. sadece masa çok güzel olmuş kendimle gurur duyduğum için gülüyorum..
Heran: SeokJin?! Tanrım ne kadar güzel kokuyor.. Tam da istediğim gibi. Gece bunun hayaliyle uyudum desem yalan olmaz..
Heran yalanımı ortaya çıkardığında Tae, Jimin ve Jungkook bana bakarak gülüyordular.
Jin: Biliyorum Heran, çünki bu masayı ben yaptım..
Chanyeol: Tanrım yine kendini övüyor.. kurt gibi şey yani sizin gibi açım hadi başlayalım.
Yoongi: Lütfen SeokJinle fazla takılma, onun dede şakaları bile senden daha iyi.
Chayeol gözlerini devirdiğinde bende Yoonginin koluna vurmuştum. Resmen bana hakaret etmişti.
Heran: Ben Jinin her şakasını seviyorum..
Hoseok: Vay bee..
Namjoon: Bize böyle destek olan oldu da biz mi sevmedik??
Heran utandığından gözlerini kaçırmıştı.
Chanyeol: Saçma sapan konuşmayın da yemeye başlayın..
Taehyung: Sehun hyung ve Eunji nerdeler?
Jungkook: Onlar dışarda yemek istediler..
Anna: Günaydın..
Hepimiz karşılık verdikten sonra Anna mutfaktan çıkmak için adım atmıştı ki, Heran onu durdurdu.
Heran: Anna.. Lütfen otur ve kahvaltı yap.
Hepimiz şaşırmıştık. Bana bakarak gülümsemişti, sanırım iyi şeyler oluyordu..
Anna: Ne?
Anna da bizim kadar şaşkındı..
Heran: Sana son şansı veriyorum. İyi kullan derim. Yoksa bu sefer kovmakla yetinmem, hayatını zehir ederim.
Kıza şans vermişti, vermese daha iyi yani.. öyle bir tehdit etmişti ki, ben bile korkmuştum..
👻👻👻
Anna evde kalmaya devam edecekti. Evet.. Hera birden nasıl değişti bu kadar anlamamıştık hiç birimiz..
Sehun: Cidden, Heran neden affettin onu?
Eunji: İnanamıyorum ya..
Heran: Lütfen sorgulamayın. Sadece şans verdim tam olarak affetmedim. Davranışlarına bağlı..
Chanyeol: Peki senin kararın, umarım pişman etmez seni..
Heran: Bakalım..
💤💤💤
=Soobin=
İçkimi yudumlarken keyifle gülmüştüm. Anna işlerimi kolaylaştırmıştı. Herana kendisini kısmen de olsa affettirmişti. Hatta eve dinleme cihazını da koymuştu. Ah bu kız yılan gibiydi..
Bu sayede planlarını öğrenerek Ji Won'a söyleyip o köpekleri öldürüp Heranı da alacaktım.
Artık kaçışınız yoktu. Beni tehdit etmek, hakaret etmek neymiş görecektiniz pis köpecikler..