💜Ķåřąķťęŕ§įź💜

65 5 10
                                    

○Heran○

Chan: Tamam Heran sakin ol. Bende tanıyorum onu buradan da gidecek sen merak etme. Lütfen kendini kontrol etmek için çaba göster. Haklıyken haksız duruma düşersin.

Abimin söylediklerini sakince dinledim.

Heran: Chan peki neden burası?

Chan: Güya Eunji için gelmiş fakat Eunji onu takmıyor bile.

Heran: Pekalaa onun istediği turden oynayalım. Ama Jin'in onun gerçek yüzünu öyrendiğinde vereceği tepkiyi çok merak ediyorum.

Chan: Sen sakin ol ve onun kendini ele vermesini bekle.

Kafamı sallayarak onayladım. .

🦄🦄🦄

Ögleden sonra güçlerimi daha ileri seviyeye taşımak için antreman yapıyordum. Jin bir kaç kez konuşmak istese de pas vermiyordum. Bana sakince ona şans vermemi isteseydi asla kızmazdım. Ama onun önünde bana bağırması gururumu incitmişti.

Kendimi yere atarak soluklanmaya başladım. Yüzüme vuran güneş bana iyi hissettiriyordu.

Anna: Heranshi?

O iğrenç sesi duysam da duymamazlıktan geldim.

Anna: Oo hadi ama bebek misin? Küstün mü se bana? Kıyamam...

Diyere kahkaha atmaya başlamışdı.

Sakin ol Heran..

Içimdeki sesi dinlemeliydim. Sakin olmalıydım.

Ayağa kalkıp duş almak için odama giderken kolumdan tuttu.

Anna: Ben olsam bana bir şans daha verirdim,, pişman olmamak için..

Ukalaca sırıttı..

Heran: Biliyor musun Anna? Aslında içten içe gerçekten değişmeni o kadar çok istiyorum ki... ama sende değişe bilecek bir karakter yok. Sen hep kötülük yaparak mutlu olan birisin. Kalbin buz olmuş. Pişman mı olacağım yani, sana şans vermediğim için? İnan bana karşındaki eski Heran değil. Ama benim karşımdaki hala eski Anna.. Karaktersizin teki olan..

Diyerek kolumu da çekerek yürümeye başladım. Karşımdaki Jin'i gördüğümde şaşırsam da, belli etmeden yürümege devam ettim.

Harikaydın kızım işte böyle yeneceksin onu..

Iç sesime öpücüklerimi göndererek duşa girdim. Fena gazlanmışdım..

🦝🦝🦝

●SeokJin●

Heran'la Anna arasından ne oldu ki ona bu kadar nefret besliyordu bu kız? Anlayamıyordum. Abisi beni kendisinden ayırsa da bu kadar nefret beslemedim lan ben.

Sehun: SeokJin? Bi gel hele.

Sehun'un yanına giderek oturdum.

Sehun: Sen niye Heran ve Annaya karışıyorsun?

Jin: Sana ne?

Gözlerini devirdi Sehun.

Sehun: O kız iyi biri değil. Neden her önüne geleni eve alıyorsun.?

Jin: Sizi de aldım.

Sehun: Siktirme belanı biz onunla aynı mıyız? Heran bize güveniyor. Bizim ona hiç bir kötülüğümüz geç-

Jin: Bende Anna'ya güveniyorum. Bu kadar basit.

Sehun histerik kahkaha atdı.

Sehun: Daha 2 gün bile olmadı tanıyalı.. ciddi misin ya? Yoksa aşık mı oldun?

Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin