💜Śąřhøş Ëđęñ Đųđåķłăř💜

53 6 17
                                    

^Heran^

Jinin dün geceki itirafından sonra tabii ki uyuyamamıştım.

Tanrım nasıl uyuyabilirim ki?! Resmen beni sevdiğini söylemişti!

Tamam, pekâlâ.. bana karşı duygularını hissediyordum ve geçmişte de benden hoşlanıyordu fakat onun ağzında etkileyici bir tonda duymak muazzamdı.

Chanyeol: Hoopp kime diyorum, alooo!!

Abimin kapıdan bana seslenmesiyle, pardin resmen kükremesiyle kendime gelmiştim.

Heran: Ya ne var?!

Chanyeol: Kafayı sıyırdın herhalde kendi kendine sırıtıyorsun...

Abim şüpheli bakışlarını üzerimde gezdirirken ayağa kalktım ve yanına giderek onu dışarı itmeye başladım.

Heran: Hadi git be duş alıp geleceğim.

Chanyeol: Sende var bi haller  dur bakalım kokusu çıkar yakında.

Son kez bunları söyleyip odadan gitmişti. Ben de kapıya yaslanıp elimi kalbime koydum. Aşağıdan gelen Jinin sesi beni bu şekilde heyecanlandırıyorsa, Tanrı bilir aşağıya inince nasıl aptallık yapacağım. Abim de hemen anlar..

Off Kim Seok Jin dengemi alt üst ettin 2 kelimeyle..

♧♧♧

5 dakikadır hazırdım ama aşağı inip inmemek arasında git geldeydim. En sonunda buradan illa çıkacağım için bu kadar saçma ve çocukca davranmam normal değildi. Odamdan çıkarak aşağı adımladım. Yolumun hemen bitmesine lanet etmiştim. Mutfağa girdiğimde her kese günaydın diyerek masaya oturdum. Jinin kokusunu duyabiliyordum ama suratına bakamaz haldeydim.

Sanki aşk itirafını sen yaptın aptal kız!

Iç sesim yine haklıydı. Ama elimde değildi işte!

Kimseye bakmadan sadece kahvaltı yaparken üzerimde hissettiğim bakıslar yüzünden kafamı kaldırdım. Jin ile göz göze gelince ikimiz de aynı anda gözlerimizi kaçırmıştık.

Yoongi: Üfff ne bu sabahdan beridir sizdeki haller? Liseli aşıklar gibi bir birinize bakıp sonra da başka tarafa bakmalar falan?

Yoonginin bize bu kadar dikkat ettiğini bilmiyordum açıkcası.

Jin: Sen bizi mi dikizliyorsun?

Jinin sorusu üzerine hafif kıkırtı firar etmişti dudaklarımdan. Her kes bana döndü tekrar. Aslında gülmeme sebep Jinin benim gibi düşünmesiydi.

Jungkook: Ne alakası var hyung? Sabahdan beri bir garipsinz kendi kendine gülüyordun. Açıkcası delirdiğini düşünüyorum.

Taehyung: Jungkook haklı..

Jin: Ne? Veletlere bakın büyümüsler benimle dalga geçiyorlar.

Hoseok: Hyung utanma bak yine kulakların kızarıyor.

Jin: Sadece her kes bana odaklandığı için öyle. Utanmıyorum.

Jin hakkında yeni bir şey öyrenmenin sevincini yaşıyordum içimde. Demek ki utandığında ve birileri ona odaklandığında kulakları kızarıyordu. Buna dikkat etmemiştim hiç.

Chanyeol: Aslında bu sabah Heranı uyandırmak için odasına gitmiştim. Ve kapıyı çalmama rağmen bana ses vermemişti ve bende odasına girmiştim. Yatakta kendi kendine tepinerek sırıtıyordu.

Namjoon: İkiniz arasında bir şeyler mi yaşandı?

Evet zeki Namjoon olayı çözmüştü. Ne diyecektim ben?

Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin