💜Āņłąýışĺı💜

123 7 5
                                    

•SeokJin•

Elimdeki ekmek sepetini de koyup uzaktan hazırladığım sofraya kısa bakış attım. Mükemmeldi..

Cy: Döktürmüşsün yine..

Chanyeol'un söylediğine hafif kıkırdadım.

J: Bilirsin ben her şeyde olduğu gibi yemek yapmakta da ustayım.

Chan gözlerini devirip masadaki peynirden alıp ağzına attı. Biliyordu ki, bu söylediklerim de haklıydım.

Cy: Ne yapacağız.?

Hangi konudan bahsettiğini anlamıştım. Ji Won... o şimdilik sakindi ama bu sakinlik fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Heran'ı daha iyi korumalıydık.

J: Heran güçlerini daha iyi kullanmayı öğrenmeli. Yoongi ona yardım ediyor ama evin içinde olmaz.

Cy: Haklısın ben bi yer ayarlarım orada çalışırız. Fakat sadece Yoongi değil sen ve Namjoon da yardım edin.

J: Ederiz etmesine de Chanyeol, bizim böyle gücümüz yok sadece atalarımızın yazdığı kitaplarla az çok şey öğrendik. Kendi gücünün farkına yalnız Heran varacak.

Gelen gürültülerle mutfaktan ayrılmış ve 2ci kata çıkmıştık. Ama gördüğümüz görüntü şaşırtıcı değildi. Heran ve Yoongi bir birilerini kovalıyorlardı. Tabi bunlarla bakıp gülen bizim küçük Jimin, Taehyung ve Junkookta vardı..

Cy: Of yeter.! Çocuk musunuz siz.? Aşağı gelin artık bir şey konuşacağız.

Heran Abisinin arkasından göz devirdiğinde gülmüştüm. Anlaşılan Chanyeolun bu aralar ciddi olması onu mutlu etmiyordu.

👻👻👻

°Heran°

Yemekten sonra salonda oturmuş Ji Won denen adam hakkında konuşuyorduk. Ben adamı tanımadığım için pek fazla yorum yapmıyordum, daha çok dinleyen taraftım. Fakat abim ve Jin aşırı ciddiydi. Abimi son zamanlarda ilk kez bu kadar ciddi görüyordum. Beni önemsiyor oluşundandı bunlar tabi.

Jm: Yoongi hyung peki biz ne yapacağız.?

Yg: Heran güçlerini kontrol ederek havada kalıp ve uçarken sizinle hız yarışı yapacak. En hızlı kurt olarak Jimin ve Jungkook'la yarışır.

Hn: Uçacak mıyım.?

Saçma sorum üzerine Yoongi gözlerini devirmişti.

Yg: Böyle giderse, Ji Won bizi kolay bulacak.

Cy: Heran oyun oynamıyoruz burada. Ciddi olsana biraz.

J: Kıza biraz zaman verir misiniz.? Olaylar çok hızlı gelişti ve bazen anlamıyor. Chan, Herana kızmak yerine ona önceden gerçekleri söyleye bilirdin, çalıştıra bilirdin ve şu an Heran'ın bize ihtiyacı olmazdı, kendini bizden daha iyi korurdu..

Jin'e baktım uzunca.. beni düşünüyor ve anlıyordu.. üzerime gelmeyen ve alay etmeyen tek kişiydi...
Gözlerini bana çevirdiğinde hafif gülümsedim, aynı şekilde karşılık verdi... Anlayışlı..

Kapı zilini duyduğumuzda bakışlarımı ondan çekmiştim. Abim kapıyı açmak için gittiğinde Soobin ile beraber dönmüştü. Soobin'i gören Jin ve diğerleri biraz gerilmişti.

Sb: Naber gençler.?

Hn: İyilik Soobin, senden naber.?

Sb: Bildiğin gibi işte Heran. Seni almaya geldim..

Sorusuna göz deviren Jin'e çok takılmadım belli ki Soobin'den hoşlanmayacaktı.

Hn: Nereye gideceğiz ki.?

Sb: Bilmem döndüğünüzden beri evden çıkmadın. Kai ve diğerleri kafeyi hallediyor ama sende biraz bizimle takıl diyorum.

Haklıydı sanırım son olaylardan sonra onlarla pek görüşemiyordum.

Cy: Heran'ın işi var Soobin.

Hn: Abi biraz gezip geleceğim.

Hs: Ama Heran bizim çal-

Sb: Ya size ne.? Heran çocuk mu siz ona karışıyorsunuz.? Ayrıca sizinle daha 2 gün önce tanıştı.

Nj: Yanılıyorsun bizimle 2 gün önce tanışmadı.

Soobin gözlerini devirince abim konuştu.

Cy: Pekala, Heran gide bilirsin.

Soobin gülümserken abim sözünü devam ettirdi.

Cy: Fakat SeokJin'de sizinle gelecek.

Sb: Sen ne saçmalıyorsun Chanyeol.?!

Yg: Sesini sikerim, bağırma.!

Sb: Cidden bana değil de, şu daha yeni tanıştığınız insanlara mı güveniyorsun.?!

Cy: Evet.! Onlara senden daha çok güveniyorum.! Buna karışamazsın herhalde.?!

Soobin bir şey demeden durduğunda bende SeokJin'e kaş göz yaparak "çıkalım" dedim.

☠☠☠

Yol boyu sinirden köpüren Soobin sinirlerimi bozmuştu. Sürekli SeokJin ve diğerlerine laf atarak onu kışkırtmaya çalışıyordu ama SeokJin ona cevap vermiyordu. Soobin'i daha çok sinirlendiren şey de buydu.

Kafeye girdiğimizde Kai, Lisa, Harry ve İrene bize dönmüştü. Onlarla sıkı kucaklaşmanın ardından SeokJin ile tanışmışlardı. Masalardan birine geçip oturmuştuk.

Ls: Kızım senin için çok endişelenmiştik ya...

In: Evet, Chanyeol az kalsın bizi öldürecekti.

Hn: Klassik abim işte...

Kai: Şu anda çok şaşkınım açıkcası..

Harry: Evet, Chanyeol seni Bizim dışımızda başka erkekle görüştürmüş...

Sb: Hah.!

J: Evet Chan ve Heran ile eskiden beri arkadaşız ve Chan bize güveniyor..

SeokJin'e gülümseyip Sohbetimize devam ettik fakat Soobin'in bakışlarını üzerimde hiseedikce rahatsız oluyordum.

💦💦💦

□Soobin□

Sinirle lavaboya girip saçlarımı çekiştirtim. Keşke onu getirmeseydim buraya... O Jin denen herifin geleceğini bilmiyordum. Telefonu elime alarak Ji Won'u aradım.

Sb: Ji Won ne zaman harakete geçeceğiz.?

Jw: Ben söyleyeceğim sakın kendi kendine haraket etme.

Sb: Ne yapacaksak hemen yapalım. O Jin'i Heranın yanında gordükce delireceğim. Heran benim ama onunla yakınlaşan Jin.!

Jw: Kes sesini akşam seni arayıp planı anlatacağım.

Telefonu kapattığında okkalı küfür etmiştim.

Sb: Heran'a kavuşacak olmasaydım seni de siklemezdim Ji Won...

Yüzüme su vurup biraz sakinleştikten sonra masaya döndüm. Şüphe çekmemeliydim. Sakin olmalıydım.

 Sakin olmalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin