{Heran}
Aklımda çalkalanan sözler başımı döndürmüştü. Düşmemek için bir yere tutunduğumda Taehyung kolumdan tutarak bana destek olmuştu.
Chanyeol: Ne saçmalıyorsun sen? Eğer bu işten kurtulmak için Soobine iftira atıyorsan kö-
Anna: Eğer kurtulmak için uğraşsaydım dinleme cihazını ortaya çıkarmazdım Chan. Ben pişmanım bu sefer gerçekten pişmanım. 1 aydır bu anlaşmayı bozmaya çalışsam da Soobin beni öldürmekle tehdit etti. O.. O Heranı istiyorum diye sayıklardı hep. Yemin ederim işin ucunda Ji won ya da ki ölüm olacağını bilmiyordum..
Ağlayarak söylediği şeyler belki gerçekti ama ona inanmıyordum. Nasıl inanayım. Bu kız bana 2 kere ihanet etti.
Sehun: Soobin.. cidden böyle bir şey yaptı mı?
Yoongi: Sorguluyorsanız demek ki şüpheniz var.
Sehun: Bak Heran,, onun sana karsı olan hisslerinden haberim vardı. İlk kaybolduğun zaman ormanda söylemişti bunu. Fakat bu derecede takıntılı olmasından şüpheliyim.
Hoseok: Bence bu olayı araştıralım. Soobin Heranı sevse bile, Ji Wonla iş birliği içinde olduğunu gostermez.
Namjoon: Haklısın Hyung.
Taehyungun kolundan çıkıp Annanın önünde durdum.
Heran: Sana 2 kez güvendim ben.. Değiştiģini söyledin... Ben sana ne yaptım ki beni bu şekilde incitmeye karar verdin?
Anna: Ben bencilin tekiyim. Biliyorum. Belki bu gün sen benim yerimde olsan ben sana yardım etmezdim. Ama sen kendini tehlikeye attın. Ve.. ve söz veriyorum çıkıp gideceğim hayatından fakat.. fakat size yardım etmeme izin verin. Soobinin gerçek yüzünü ortaya çıkaracağım.
Jungkook: Oyun oynamadığını nereden bileceğiz Bayan Zeka küpü?
Anna: Bende dinleme cihazı takarım. Telefonumu size veririm. Ne isterseniz yaparım.
Jin: Pekala, bize yeterince kötülük yaptın. Bundan sonra zaten istesen de yapamazsın. Kendini kanıtlaman için son şansın.
Bir şey demeden odama gitmiştim.
Cidden güvensizlik en kötü şeydi her ilişkide. Anna ve Soobin. Benim için şüpheli şahıslar olarak kalacaklardı. İkisi de bana ihanet ettiler.
Oda sanki üzerime üzerime geldiğini hissettiğimde Abimin odasına gittim. Onunla uzun zamandır birlikte uyumuyorduk.
Heran: Abi gelebilir miyim?
Chanyeol: Gel minik fare..
Gülümseyip yanına adımladım ve uzandım.
Heran: Bu hayatta sanırım en çok güvendiğim kişi sensin..
Chanyeol: Bende.. bende en çok kendime güveniyorum..
Şakasına gülüp sarıldım ve uyumaya başladım.
🦚🦚🦚
<Jin>
Sabah kahvaltı hazırlamıştım Yoongi ile.. Ve sıra Heranı uyandırmaktaydı..
Odasına gidip kapıyı tıklattığımda cevap gelmemişti. Kapıyı açıp baktığımda ise yatakta değildi. Odadaki banyoya da baktığımda değildi. En erken kalkan bendim ve evden çıktığınj da görmemiştim. Endişem artıkca evin içinde onu aramaya başladım.
Jin: Heran!! Heran!
Jimin: Hyung neler oluyor niye bağırıyorsun?
Jin: Heran yok! Odasında değil, banyoda değil, bahçede değil, nerede bu kız!