=Heran=
Küçükken fantastik film ve dizileri çok severdim. Her zaman öyle özel biri olmak isterdim. Havalı gelirlerdi gözüme, yenilmez ve güçlüydüler. Kötüleri hep yenen taraf iyi insanlar olurdu. Filmin sonunda da "iyiler her zaman kazanır" mesajını verirlerdi.
Ama şimdi keşke sadece normal insan olsaydım diyorum. Kafemde çalışıp kendi emeğimle paramı kazansam, arkadaşlarımla rahat şekilde sokaklarda dolaşsam keşke...
***
Soobini ittirsem de, kılı bile kıpırdamamıştı. Eğer bir şey yapmasam ölecektim. Gücümü kullanarak onu en sonunda ittiğimde fena halde öksürmeye başladım. Nefesimi düzenlemeye çalışsam da yapamıyordum.
Soobin: Yok böyle kolay kurtulamayacaksın!
Üstüme koşmaya başlamıştı. Fakat birden üzerine atlayan kurtla ben de şaşırmıştım. Soluma baktığımda bizimkilerin olduğunu görmüştüm.
Onlar olmasaydı ne yapardım ki ben..
Kurt olan sadece Jindi ve patileriyle çok sıkı tutmuştu Soobini. Üstüne dişlerini göstererek hırlamasından ne kadar sinirli olduğunu anlamıştım.
Chanyeol: Heran! İyi misin?
Kafamı olumlu anlamda sallayarak abime sarıldım.
Sehun: Boynuna ne oldu?
Yoongi: Bu piç yaptı değil mi?
Heran: Sen bir de onu gör..
Sırıtmıştım. Şu an pek iyi değildim ama onları daha fazla endişelendirmek istememiştim.
Namjoon: Jin hyung gidelim. O piçin de elini kolunu bağlarız kaçamaz.
Taehyung ve Jungkook Soobini pataklayarak ayağa kaldırdı ve ellerini bağladılar.
Jin ise normal haline dönüp yanıma adımladı.
Jin: Sana ceza vereceğim ama ilk önce eve dönelim.
Bir şey demeden kollarımı boynuna sardım. Sarılmama karşılık verince daha da sokuldum ona..
Soobin: Ji Won hepinizi gebertecek!
Hoseok: Sen hala ko- bir dakika!
Hoseok şaşkınlıkla Soobine diğru yürüdü.
Hoseok: Bu yüzük..
Jimin: Ohaa bu yüzüğü nereden buldun?
Soobin: Benim o ver geri!
Hoseok ona göz devirince tekrar bize taraf geldi.
Hoseok: Sanırım bu yüzüğü ona Ji Won vermiş.
Namjoon: Bu bir insanı olduğundan daha fazla güçlü yapar..
Heran: Bir gariplik olduğunu sezmiştim zaten. Pislik!
Soobin: Bekleyin lan! Sonunuz yakın!
Jin: Tae, Kook götürün bu iti kendimi zor tutuyorum.
Jinin sinirlendiği sıktığı çenesinden belliydi.
Heran: Artık eve gidelim konuşacak çok şey var.
🚩🚩🚩
Sehun: Onu geberteceğim!
Eunji: Sehun yeter! Sakin ol lütfen zaten elimizde. Öfkeyle hareket etme lütfen benim için..
Sehun Harrynin katilinin aslında Soobin olduğunu öğrendikten sonra delirmişti resmen. Aynı benim gibi.
Sehun: O çocuk belki her kesten daha masumdu. Şu an beni durduran tek şey sensin Eunji yoksa o şerefsiz çoktan cehennemi boylamıştı.