•Seok Jin•
Gözümün önünde oturan Soobin'e takmıştım. Neden mi.? Çünkü onda bir şey vardı.. tavırları.. her kesi inceliyordu ve bu beni baya rahatsız ediyordu..
Sehun ayağa kalkıp bize doğru geldiğinde yaptığım tek şey onu izlemekti..Sh: Ben size çook teşekkür ederim.. miniğimi kurtardınız..
Jungkook kalkıp Sehuna sarıldığında gülmüştüm.. taki Heranın beni izlediğini görene kadar..
Cy: Siktir git lan.! Zaten sana kızgınım.. birde benim miniğime "miniğim" deme..
Klassik Chanyeol işte.. Heranı her zaman kıskanmıştır.. zaten bu tavrı yüzünden Heranla ve onunla uzun yıllar ayrı kalmıştım.
Sh: Ben Sehun..
Onu zaten tanıyordum. Heran hepsini bize anlatmıştı sağolsun... iyi çocuktu.. Heranı da kardeşi gibi gördüğünü gayet iyi biliyordum...
Bizde kendimizi kısaca tanıttık..Hn: Sehun üzülme kanka ben iyiyim.. hem duydum ki kahramanlık yapıyormuşsun..
Ej: Ay evet.. az kalsın geliyordu arkandan.. Soobin izin vermedi.. mal sevgilim benim..
Eunji isimli kızın son söylediği ile Heran içtiği meyve suyunu Yoonginin yüzüne püskurtmüştü.. Biz gülmemek için kendimizi sıkarken Heran korkuyla Yoongiye bakıyordu..
Yg: Ağzına sıçayım Heran.. işeseydin birde..!
Yoongi sinirle söylenirken Jimin Jungkook ve Taehyung artık anırmaya başlamışlardı..
Yg: Gülmeyin lan.!
Eunji ve İrene korkmuşlardı galiba..
Nj: Hyung sakin olsana..
Yg: Banyo nerde?
Chanyeol onu yukardaki banyoya götürmüştü..
Sb: Seok Jindi değil mi.?
Soobin bana bakarak konuştuğunda kafamla onayladım..
Sb: Ee Heranı nasıl kurtardınız.?
İmayla sorduğu soruyla dikkatle ona odaklandım.. Resmen bize bir şey ima etmişti..
Hs: Sana ne.?
Hoseokun sinirli sesini duyduğumda ona sakin olması için kaş göz yaptım..
Sb: Sakin ol adamım sadece bir soru.. neden gerildiniz.?
Th: Gerildiğimizi nerden çıkardın.?
Sb: Hadi ama çocuklar... gizli bir olay mı var.?
Sınırlarını aşıyordu ve bunu bilerek yapıyordu..
Hn: Soobin.?
Heran Soobine uyarırcasına seslendiğinde susmuştu aptal..
Sh: Soobin insanları sorguya çekme.. hadi gidelim..
Sehun ve Soobin arasında soğuk rüzgar esiyordu.. ikiside bir birilerine gozlerini devirmişlerdi..
İrene: Gidelim o zaman.. sizde dinlenin..
Sh: Görüşürüz çocuklar.!
Sehunun şirin tavrına gülümsemiştim..
🔗🔗🔗
•Heran•
Uyku tutmuyordu.. neden uyuyamıyorum ki.? Yataktan kalkıp odadan çıktım.. salona geldiğimde ışıklar kapalıydı fakat ay ışığı her yeri güzel aydınlatıyordu.. arka bahceye çıktım.. hava sıcaktı..
J: Heran.?
Sesin geldiği tarafa baktığımda Jini görmüştüm. Yanına yaklaşarak oturduğu koltuğa, yanına oturdum..
Hn: Seni de mi uyku tutmadı.?
J: Hayır.. sanırım yerimi yadırgadım..
Hn: Haklısın..
J: Sen niye uyumadın..?
Derin bir nefed aldım..
Hn: Bilmem... kafam çok karışık Jin.. her şey birden bire oluştu..
J: Doğru.. korkuyor musun.?
Hn: Biraz..
J: Korkmana gerek yok Heran.. seni koruyacağım.. Eski günlerdeki gibi...
Ona taraf döndüm.. gözlerine baktım uzunca.. evet, o benim geçmişimde vardı.. hissediyordum..
•Yazar•
Soobin sinirle kırıp döktüğü salonun ortasına oturdu.. Seok Jin onunla aynı evdeydu, bunu kaldıramıyordu.. aşık olduğu kız başka bir adamla hatta ona aşık olan adamla aynı evdeydi.. ilk onu görecekti...
Soobin hırsına yenik düşüyordu.. Telefonunu aldı..Sb: Ji Won,
Heran ve Chanyeol döndüler.. Seok Jin ve yanındakilerde onlarla birlikteler... Heranın ailesinin evinde kalıyorlar.. ne yapacaksak yapalım.. o Seok Jin dene herifin Heranla yakın olmasını istemiyorum..
Diyip kapatmıştı.. kimse umrumda değildi.. Sehun, Eunji.. sadece Heranı istiyordu..
Onun için her şeyi yapacaktı...(Beyaz melek😍)