^Jin^
Taehyung yine bana istediği yemeği yaptırmıştı. Velet bizi öpüşürken gördüğü için sürekli diğerlerine en çokta Chanyeola anlatacağım diye tehdit ettiği için mecbur ne derse yapıyorduk. Herana en son çıkan telefonu aldırmıştı ibne. Heran da durumlarının iyi olmasının verdiği rahatlıkla hiç bir şey demeden almıştı. Ama tabii ki böylr devam edemezdi. İstekleri büyürse kafası kırıacaktı.
Jin: Zehir zıkkım olsun Taeciğim.
Taehyung: Sağ ol hyung. En sevgidiğim hyungum benim. Muaaahh..
Jin: Şebekliğe devam edersen seni liğme liğme ederim piç!
Taehyung: Ay çen çinirlendi mi çenn uyyy.. hele bi bana vur Chan hyunga her şeyi öterim, üzerine 10 tane daha eklerim bahçede ön sevişme yapıyordular derim.
Şokla ağzım açık kalmıştı.
Jin: Ulan ne pezevenk çıktın! İte bak ya!
Sırıtarak yemeģini yiyen gerzeği mutfakta bırakıp salona- diģerlerinin yanına gittim. Artık savaşmalıydık her defa ev deģişmek, markete bile gitmek zorlaşıyordu. Ne olacaksa olsun kafasındaydık.
Chanyeol: Eminin Ji Won iti bize yine nereden saldıracaģını düşünüyordur.
Namjoon: Kaç gündür Soobini arıyordu en son telefonu gidip denize atdım. Bu evi değişmeden önce.
Jungkook: Bunu iyi akıl ettin hyung. Kesin diğer evi basmışlardır.
Yoongi: Güzel cevabımızı da görmüşlerdir.
Yoonginin sözü bizi güldürmüştü. Evden ayrılmadan önce duvara kocama bir orta parmak çizmişti spreyle.
Taehyung: Iphone13 aldım ama foto çekip sosyal medyada paylaşamıyorum. Adaletsiz hayat..
Hoseok: Derdini sikeyim.
Taehyungu çok seviyordum ama bizi tehdit etmesine gıcık olduğum için sürekli boğma isteği geliyord bana.(sinirli olunca ben xjsbdjd)
Heran: Öhm. Şey ben sizlere bir itirafta bulunacağım.
Her kes Herana dikkat kesilince ben de merak etmiştim açıkcası.
Heran: Biz Jinle sevgiliyiz.
Bir süre sessizlik olduktan sonra her kes -taehyung hariç- sevinmişti. Chan bile.
Sehun: Uzun zamandır bu anı bekliyordum!
Eunji: Zaten belliydi. Tebrik ederizzz..
Utanmıştım ama bir o kadar da mutlu olmuştum.
Taehyung: Of ya!
Diyerek triplenmiş ve odasına gitmişti.
Hoseok: Buna noldu?
Jungkook: Ne bileyim ya..
Jimin: Neyse millet! Bu güzel haberi içerek kutlayalım!
🏵🏵🏵
Uyuya kalan Heranı odasına bıraktıktan sonra mutfağa inmiştim tekrar. Çünki ben toplamasam bu evde yaşayan hiç bir varlık toplamazdı burayı. Heran hariç, o istese de toplatmazdım. Yorulmasın.
Chanyeol: Sizi ayırmam işe yaramadı demek.
Mutfak kapısından gelen sese döndüm.
Jin: Demek ki kaderden kaçamıyorsun. Ben de asla Herana kavuşabileceğimi düşünmemiştim. Yine de unutamadım onu. Sabırla bekledim. Sonu mutluluk mu acaba.?