(Medya qoeieuebdbsnaks)
^Heran^
Elimdeki telefonu Soobine uzatıp konuştum.
Heran: Yeni hat aldığını ve çok önemli bilgiler elde ettiğini söyleyeceksin. Buraya gelmesini sağla.
Kafasını salladığında telefonu eline bıraktım. Ji Wonu aradı.
Soobin: Ji Won?
Ji Won: Kimsin?
Soobin: Benim Soobin. Yeni hat almak zorunda kaldım. Telefonumu denize düşürdüm.
Ji Won: Telefonun signali bir evden geliyordu ama.. Ne işler karıştırıyorsun?!
Soobin: Anlatacağım. Ama daha önemli haberim var. Heran ve diğerleri en son bize saldırdığınız ormana geldiler. Ben de buradayım en uygun zamanı kolladım aramak için.
Ji Won: Neden ordalar?
Soobin: Plan yapacaklar ama beni aralarına pek almıyorlar.
Ji Won: Pekala Soobin sen üzerine düşeni yaptın. Bu gün kesinlikle Heran senin olacak!
Soobin: Sabırsızlıkla bekliyorum.
Konuşma sonlandığında telefonu elinden aldım.
Jin: Senin olsa olsa anca sikimin başı olur.
Jin sinirle konuştuğünda güldüm.
1 haftaya kadar buradaydık ve hazırlık yapıyorduk. Güzel ireriledik. Gücümü daha fazla kullana biliyordum.
Sehun: Bizi göndermeyeceksiniz değil mi?
Yoongi: Burada kurtlarla mı boğuşalım siz mu koruyalım?
Jimin: Biraz sert şekil de söylemiş olsa da Yoongi hyung haklı. Sizi göndermeliyiz. Emin olun sağ sağlim döneceğiz.
Eunji: Sanırım haklılar. Burada kalırsak onlara yük oluruz. Dualarımız sizinle çocuklar. Pis Ji Wonu yenip gelin hemen!
Onlarla sarılıp yolcu etmiştik. Ji Won ne kadar hızlı olursa olsun 4 saate anca gelebilirdi.
Jin: Sanırım yolun sonuna geldik..
Jinin beni kapıda beklediğini görünce gülümsedim ve koluna girip evin arka bahçesine yürümeye başladık.
Heran: Kazanacağız. Hissediyorum.
Jin: Ben eminim. Onları altedeceğiz ve mutlu olacağız. Diğer sevgililer gibi rahatca gezip, eğleneceğiz.
Heran: Bu durum kötü görünse de seviyordum. Sizinle olmayı, oyunlar oynamak, eģlenmek, içmek.. çok güzel anılardı. Ve şimdi de savaşmak..
Jin: Seninle geçen her anım için tanrıya şükürler ettim. Bir birimizi sevmek, her şeye rağmen güzel. Bu savaşın sonunda be olursa olsun, unutma, Heran. Ömrümün sonuna kadar seni seveceğim.
Heran: Ben de Jin. Seni seviyorum, seveceğim de..
🌹🌹🌹
Hoseok: Geldiler.
Saklandığımız yerden sayamadığımız kadar adamla gelen Ji Wonu izliyorduk. Bahçe ortasına Soobinin başına yürüdüklerinde Soobini gördüklerini anlamıştım.
Ji Won: Neden bu haldesin?!
Ji Won yırtılırcasına bağırdığında sırıtmıştım. Göt herif.
Ji Won: Alın şu pisliği! Bana ihanetin cezasını en acı şekilde verin!
Bir kaç adam Soobini yerden alıp götürmeye başladılar. Ölecekti kesin, beter olsun. Artık ona acımıyordum.