|Chanyeol'dan|
Kardeşim... onun öldüğünü söylüyordular ama ben biliryorum, o yaşıyor. Devasa kurt dedi Lisa. Eğer ki, Ji Won'sa onu kendi ellerimle öldürücem. Ya o değilse. Yoksa... ah ama bu imkansız onlar buradan gitmişdiler. BTS... onlar bizden kopalı uzun zaman oldu. Kim olursa olsun kardeşime zarar vermişse onlara acımam.
|4 saat sonra|
Sonunda ormana gelmişdim ama arabamı uzağa park etdim çünki olay yerinde polis vardı. Onlara görünmem hiç iyi olmaz. Bende arabadan idip özel gücümü kullandım. Evet benim gücüm vardı, hızlı koşuyordum. Bayağı hızlı. Aslında Heran'ında gücü var ama bunu ona söylememiştim. Neden söylemedim ki zaten şimdi belki kendini korurdu. Koşarak ormanın içine girdim. Heran büyücüydü. Ama ona böyle bir güce sahip olduğunu söylemedim. Daha da ireliledim uzakta biyerde ev gibi bir şey vardı. Oraya doğru koşmaya başladım.
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
|Heran'dan|
Gözlerimi yavaşca araladım. Başımdan giren ağrıyla tekrar kapatıp açtım. Karşımda tavan vardı. Noldu bana.? Nerdeyim ki ben.? Hatırla,hatırl- ahhh ama bana en son kurt saldırmıştı.! Daha doğrusu bana saldıracak diye düşündüğüm kurt arkamdaki diğer kurta saldırıp onunla boğuşmuştu. Sonrası karanlık zaten. Sanırım bayılmışım. Ama ben şu anda nerdeyim. Kapının sesiyle sağıma döndüm. Benimle aynı yaşta olabilecek erkek vardı.
"Hyung.!! Koşun uyanmış.!"
"S-sen kimsin.?!"
Cevap vermedi. Tekrar sordum
"Sana soru sordum kimsin.?!"
"Bağırma sağır değilim.!!"
"Sen kendine bak be.!"
"Bana bak kızım adamı sinir etme.!"
"Hah naparsın.?! Zaten beni kaçırmışsın.!"
"Ne.?!! Saçm-"
"Yoongi.!"
Diğer sesle oraya döndüm. 6 erkek daha vardı. Yuh lan bunlar kim böyle.?!
"Kimsiniz siz.?! Ve beni neden kaçırdınız.?!"
"Bak hala kaçırdınız diyor. Kız-"
"Yoongi ona bağırma.!"
Demek adı Yoongi. Hah sümsük herif.
"Merhaba Heran nasılsın.?"
Bunlar benim ismimi nerden biliyorlar.?
"Siz beni nerden tanıyorsunuz.?"
Bir anda yüzleri düştü.
"Bizi hatırlamıyor musun gerçekten.?"
Uzun boylu, geniş omuzlu ve ultra yakışıklı herifin sesindeki hayal kırıklığını hiss etmemek elde değildi. Dur bi.! Lan bunların hepsi ultra yakışıklı.!
"Üzgünüm sizi tanımıyorum. Ve beni nasıl ve nerde buldunuz.? Ayrıca ne zamandır buradayım.?
"Sana yemek yapıp getiricem. Yemekten sonra konuşalım."" Ya beni öldürürseniz.?"
"Seni öldürmek istesek çoktan yapardık maymun surat."
"Seni parçalarım köpek.!!!"
İt Yoongi bağırmamla odadan koşup gitdi.
"Merak etme bizden sana zarar gelmedi ve asla gelmez Heran"
Boyu Yoongi sümsüğü kadar olan, hafif tombul yanak çocuğun söylediği sözle şaşırdım
"İsimleriniz ne.?"
"Ahh bizi gerçekten hatırlamıyor."
Tavşana benzeyen çocuk konuştu. Nasıl hatırlıyım ki. İlk kez görüyorum.
"Ben Taehyung"
"Jungkook"
"Namjoon"
"Jimin"
"Hoseok"
Ve son biri kaldı. Yüzünde neden üzüntü var ki.?
"Jin... Kim Seok Jin"
Peki neden bunları daha önce tanımışım gibi hiss ediyorum. İsimleri oldukça yakın. En çokta Jin...