41: Bangchan

6.3K 99 7
                                    

"Birini ısırdığın zaman nasıl hissettiriyor?" Bu rastgele bir anda rastgele düşünülmüş bir soruydu. Kısmen yatakta yatıyordun, çoğunlukla Chan'ın vücudunda. Eli, başını göğsünde tutacak şekilde sıkıca başını sabitledi.

Parmakları bir an saçlarını okşamayı bıraktı ve ona net bir merakla baktığını görmek için aşağı baktı. "Neden bilmek istiyorsun?" Kaşını kaldırdı.

"Mmmm..." refleks olarak parmaklarını onun omzuna vurdun. "Bilmiyorum. Sadece merak ediyordum."

"Nasıl hissettirdiğinden emin değilim ... hayatım boyunca kan kutuları mı içtim?"

"Peki bu ne kadar oldu?"

Kahkahası kulaklarında yankılandı. "Yirmi üç yıl, ben ölümsüz değilim."

Utanç içinde kızardın. "Ah."

"Ama ısırma konusunda ... kardeşim bana doğrudan bir insandan kan içmenin biraz ... 'terbiyeli'olabileceğini söyledi. Sanırım kullandığı kelime buydu. Bana nedenini söylemedi. "

"Nasıl acıttığını biliyor musun?"

"Sanmıyorum ... çok ...? Peki bu nereye gidiyor? "

Vücudunu yukarı çektin, dizinin onun bedeninin diğer tarafındaki çarşaflara gömülmesine izin verdin. Ön kolların başının yanındaki yastığa sarıldı, parmakları saçına dokundu.

Dudakların onunkinin üzerinde gezindi. "Beni ısırmanı istiyorum." Dudakların onun alt dudağını oynak bir ısırıkla selamladı.

Nefesi belirgin şekilde ağırlaştı, göğsü ağırlaştı. "Neden?" kısık bir sesle fısıldadı, ruh halindeki ani değişimin karşısında şaşırmıştı.

"Hmm, sadece merak ediyorum." Onun üzerine sert bir şekilde oturmak için önce kendini geri çektin, sonra onun kalçalarının üzerine kendini bıraktın. Parmakların göğsünden aşağı sürüklendi, kalbinin atışı bunların arasından dağıldı. "...ve ısırılmayı sevdiğimi biliyorsun, ama... asla yapmıyorsun."

Burnunu kırıştırdı. "Seni sertçe ısırmam, dişlerimin derine batmasından daha farklı olacak." Uzun köpek dişlerini ortaya çıkarmak için ağzını açtı.

"Biliyorum, biliyorum, ama yine de yapmanı istiyorum... lütfen Channie?" Ona surat asmak için en iyi girişimini yaptın.

"Emin misin?"

"Evet."

"Emin olduğuna emin misin?"

Gözlerini devirdin. "Evet eminim."

Konuşmadı, doğruldu ve seni göğsüne kadar getirdi. Elini sırtına sıkıca bastırırken, diğeri saçını bir tarafa çekerek boynunu açığa çıkardı.

"O kadar çok istiyorsan..." Sesi alçak ve huysuzdu; sesi seni yutkundurdu "Mecbur kalacağım" ve gözleri uvulanın teninin altındaki hareketine odaklanmıştı.

İrislerinin kahverengi rengi gerçek bir kırmızıya dönüşmeden önce bulanıklaştı - gözlerini daha önce hiç böyle görmemiştin. Neredeyse tamamen farklı bir insanmış gibi aurası değişti. Normalde çok samimi ve tatlı görünen yüzü çok soğuk ve göz korkutucu görünüyordu. Seni titretti.

"Siktir, çok ateşli."

Dudaklarını boynuna indirdi, tam boyun kısmına. Kendini bir ısırığa karşı hazırladın ama bunun yerine cildini nazik bir öpücükle karşıladı.

Ama sonra yoğunlaştı, dudakları basıncını artırdı, dişleri seni tahrik eder gibi yüzeyi zar zor kaşıdı.

Sonra hiçbir şey söylemeden dişlerini içeri soktu. İçinde iki dikiş iğnesi varmış gibi bir acı hissettin. Dişlerinin itişi ile dudaklarının çekilmesinin yan yana gelmesi, vücudunu acı ve zevkle yaktı.

İçinizde kaynayan tuhaf bir coşku duygusu vardı. Damarların dans ediyormuş gibi hissettin. Cildin aynı anda hem sıcak hem de soğuk hissediyordu.

Farkına bile varmadan, üzerine doğru gelirken seni yatağa itmişti, dizleriniz aranızdaki boş yatak alanında dinleniyordu.

Kasıklarını sana doğru sıkıştırmaya başladığı için onunda benzer hisler yaşadığını hayal edebildin. Milisaniyede büyüyen bir ereksiyon hissettin. Sınırlı sürtüşmeyle bedeninde dalgalanan zevk çok büyüktü; duyuların aşırı duyarlı hale gelmişti ve bunun sebebinin Chan'ın dişleri olduğunu söyleyebilirdin.

Neyse ki, şeytana uymasına rağmen, dişlerini teninden çekerek durabildi.

"Tanrım, şu anda seni gerçekten becermek istiyorum," sözleri teninde kayarak seni beklentiyle ürpertti.

"Lütfen yap, artık dayanamıyorum" Coşkulu yükseliş hâlâ cızırdıyordu.

Dudaklarının köşesinden kalan kanı yalarken sana düzgün bir şekilde bakmak için kendini kaldırdı, gözleri parladı. "Ne kadar çok istiyorsun?"

Ellerinden birine uzanırken bakışlarınızı kilitledin, giydiğin büyük boy tişörtün altına ve iç çamaşırlarınla birleşme arzusuyla onun elini yönlendirdin.

"Bu, sorunu yanıtlıyor mu?"

Parmakları seni tahammül edilemez bir şekilde yumuşak ve kaygan vajinanın derisine bastırırken Chan'ın gözleri dahada parladı. "Kahretsin..."

Sadece bir saniye içinde iç çamaşırındaki parmaklar iç çamaşırını yırtmak için geri çekildi, kendi eşofman altı ve boxerınıda yana fırlatdı.

Ereksiyonu bedeninin önünde zonkluyordu. Kendini kontrol etmesi tamamen kaybolmuştu ve seni tek bir hızlı hareketle aşağıya indirerek gözlerini geriye doğru döndürdü.

"Tanrım, beni harika hissettiriyorsun" ve bir kez olsun, bu onun için bir yetersizlikti. Güçlü dalgalanmalarının verdiği zevk o kadar etkiliydi ki parmak uçlarınıza kadar yayıldı.

Zorlayıcıydı ama yine de bağımlılık yapıyordu ve bunu saklamaya hiç niyetin yoktu. Memnuniyet çığlıkların odayı ağzına kadar doldurdu - kesinlikle ertesi sabah komşular şikayet edecekti ama umursamadın bile.

Chan hızını artırdı. "Çok gürültülüsün" diye kıkırdadı. "Aletim o kadar iyi hissettiriyor mu?"

"Mmhmm."

Ayak bileklerini kendi omuzlarına kaldırdı. "Başka biri sana böyle hissettirebilir mi?" Daha iyi bir aşağı doğru açı elde edebilmek için alt bedenini yukarı doğru eğdi... ve böylece içinde kaybolduğunu daha iyi görebilirdin.

"H-hayır," diye inledin.

Daha da hızlandı. "Seni duyamıyorum."

"Başka kimse yapamaz-"

Orgazmın vücudunu beklenmedik şekilde kontrolünü ele geçirdi.

Yavaş yavaş yatışırken, vücudun titremeye devam etti.

Ama Chan, daha yeni başlıyordu.

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin