[22:34]
Chan, banyonun kapısının açıldığını duyduğunda telefonundan başını kaldırıyor ve sen vücuduna ustaca sarılmış bir havluyla dışarı çıkıyorsun.
Sıcak duştan hala kızarmış yanaklarınla çıktığını görünce yüzü parlıyor, ikiniz de yeni duş almıştınız; Zihni, hala omuzlarına yapışırken, duş duvarına bastırırken ve kıvranmaya çalışırken, size çarptığı üçüncü orgazmınız olduğu için beş dakika öncesine gidiyor. Bundan önce, dili klitorisine bastırıldığında ıslak buklelerini tırmaladın ve boğazından günahkar sesler çıktı.
"Neye bakıyorsun?"
Yüzündeki o sırıtışla onu şimdiki zamana çekiyorsun, sadece "Ne düşündüğünü biliyorum" diye tatlıca bağırıyorsun.
"Muhteşem kız arkadaşıma" diye sırıtıyor ve nemli saçlarını tararken şakacı bir şekilde gözlerini deviriyorsun.
Chan, saçını taramanı izlerken dudaklarını yalıyor, onun üzerinde yarattığın etkiden o kadar habersizsin ki, bir kez daha kendi kendine gülümsedi.
"Senin için kapüşonlu bir sweatshirt çıkarttım" diye başını masa sandalyesine attığı siyah kapüşonluya doğru salladı.
"Oh teşekkürler" masasına doğru yürüdün ve onun gibi kokup kokmadığını görmek için kapşoluyu yüzüne tuttun, tabii ki onun gibi kokuyor.
"Teşekkür ederim" tekrar söylediğinde bir kapüşonlu üstündeki sevimli heyecana kıkırdarken oturuyor.
Sırtın ona dönük olacak şekilde havlunu hızla atıyorsun, sadece siyah bir tanga içinde kalıyorsun ve seni tamamen yutan kapüşonlu üstünden geçiriyorsun.
"Güzel" diyor ve sen tekrar yüzünü ona döndüğünde kollarını açıyor, seve seve onun kucağına sürünüyorsun, onun üstüne biniyorsun.
Kollarını onun boynuna sardığında ve yüzünü boğazına gömdüğünde Chan kapüşonun altında kalan nemli saçlarını yumuşak bir şekilde çeker.
Her nasılsa ikinizi de koltuktan hareket etmek zorunda kalmadan rahatça yatmanız için manevra yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-