56: I.N

3.4K 74 11
                                    

"Jeongin.." diye sızladın, yanındaki yatağına kendini atarak, "beni kucakla," diye aşırı sevimli bir ses tonuyla talep ettin.

Jeongin dramatik bir iç çekişle yatağına, senin yanına yattı. Ama senin sevimli ses tonunla irkilmeden önce, "Sarılmayı sevmiyorum" diye homurdandı, kolları göğsünün üzerinden geçti.

"Tabi, ben de İngiltere kraliçesiyim," alayla gözlerini devirip, kollarını erkek arkadaşına doladın.

Onu yatağa yatırmaya zorladığında inleyerek, "Bundan gerçekten hoşlanmıyorum" diye ısrar etti. Kolların hala onun göğsüne, kollarına sıkıca sarılı. Bacağını kalçalarının üzerine attın, ve onu kendine çektin.

"Ama, tamam yapacağım" diye sırıttı, omzunu öptükten sonra içini çekerek.

Jeongin yüzünün kızardığını biliyordu, bu yüzden senden başka tarafa baktı, böylece onu göremezdin. Sarılmana direnmekten vazgeçti ve sadece sıcaklığının tadını çıkararak hareketsiz yattı. Ve gözlerinin kapalı olduğunu görünce kalbinin eridiğini hissetti, ağzın biraz açıktı ve uzun ve ağır nefesler verdin; uyuyordun.

Seni uyurken izlerken Jeongin'in yüzünde bir gülümseme belirdi, kalbi hızla atıyordu, ama kendini hiç bu kadar rahat hissetmemişti. Kollarını hareket ettirdi, etrafına sarıp sana sarıldı, "İyi uyu, meleğim"

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin