[13:03] "bekle. bu seni tahrik ediyor mu? bunu beğendin mi bebeğim?" Seungmin sorarken sona doğru kulağınına fısıldıyor, sesi boğuk ve şaşkınlıkla örülmüş ve uyanarak sızlanmana neden oluyor.
her iki eli de çıplak kalçalarını sıkıca oturmuş ve bu noktada arkadaşça olamayacak kadar yüksekte. bunun sadece basit bir sevgi jesti olması gerekiyordu -dairenizi saatlerce temizlemek bacaklarını yordu ve zarar verdi. Seungmin ilgili erkek arkadaşın olarak, sen onun kollarındayken rahatlatıcı dokunuşlarla seni rahatlatmak istiyordu.
ancak rahatlatmak yerine seni kızdırıyordu.
"Bu kadar ahlaksız olabileceğini bilmiyordum. Her zaman güzel ayakkabılarını özleyen tatlı y/n, benim yüzümden aniden oturma odasında bacaklarını araladı. Minho her an gelebilir ve paspasının altındaki yedek anahtarı biliyor" Seungmin parmaklarını iç çamaşırının üzerinde gezdirirken gelişigüzel bir şekilde hareket ettiriyor. ince hareketler, ciğerlerindeki havayı dışarı atmak ve vücudunu aşırı duyarlılıktan titretmek için yeterli.
Sıcağına tehlikeli derecede yakın hareketler bırakıyor, akılsız hareketlerine devam ediyor ve parmaklarını külotunun kumaşında çok hafifçe gezdiriyor.
Nefes nefese kalana kadar, vücudunu hareketsiz tutmak ve kalçalarını daha fazla bükmemek için çabalaman uzun sürmez.
Seungmin'in dikkatini çekiyor gibi görünüyor. "Şirin" diye aniden nemli kumaşın üzerine klitorisine baskı uygulamadan önce fısıldıyor ve boğuk bir iniltinin senden dışarı çıkmasına zorluyor.
bunu seviyor. senin kıvranışını izlemeyi seviyor, kendini sınırlamanın son parçalarına tutunmanı izlemeyi seviyor, engellemelerinin saniyeler içinde yok olup gittiğine tanık olmayı seviyor. ve seni bu hale getirenin kendisi olmasına kesinlikle bayılıyor. İlişkinizin başlangıcında masumiyetten buna dönme şekliniz, her zaman kendisiyle gurur duyacağı bir şeydir.
"Bana ne istediğini söylemelisin bebeğim. Beğenmeyeceğin bir şey yapmak istemiyorum" nefesi kulağına sıcak geliyor ve beyninin son rasyonellik hissini kaybetmesine neden oluyor.
"Seungmin, dokun bana" nefesini veriyorsun, çaresiz, muhtaç ve çok, çok azgın hissediyorsun. "Minho'nun yedek anahtarla içeri girmesi umrumda değil, sadece l-lütfen... şimdi."
"dokunayım? nereye? bundan daha açık olmalısın." ahh, onun ses tonundaki kendini beğenmişliği duyabiliyordun.
sevgilinin bileğini sert bir şekilde tutuyorsun ve elini sıcak deliğine bastırmadan önce külotunu bir kenara itiyorsun. Seungmin keskin bir nefes alır ve parmaklarını düpedüz sürttüğünde duyulur bir şekilde inledin, muhtaç sızlamalar ağzınızdan müzik gibi onun kulaklarına kaçar.
elini hızlandırıp parmağını sana kaydırmadan önce tek başardığı şey "Siktir, çok ateşlisin" demekti.
senin olabildiğince çabuk gelmeni sağlamaya çalışırken yüzünü hemen boynuna gömüyorsun "Ssh seni yakaladım bebeğim. benim için gel." fısıldadı.
yaklaştığını hissettiğinde utanç verici derecede hızlı ve utanç verici bir şekilde yüksek sesle inlerdin ve komşularınızın muhtemelen bunu duyduğu noktaya gelirsin. sonraki şokla hafifçe titreyerek, seungmin'in göğsüne yaslandın. bu onun sertliğinin hala senin sırtında olduğunu ve aklına yeni bir düşünce girdiğini fark ettiğin zamandı.
"İyiliğe karşılık vermeme izin ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-