"Bunu beğendin mi..Jisung?"
Jisung çılgınca başını salladı, gözleri kapalı, ağzı zevkle açılmış. Boynunu süsleyen bebek mavi yakasına bağlı tasmayı çektiğinde yüksek sesle inliyor. Salyası çenesinden aşağı akıyor, dudakları kırmızı ve şişmiş. Jisung, yorgunluktan uyluklarının yandığını hissedebiliyor, ancak o, senin dikkatini çekebilmek için çok kararlı. Tasmasını hızlı bir şekilde çekerken yüksek sesli inlemesi odada yankılanıyor. Jisung, sen bir kez daha boşalmasına izin vermediğinde, hareketlerini durdurmak için serbest elinle kalçasını tuttuğunda yüksek bir sızlanma çıkardı. Ağlarken sırtı kavisli ve neredese gözyaşları gözlerinden düşecek.
"L-lütfen"
Hemen cevap vermezsen, Jisung sabırsızlıkla hareket etmeye başlar ve biraz sürtüşme yaratmaya çalışır.
"İzle"
Kıçına keskin bir tokat atarak onu uyarıyorsun. Jisung kalçalarını sabitleyerek inliyor. Kızaran deriyi okşarken, göğsünün üzerinde duran ellerine doğru eğilir. bu Jisung için bir kırılma noktası gibi görünüyor, gözyaşları yanaklarından aşağı akmaya başlıyor.
"Öpücük?"
Yüzünü sessizce gözyaşlarından gözlemleyerek soruyor. Onu öpmek için eğilmeden önce saçlarını okşayarak onu yaklaştırmak için tasmasını nazikçe çekerek başını salladın. Jisung senden daha hızlıydı, çaresizce dudaklarını seninkine bastırıyor. Endişeli gözlerinle karşılaşmak için uzaklaştı.
"İyi misin bebeğim?"
Sorarsın ve Jisung sesindeki tereddütleri fark eder.
"Evet, a-ama buna çok ihtiyacım var"
Jisung inleyerek dizlerinin üstüne çöktü. Elini tutuyor, sert, sızdıran aletine getiriyor.
"Lütfen"
Jisung fısıldar,
"Çok fazlaysa sana söyleyeceğimi biliyorsun"
Güvencesi işe yarıyor gibi görünüyor, ve Jisung, sonunda elini aletinin etrafına doladığında zevkle iç çekiyor. Yavaşça sorgulayarak sana bakarak, sessizce iznini isteyerek bel bandında hızla hareket etmeye başladı. Başını salladığında hızlandı, hem elinin hem de bel bandının onu uyardığı hissine inleyerek, boşalmaya beklediğinden daha hızlı yaklaşır.
Jisung, sen bir kez daha çekerken tasma üzerindeki kavrayışını sıkılaştırdığını hissediyor, elin onun aletini bırakıp belini tutarken, kalçaların itişlerini karşılamak için yukarı kaldırırken;
"Çok yakınım, a-aah"
Diyerek inliyor, artık kendini zar zor tutuyordu. Bel bandında hareket etmeye devam edemeyecek kadar mahvolmuş, hızı tamamen kontrol ediyorsun.
"Benim için gel"
Kalçasının yumuşak derisini kabaca yoğurarak fısıldıyorsun. Bu, Jisung'u boşaltmak için yeterliydi, bu kadar uzun süre reddedildikten sonra yoğun bir orgazm, dudaklarından çıkarken yüksek sesle "teşekkürler" diyor. Jisung'un vücudu sana doğru tekrar gevşer, uyluklarına boşalır ve bu süreçte göbeğini lekeler. Tasmasını boynundan çıkarmadan önce ondan ızaklaşırken yüzünü boynuna gömüyor.
"İyi iş çıkardın aşkım"
Parmaklarını onun sırtına doğru bırakırken fısıldıyorsun. Jisung yanınauzanmak için aşağı kayarak mırıldanıyor. Ayağa kalkmanı önlemek için bacağını belinin üzerine bırakıyor banyoya gidip temizlenmeyi önerdiğin zaman itiraz ediyor, yatakta kalmayı kabul ettiğinde yüzünde memnun ama yorgun bir gülümseme var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-