"Bayan y/n, CEO Mr. Lee'nin ofisinden çağırılıyorsunuz" CEO'nuzun sesi ofis binasında duyuldu, iş arkadaşların sana bakıyor, bazıları sana kirli bakışlar atıyor ve bazıları seninlr alay ediyor. Eteğini düzelterek kalktın, Minho'nun ofisine doğru adım atmaya başladın.
Koyu kahverengi ahşap kapıya oldukça yüksek sesle iki kez vurduğunda, soğuk ve sert bir “İçeri gir” sesi odadaki sessizliği bozdu. Kapıyı açtığında, gözlerin Minho'unkilerle buluştu. "Merhaba kitty" dedi kravatını düzeltirken, sonra elini kaldırdı, iki parmağı ona yaklaşmanı işaret etti.
"Neden beni buraya çağırdın Minho?"
"Seni özledim kedicik ... hepsi bu" o bu sözleri söylerken dudaklarında oluşan sırıtma, midende anında kelebekler uçuşmasına sebep oldu. "Otur" dedi, uyluklarını göstererek, dediğimi yapmaya mecbur kalarak, arkasına yaslanmış figürüne doğru yürüdün.Onunla yüz yüze gelmek için yavaşça dönerek, yüzünü okşarken uyluklarına oturdun ve seni hareket etmeye teşvik etti. Boğazında kalan yumruyu yutkundun ve kalçalarını Minho'ya doğru hareket ettirmeye başladın. Başını göğsüne atıp omuzlarını tutarak günahkâr bir sızlanma çıkardın. Minho'nun elleri kalçalarına kadar inerek sürtünmeyi artırdı.
"Şu anda işine odaklanman gerektiğini biliyorum.. Ama kalçalarıma binerken ne kadar iyi görüneceğini düşünmeden edemiyorum" Bu sözleri söylemesiyle kendi tükürüğün boğazına kaçıyor. Minho senin erkek arkadaşındı ama senden iş yerinde bunun bilinmesini istemedi, yani ani istek, onun isteğini tereddüt etmeden kabul ettin seni çok mutlu etti.
Elini omzundan aşağı, kasıklarına kaydırdı, aletini hafifçe avuçladın, Minho'nun eli bileğini kavradığında hareketlerini durdurdu. "Dokunmayı aklından bile geçirme, kitty" Eli bileğini bıraktı ve kalçalarını ileri geri sallamaya devam ederken destek için onun uyluğunu tuttun.
Minho’nun aletinin senin uyluğunun altında gergin olduğunu hissettin, orgazmının her geçen saniye gittikçe yaklaştığını hissettin. Minho hareket etmeni engellediğinde midendeki düğümün neredeyse kendi kendine çözüldüğünü hissettin. "N-neden" nefes nefese sordun. "Ben istediğim zaman boşalacaksın" Minho daha sonra narin bedenini kavradı ve seni masasına oturttu. Önünde dizlerinin üzerine çökerken, elleri eteğini yukarı kaldırdı ve kırmızı dantel külotunu açığa çıkardı. Minho, kumaş parçasını çıkarmadan önce dudaklarını yaladı, kalçalarını kavradı ve seni kendine doğru çekti.
Minho’nun dudakları senin sırılsıklam olmuş dudaklarına yapıştı. Dudaklarını onun kimlerden çekerken ağzından bir inilti kaçırdın. Kıvrımlarına karşı kıkırdadığını hissettin, sıcak nefesi omurgandan ürpertiye sebep oldu, kalçalarını Minho'nun yüzüne daha yakın bükmene neden oldu. "Kitty, kımıldama yoksa dururum" onun sözlerine sızlandın ve ellerini hafifçe çekti. Minho dilini parıldayan kıvrımlarından geçirdi ve dilini deliğine soktu, senin kontrolsüzce kıvranıp onun adını inlemene neden oldu.
Boşalmaya yaklaştığını hissettin, "Minho Ben-yakınım-" Minho hareketlerini durdurdu ve saninle alay etmek için ayağa kalktı. "Y/n, senin içinde olmayı sevdiğim kadar, seninle alay etmeyi daha çok seviyorum" Minho kıvrımlarına parmaklarını sardı. Ona yalvaran gözlerle baktın "Minho, lütfen"
"Lütfen ne?"
"Lütfen beni mahvet ... beni becermeni istiyorum, adımı unutturmanı istiyo-mmh-" Minho, acınası haline bakarak yavaşça kemerini çözdü.Pantolonu yere düştüğünde kalçalarını kavradı, içine girdi. İkiniz de birkaç titrek inleme salıverdiniz, Minho, tırnakların onun pazılarına saplanırken kadife duvarlarının etrafında kenetlenmesi hissine küfretti. Yavaşça kendini sana itmeye başladı, dudaklarından binlerce sızlanma çıkardı, "Daha hızlı M-Minho"
"Kapa çeneni bebeğim" Minho kendini tutamayınca temposunu artırdı, ellerin Minho'yu sıkıca kavradı, midendeki tanıdık düğümü tekrar hissettin.
"Minho b-bu sefer boşalabilir miyim?"
"Evet, kitty" Minho daha sonra hızını daha da artırdı ve g-noktana çarptı, sırtını eğip Minho'nun aletinin etrafında sıkışmanıza neden oldu. Minho'nun itme kuvvetleri daha özensiz hale geldi ve ikiniz de inliyordunuz. Sonra ikiniz de boşaldınız. Minho, alnı teri yüzünden parlarken, birkaç kez daha kendini sana itti.
"Umarım kimse bizi duymaz" dedi giyinirken. Minho’nun asistanı ani bir şekilde kapıyı çalarak odaya girdiğinde ikiniz temizleniyordunuz. "Bay Lee, böldüğüm için özür dilerim ama, belki bir dahaki sefere, güvenlik sisteminin mikrofonu kapatmanız gerekebilir.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-