78: Felix

3.9K 83 20
                                    

Sen ve Felix birbirinizin sıcak kucağında yatıyordunuz, elleriyle saçlarındaki düğümleri tarıyor ve sende onun karnına küçük desenler çiziyordun. yatağın önündeki televizyonda sıkıcı bir romantik film oynuyordu ve ikiniz odayı dolduracak oldukça soğuk sessizliği sevmiyordunuz. Aklında bir düşünce titreşiyor, şu anda çok uzun süredir düşündüğün bir fikir. 

"Bir süredir sevgili olduğumuzu biliyorsun, değil mi?" ondan cevap bekleyerek soruyorsun. 

"Düzeltme. gelecekteki karı-koca. her neyse, evet, biz? " diye soruyor, elleri başında duruyor, devam etmen için kafa derine hafifçe vuruyor.

Nasıl yapabilirdin? iki yıllık erkek arkadaşına sana mastürbasyon yapmayı öğretmesini istediğini nasıl söyleyebilirdin! ne düşündüğünü biliyorum. ve evet, işte birçok kadın arkadaşın vardı. ama onlara bunu nasıl yapacağını öğretmelerini isteyemezsin, değil mi? ve onlarla her buluştuğunda aklına bunun gelmesini istemiyordun. 

Bu yüzden bunu Felix'e sormaya karar verdin. bunun için önceden hazırlanmıştın. Sevgililer günü olduğu için onu eve çağırdın, bir film maratonu yapar, yanlışlıkla müstehcen bir film açılır, ondan sorununla ilgili sana yardım etmesini istersin. ama bu yakın zamanda olmayacaktı. 

Felix genellikle vücudunu mükemmel bir şekilde gösteren dar ve yırtık kot pantolonlar giyer ve seni daha fazlası için susatırdı. ama bu gün kapıdan eşofman altı ve gevşek bir tişört ile girdiğinde çok şaşırmıştın. Pizza sipariş etti ve eve birkaç disney cd'si getirdi. 

ve şimdi bu pozisyonda hızlı bir şekilde ilerleyecektin. sormak istediğine devam etmen için seni teşvik ederek sorgulayan bir şekilde mırıldanıyor. başka bir yöne giden birkaç saç telini önünden çekerek düz bir şekilde oturuyorsun. onun gözlerine bakıyorsun ve ...

Hayır. 

onunla göz teması kurarken bunu ona söylemeyeceksin. başka bir yere bakmaya karar verdin, gözlerin tam kasıklarına düştü. Şaka yapıyor olmalısın? 

"Y/n, naber? iyi misin?" diye soruyor, sesindeki endişeyi anlayabiliyorsun, bir de hayal kırıklığını. nefes verirsin, üzerindeki yakan bir çift göz dışında başka bir şey düşünemeyecek kadar gerginsin.

"kızmayacaksın, tamam mı?" 

homurdanıyor, küçük bir "tamam" mırıldanıyor ve dudaklarını rahat bir gülümsemeye çeviriyor. ellerini güven vermek amacıyla okşuyor. biraz güven kazanıyorsun, sözlerinin bir kısmını toparlayarak konuştun; 

"... bananasılmastürbasyonyapılacağınıöğretebilirmisin?"

hayal kırıklığına uğramış bir şekilde "ne?" veya umutsuz bir "seni anlamadım, y / n" demesini bekledin. Ona bakamayacak kadar çekinmiştin. Farkına varmadığın şey, Felix'in ne dediğini anlamış olmasıydı ve gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. bırak söylemeyi, bu tür şeyleri düşünmeni bile beklemiyordu. sesindeki çaresizliği, muhtaçlığı fark etmişti. 

omuzlarınızı hafifçe sıkıyor, "hey, sorun değil. rahatla, otur hadi.." diye emrederek sana bakıyor. yavaşça gözlerini açıyorsun ve yüzünde onun nefesini hissediyorsun. 

sanki hiçbir şey olmamış gibi yavaşça uyluğunu sıktı. onun dokunuşunda biraz rahatladın, gergin kasların gevşiyordu. hafifçe sırıttı ve parmakları senin iç uyluğunun üzerinde gezdirmeye başladı. senin elini tuttu ve diğer uyluğuna doğru yönlendirerek senin izlemeni ve öğrenmeni işaret etti. 

" böyle mi? uhm?" hafifçe mırıldanırsın, parmaklarını yavaşça hareket ettirirsin, sıcaklığına çok yaklaşırsın. ıslanmışsın, Felix muhtemelen bir metre öteden ıslaklığının kokusunu alabiliyordu. ıslak şortunun içine bir parmağının girdiğini hissettiğinde tüm düşünceler aklından uçtu. Sana sırıtan Felix'e bakıyorsun ve kalçalarını, şortunu ve külotunu bir kenara çekmesine yetecek kadar kaldırıyorsun. utangaç bir şekilde başını diğer yöne çevirdin ve sevgilinle yüzleşemeyecek kadar utangaç olarak uyluklarını bir araya getirirsin. 

"rahatla. bakmıyorum" alçak sesle konuştu, seni şaşırtmaya çalışmadı. ona bakmak için dönüyorsun, gerçekten bakmıyordu. Çekirdeğinin etrafındaki deriyi okşayan parmaklarına bakıyorsun. Yavaşça, sabırsızca mızmızlanıyorsun, Felix damlayan girişine parmaklarını sürttü.

sert bir şekilde nefes alırsın, ani his başa çıkamayacak kadar fazlaydı. felix yavaşça parmağını içeri iter ve dudaklarından bir sızlanma çıkmasına neden olur. serbest elini göğsüne götürür, parmakları arasında sıkıştırır. elini seninkinin üzerine koyar, hareketlerini yönetir. biraz sonra elini çeker ve hareketsiz bırakır. boşluk hissiyle sızlanırken, Felix kendi iki parmağını içine sokmakta hızlı davrandı. anlık bir inleme bıraktın, sıkı parmakları senin için çok fazlaydı. en sonunda aceleci davrandığının farkına verdi ve hisse alışabilmen biraz durdu, parmaklarını içinde dinlendirdi. kendini yavaşça iki parmağa doğru iterken, diğer eliyle göğsünü yoğururken, ara sıra bir meme ucunu işaret parmağıyla başparmağı arasında yuvarlıyor. 

Felix, başparmağı klitorisinin üzerinde yönlendirerek hassas çıkıntıyı ezerken inersin. midende yabancı bir his hissederek hızını arttırırsın.

"F-felix, sanırım ..."

"boşal bebeğim.." sonunda derin bir sızlanmayla boşalırsın. İçinizden sıcak sıvının fışkırdığını hissediyorsun ve rahatlıyorsun. sana bakıyor, yanakları sıcak. aptalca hissediyor ve ellerini siliyor, ikiniz yataktan fırlıyor ve birbirinize tek kelime bile etmiyorsunuz. çarşafları temizledikten sonra uyumaya hazırlanmak için banyoya gidiyorsun. banyonun açık kapısından ona bakıyorsun, eşyalarını toplamaya başlarken onu izliyorsun.

kalmayacak mı?

"kalmıyor musun?"

"bilmiyorum, belki?" 

"Kal lütfen" bir gülümsemeyle rica ettin. hareketlerin yüzünden kalbi hızlanır, ağzındaki pembe diş fırçasıyla, geniş gülüşüne eşlik eder ve her zaman güvensiz olduğun yüksek elmacık kemiklerin nedeniyle gözlerin neredeyse tamamen kapanır. tükürüğünle karıştırılmış bir diş macunu çenenden aşağı akıyor ve aniden yüzünü temizlemek için yanına geliyor. Felix kıkırdıyor, yüzünü kurulamak için ellerinde bir havluyla tuvaletten çıkarken seni kucaklıyor.  

Bir süre bu şekilde kalırsınız, o küçük adımlar atmaya başladığında geriye doğru yürürken tatmin edici bir şekilde mırıldanırsın. Siz ikiniz yavaşça yatağa otururken dizlerinin arkası yatağa çarptı, sana göre iri olan bedeni üstüne uzanıyor. yukarı doğru sürünürsün, o da emekleyerek yanına yattığında yorganı üstünüze örtersin. birbirinize sarılırken ve tembellik yaparken dudaklarındaki aptal sırıtışla kollarını ona daha çok sararsın.

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin