47: Seungmin

3.4K 70 19
                                    

"Ben-Ya birileri gelirse? Kahretsin!" Göğsüne ıslak öpücükler bırakan Seungmin'e sordun. Kuliste küçük bir soyunma odasının içindeydiniz.

"Giysilerimi değiştirirken kimse buraya gelmeye cesaret edemez."

"Değişmiyorsun bile!" Kıkırdar, şimdi meme uçlarını emiyor. Etrafındaki giysiler düşüp ses çıkarabileceği için çok fazla hareket etmemeye çalışıyorsun. Seungmin aniden kendini sana doğru itiliyor ve dizlerin güçsüzleşiyor, ama o bunu yaptığı için hazırlıklıydı yere düşmeden önce seni belinden tuttu.

"Ses çıkarmayı düşünme bile."

Kendini sana itmeye devam ederken sessizce bir tehdit savuruyor, ama sen itaatsizlik ediyorsun ve lekeli rujla kaplı güzel dudaklarından bir inilti çıkmasına izin veriyorsun. Dışardan Chan'ın sesi geldiğinde ona kulak verdin.

"Hiç biriniz Seungmin'in nerede olduğunu biliyor musunuz? Show beş dakika içinde başlayacak."

Seungmin daha hızlı hareket eder ve yalnızca kendisinin boşalmasını sağlardı. Ama endişelenme, seninle daha sonra yalnız kaldığında bir şeyler yapacak.

"Peki ya be-"

"Seninle sonra ilgileneceğim, söz veriyorum. Hadi gidelim." Tam Seungmin ve sen soyunma odasından çıkarken, 15 dakika boyunca onu aramakla paniğe kapılan Chan ile karşılaştınız. "İşte buradasın! B-bekle, bu da ne?"

Bacaklarının üzerine baktığında Seungmin'in sıvısının damladığını görürdünüz...

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin