Hyunjin her zaman çok reaktif olmuştur. Hissettiği her şeyi, aklından geçen her şeyi hep senin için öylece sergiledi. Herhangi bir duyguyu saklamakta kötüydü. Mutlu olduğu zaman bunu sana belli ederdi. Devam eder ve ona böyle hissettiren şey hakkında, sana ağzı kulaklarında gülümseyerek, gözleri heyecanla parıldarken herhangi bir şey hakkında konuşurdu. Üzgün olduğunda da belli ederdi. Gözyaşlarını tutamayacaktı ve ilk başta kendini bu şekilde açmak zor olsa da şimdi en kötü zamanlarında güven verici sözlerine her şeyden daha çok ihtiyacı vardı. Onun hakkındaki şeyleri hep sevmiştin. Senden neredeyse hiç bir şey gizleyememesini sevmiştin.
Ama en önemlisi, tenin onunla her temas ettiğinde tepki veriyordu.
En masum anlarda bile, en masum niyetle, ama özellikle ikiniz arasındaki gerginlik şimdiden katlanılmaz olacaksa, bıçakla kesmek mümkün. En basit dokunuş bile, erkek arkadaşını zayıflatacaktı, hareketlerindeki terbiyeli baştan çıkarıcılığı gözlerini beklentiyle parlatacaktı. Boynunun hassas derisini öptüğünde, her yeri titrerdi, ilk inlemeler dudaklarından çıkarken tüyleri diken diken olurdu. Gözleri en sevimli şekilde kapanır, yüzü buruşurdu.
Kafası arkasındaki yumuşak yastıklara geri dönüyordu, sadece soğuk ellerin çıplak vücudunda kalacaktı, çok fazla dokunmayacaktı ve çok daha fazlasını istemesine neden olacaktı. Her yönden çok hassastı, güzelce şekillendirilmiş vücudunun her parçası dokunuşun altında hassas.
Seninse en sevdiğin şey buydu. Onu senin için böyle muhtaç görmek, senin için sessizce yalvarırken görmek senin favorindi. Konuşmadı çünkü buna ihtiyacı yoktu, konuşmadı çünkü hissettiği her şey, hareketlerin, kayması ve altınızdaki titremesiyle senin için çok netti. Çünkü hissettiği her şey, sana bakışının, gözlerinin seni delme şeklinin yoğunluğundan belli olacaktı. Ve bunun seni etkilemediğini söyleyerek yalan söyledin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanficOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-