[13:44] bu bir rüya değildi, fark ettin, gerçekti.
Sadece, Minho'nun senin klitorisini iç çamaşırının üstünden yavaşça ve yumuşak bir şekilde yaladığını düşündün. ama gözlerini açıp sıcaklığı ve hafif ıslaklığı hissettiğin an, yanıldığını fark ettin.
Sen nefesini tuttun ve o hafifçe kıkırdadı.
"uyandın mı bebeğim?" sana bakmak için başını kaldırırken sordu. "devam etmemi ister misin?" parmaklarını eteğinin ucuna doladı ve alaycı bir şekilde aşağı çekti.
cevap olarak mırıldandın, başını hafifçe salladın. iç çamaşırını acı verici bir şekilde yavaşça aşağı çekerken yavaşça mırıldandı, tamamen senden ayrılana kadar durmadı.
bacaklarını açtı ve uyluklarının içini öptü, dudakları tüy kadar hafifmiş gibi hissettirdi, nefesi sabit ve sıcaktı.
"minho ..." şikayet ettin
küçük yalamalar yapmadan önce klitorisini usulca öptü. mutluluk içinde içini çektin.
"minho, " diye seslendin ve kendi kendine gülümsedi.
"Böyle konuşman hoşuma gidiyor." sonra sıcaklığını diliyle çizgi çekerek yaladı, senin hafifçe kıvrılıp nefes nefese kalmanı sağladı. "ama böyle inlemene bayılıyorum."
dili harikalar yarattı ve çok fazla inlememeye çalıştın, ki sefil bir şekilde başarısız oldun. ellerin çarşaflardan kalkıp onun saçlarına gitti, sıcaklığın için hafifçe çekiştirerek etrafına titreşimler yolladı.
"Aman Tanrım," o hızını artırırken inledin.
Sen farkına bile varmadan dili klitorisinin üzerindeydi ve iki parmağı alaycı bir şekilde içeri girip çıkıyordu. Sen şikayet etmeden önce, parmaklarını içeri soktu, dışarı çıkarken onları kıvırdı, hareketi tekrar tekrar tekrarladı.
nefesin daha yüksek, düzensiz hale geldi ve o bunun her saniyesini seviyordu çıkardığın her sesi, vücudunun verdiği her tepkiyi seviyordu. boşalman uzun sürmedi ve minho sen sakinleşene kadar durmadı.
O senin üzerinde durduğunda ve gözünde yaramaz bir parıltıyla dudaklarını yaladığında memnuniyetle konuştun.
"benim sıram?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-