Changbin, onun üzerine diz çöktüğünde gülümsüyor, kendini onun aleti üzerinde yukarı-aşağı itmeye çalışırken elini beline sarıyor. Ellerin onun omuzlarında titriyor, kendini ona bastırmaya çalışırken avuç içi kalçalarında dinleniyor, sisli çalışma odasının aynasına doğru çökerken kalın aleti duvarlarını açıyor.
Eli, kalçanı kaplamak için geriye uzanır, cildini hafifçe tokatlarken eti parmaklarının arasında yoğurur, hareketlerin anlık olarak durur. Son itme ihtiyacın tek olan şeydi, ta ki Changbin tam anlamıyla senin içine girinceye ve başın bunu hissiyatıyla geriye düşene kadar, titreyen bir inilti dudaklarını terk ederken ellerin onun gömleğini sıkmak için titriyor.
Changbin hala sırıtıyor, gözleri üstündeki minik bedenine dönüyor, küçük inlemeler dudaklarını terk etmeye devam ederken gözlerin kapanıyor, kocaman penisi seni neredeyse parçalara ayırıyor. Birkaç dakika bu şekilde duruyorsunuz, nefeslerini toparlarken aklını da toparlamaya çalışıyorsun, Changbin'in kalçana dokunuşlarıyla yutkunuyorsun, kalçanı parmaklarının arasında yavaşça yoğuruyor.
"Hadi, y/n, bütün günümüzü buna ayıramayız ve ben yoruluyorum" Changbin alay ediyor, pozisyonunuzu değiştiriyor, böylece aleti içinde kıpırdıyor ve bir kez daha inliyorsun, deliğinden sıvıların fışkırıyor. O çok iriydi ve boşalana kadar öylece duramazdın.
Changbin bugünkü antrenmandan sonra çok yorulmuştu. Yani tek bir seçeneğin vardı ve bir saniye bile düşünmeden kalçalarını onunkine yasladın, çenen gevşerken dudaklarını bırakan bir sızlanma daha, etrafını daha da sıkarken titriyorsun.
"B-binnie, çok büyüksün" diye haykırıyorsun, uylukların arasındaki ağır dürtüyü hafifletmek için kendini ona bastırırken nefes aldın. Changbin dilini dişlerine sıkıştırır, ellerini kalçanda gezdirirken dişleri birbirine çarpıyor, odak noktası sana düşüyor, karnının alt kısmındaki küçük çıkıntı gözlerinin koyulaşmasına neden oluyor.
Seni yavaşça ayağa kaldırarak, kalçalarını seninkine kavuşturmak için kırar, hızı iki katına çıkarken dudaklarını bırakan inleme sayesinde kendini toparlarken ağır bir nefes alır. Dudağını ısırarak, kalçalarını ileri geri döndürürsün, onun kalın uzunluğunun seni açtığını hissedersin.
"Seni defalarca siktim ve hala ilk seferki kadar darsın" changbin küfrederek, sen onu rahatlatmaya devam ederken keskin bir şekilde nefes alıyordu.
Ama Changbin, sadece seni görünce bile boşalabilirdi. Gözlerin kapalı, ellerin onun etrafında sallanırken ağzın açılıyor, sıvılarınız deliğinden aletinin üzerine sızarken onun üzerinde hareket etmeye çalışıyorsun. Ve karnının, ara sıra eline bastırdığı çıkıntılı kısmı, gözlerini başınızın arkasına döndüren baskı seni sadece orgazmına doğru iter.
Her şeyiyle çok iyi hissettiriyor, o kadar iyi ki, onu yavaşça sürerken farkına bile varmıyorsun, onun altındayken leğen kemiğine vuruyor. Bir an durduğunda kalçalarını kırıyor, sen onun aletinin üzerinde zıplarken hareketlerine devam etmeni sağlıyor.
Ucundaki hafif eğri, ona tamamen her oturduğunuzda rahminize baskı yapıyordu ve çok geçmeden boşaldın. Aleti hala içindeyken etrafından sıvın akıyor, penisi içinde seğiriyor ve sanki daha da büyüyor. Uyluğunun yumuşak tenini okşarken ne kadar hassas olduğuna sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-